Ik denk inderdaad dat als je zo onstabiel en in de war bent, je ook hulp nodig hebt.
Dus weer alleen thuis gaan zorgen voor een kind vind ik ook nogal frapant, mocht het überhaupt kloppen.
Niet dat ze haar kind iets aan wil/zou doen, maar je kunt niet echt meer spreken van een gezond verstand, juiste afweging, etc.
En in een dergelijke toestand lijkt het me dan niet verstandig om alleen voor een klein kindje te zorgen.
@Sabrina84 wrote:
ja maar dan ben je toch niet meteen een gevaar voor je kind.
Je moederschap staat daar toch buiten.
Ze heeft toch geen agressie of wat dan ook naar haar kind.
Nou of ze geen agressie of wat dan ook naar haar kind toe heeft of gaat hebben dat weet je niet he, dat risico zou ik ook niet willen nemen…als ik de vader van het kind was, Frans in dit geval, zou ik er toch wel op staan dat ze niet alleen gelaten zou worden met hun kind. Vind dit niet echt een veilige en vertrouwde omgeving voor kinderen hoor. Vind het eigelijk een beetje raar dat jij dat niet ziet en dat jij gewoon vind dat een moeder die met een geladen pistool rondloopt een veilige plek is voor haar kind…Net als dat ik het heel raar vind dat ze vrij gelaten is om bij haar kind te zijn…omdat er niemand anders voor is… :think:
nou heel veel mensen vinden het oke dat ze dit heeft gedaan hoor. Girlpower noemen ze het, opkomen voor je gezin, voor je gezin zorgen enz.
Shocking, echt waar!
Luister als je met een geladen pistool naar iemand toe gaat, met weet ik veel wat voor intenties (daar durf ik niet aan te denken) dan ben je echt wel heel zwaar in de war.
En ook in mijn ogen niet echt geschikt op dit moment om alleen voor je kind te zorgen en de veiligheid te kunnen geven.
Dan ben je eigenlijk gewoon al te ver heen…,
Ze moet echt hulp hebben.
Girlpower ?? Oke Goh dat die mensen er zijn die er zo over denken. Ik denk idd ook dat ze hulp nodig heeft.
Ja ik heb voor de lol gekeken op haar hyves en de hyves van Lange Frans :oops:
Shocking hoor! Ook mensen die schrijven dat ze ook weleens iemand zouden willen neer knallen, of met een pistool op pad zouden willen gaan :shock:
Kon afgelopen nacht niet slapen dus heel veel gelezen
Heb wel even bij zijn wie wat waar een reactie achtergelaten, dat ik het toch allemaal wel shocking vind wat mensen er van vinden.
aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen dat ze dit heeft gedaan …
als je gezin in zwaar weer komt door financien door een ander zijn schuld , ben je tot (bijna) alles in staat om het weer goed te krijgen.
als het idd enkel om een handtekeningetje gaat dat er voor zorgt dat je gezin uit de financiele problematiek komt , en het niet goedschiks kan …
dat kwaadschiks druk uitoefenen met een pistool niet eens zo een gek plan lijkt op dat moment.
als je echt zo desperate bent en gefrustreerd , je een abbo hebt bij een schietvereniging en een certificaat voor het in huis hebben van je eigen pistool …
spreek het niet goed hoor ! maar kan me wel voorstellen waarom ze nou tot deze aktie is gekomen. erg voor de hand liggend.
ze moet wel hulp idd , maar denk dat ze goed voor haar zoon kan zorgen .
kom niet aan mn zoon ( dikke belastingschuld door een ander waardoor het gezin het moeilijk krijgt door een ander ) of ik kom aan jou , de mamaleeuw is in dr op gekomen , alleen ze heeft een heule verkeerde beslissing genomen.
sorry ik kan er totaal geen begrip voor hebben…
ik wel
Ow het word nu lekker allemaal verdraaid, ineens word er gedaan dat hun tweetjes als hobby “schieten” op een vereniging en dat pistool, ze wisten dan ineens niet hoe dat in hun auto terecht kwam…
Volgens mij wilde Baas B ze erin luizen…
Ja dat zal het hem zijn. :wall:
pssstt Rooike kaboutertjes bestaan hoor :mrgreen: