Vrouw Lange Frans opgepakt met vuurwapen op zak
Copyright 2010, Novum
Vrouw Lange Frans opgepakt met wapen
(Novum) - De echtgenote van Lange Frans is zondagavond met haar moeder gearresteerd met een geladen vuurwapen op zak. Daniëlle was in overspannen toestand met haar moeder op weg naar het huis van Frans’ oude rappartner Baas B. Na een tip werden ze onderschept en opgepakt.
De 26-jarige Daniëlle en haar 48-jarige moeder zitten maandagochtend nog vast, laat een woordvoerder van de Amsterdamse politie weten. De politie laat niets los over de identiteit van de tipgever. Het geladen vuurwapen werd gevonden de auto van het tweetal.
Enige tijd geleden werd bekend dat Frans met financiële problemen kampt, waardoor eerder al het huwelijk van Frans onder druk kwam te staan. Volgens zijn vrouw zou hij zich hebben laten uitmelken door onder anderen Baas B, die werd geboren als Bart Zeilstra.
Daniëlle en haar moeder besloten zondag verhaal te gaan halen. Ze werden klemgereden in de straat in Diemen waar Baas B woont. Nadat de agenten een vuurwapen aantroffen werden Daniëlle en haar moeder in de boeien geslagen en meegenomen naar het bureau.
Lange Frans heeft geen idee hoe zijn echtgenote aan een vuurwapen komt. “Zodra ik meer weet, weet jij het ook”, reageerde de rapper maandag in de ochtendshow van Giel Beelen. “Er is een hoop aan de hand. We zijn allemaal op zoek naar antwoorden.”
Daniëlle liep zaterdag via Twitter leeg over haar financiële problemen. Lange Frans en zijn echtgenote waren bezig de studio van de rapper leeg te halen. “Dozen inpakken in de studio, 278 duizend euro weg! Omdat Bart Zeilstra zijn verantwoording niet neemt”, twitterde Daniëlle zaterdag. “Hoeveel stress denk je dat dit allemaal geeft.”
Ik schrik hier wel van Danielle en haar moeder hebben beide hier mee geschreven…
:think: :think: :think: :shock:
Ik ben shocked om eerlijk te zijn…
Verhaal halen met een postool op zak, waar gaat het heen joh…
Ik heb wel gelezen dat zij met een depressie kampt…
:shock: :think: :think:
ze zelfs hier nog meegeschreven
@Karin1981 wrote:
:shock: :think: :think:
eh ja :shifty: Willem is geloof ik ook van september 2008 :shifty: zat er wel raar van te kijken vanmorgen hoor!
Nou, inderdaad :shock: …bizar zeg…
nooit geweten dat ze hier mee geschreven heeft…hoe dan ook dit vind ik wel erg hoor…
Duidelijk dat er veel stress is bij haar en dat ze erg in de war is…met een pistool bij je bij iemand verhaal gaan halen… :shock: :o
Duidelijk dat ze de weg even kwijt is op dit moment.
Uitgebreid bij rtl boulevard in het nieuws.
@Amy82 wrote:
@Karin1981 wrote::shock: :think: :think:
eh ja :shifty: Willem is geloof ik ook van september 2008 :shifty: zat er wel raar van te kijken vanmorgen hoor!
Ja ik moest meteen aan jullie denken toen ik het vanmiddag op teletekst las.
Ja, ik heb toen ook nog meegekregen dat ze hier meeschreef.
Ze moet nu ook langer in voorarrest blijven.
ook haar moeder zit vast.
Dan moet ik meteen aan die kleine jongen van haar en Frans denken.
Het lijkt me zo moeilijk in deze situatie.
Wat een bizar verhaal - behoorlijk doorgedraaid volgens mij. Maaruh ook nog haar moeder erbij betrokken :shock:
Weet nog wel dat ze op KOK meeschreef.
Sneu voor dat kind ook.
arme Willem ja
Danielle schreef niet mee met haar moeder, maar met haar oma!
Maar idd, wel shocking om te lezen dat een mede-septembermama zo doorslaat.
Ik hoop dat ze gauw hulp krijgt…
Hoor net op HvN dat ze weer vrij zijn. Ook omdat er geen goede opvang is voor Willem.
@AnneK wrote:
Hoor net op HvN dat ze weer vrij zijn. Ook omdat er geen goede opvang is voor Willem.
nou mooie boel zo’n vrouw moet je volgens mij zeker niet vrij laten om bij haar kind te zijn…zou eerder denken aan hou haar bij hun kindje weg…maar goed, beetje vreemd :think:
@janet76 wrote:
@AnneK wrote:Hoor net op HvN dat ze weer vrij zijn. Ook omdat er geen goede opvang is voor Willem.
nou mooie boel zo’n vrouw moet je volgens mij zeker niet vrij laten om bij haar kind te zijn…zou eerder denken aan hou haar bij hun kindje weg…maar goed, beetje vreemd :think:
dit vind ik dus nergens op slaan waarom zou je zo iemand bij haar kind moeten weg houden?
Dit heeft toch totaal niks daarmee te maken?
Vind dit echt een rare en domme opmerking.
@Sabrina84 wrote:
@janet76 wrote:@AnneK wrote:Hoor net op HvN dat ze weer vrij zijn. Ook omdat er geen goede opvang is voor Willem.
dit vind ik dus nergens op slaan waarom zou je zo iemand bij haar kind moeten weg houden?
Nou met een pistool bij je bij iemand verhaal gaan halen vind ik niet niks hoor.
Als moeder van een kind… ik vind dat voor een kind niet echt een hele veilige omgeving. Ze is behoorlijk in de war, dat mag duidelijk zijn, anders doe je zoiets niet.
ja maar dan ben je toch niet meteen een gevaar voor je kind.
Je moederschap staat daar toch buiten.
Ze heeft toch geen agressie of wat dan ook naar haar kind.
@janet76 wrote:
@Sabrina84 wrote:@janet76 wrote:@AnneK wrote:Hoor net op HvN dat ze weer vrij zijn. Ook omdat er geen goede opvang is voor Willem.
Nou met een pistool bij je bij iemand verhaal gaan halen vind ik niet niks hoor.
Als moeder van een kind… ik vind dat voor een kind niet echt een hele veilige omgeving. Ze is behoorlijk in de war, dat mag duidelijk zijn, anders doe je zoiets niet.
Helemaal met je eens Janet.
@janet76 wrote:
@AnneK wrote:Hoor net op HvN dat ze weer vrij zijn. Ook omdat er geen goede opvang is voor Willem.
Ben ik helemaal met je eens. In ieder geval niet alleen de zorg voor een kind geven (ook niet weghouden), dus zorgen dat er extra hulp is.