Vroeg strippen, ervaringen?

Pfff vannacht slecht geslapen zeg!

Manlief werd wakker van me!

Heb daar maar eens ff gebruik van gemaakt! :mrgreen:



Nu buik beetje onrustig. Trekkerig ongesteldheids gevoel onderin.

Maar zal niets zijn denk ik…



STraks nog ‘hoog’ bezoek…

We hebben op het werk een nieuwe directeur, daar ga ik miv januari, als ik terug kom, voor werken. En hij wou graag voor die tijd wel effe kennismaken…

Misschien hou ik het daarom wel onbewust tegen! :mrgreen:

ben je er nog of zit je met de directeur te kletsen :mrgreen: ?

Ben dr nog gewoon in alle rust…hahaha



Op naar dinsdag!

@Ingrid28 wrote:

Ben dr nog gewoon in alle rust…hahaha



Op naar dinsdag!




maar ze mogen je normaal toch 48 later nog een x strippen, want als er na 48 nog geen resultaat is heeft het niet geholpen.

Weet ik maar dat zal komen omdat ik ‘nog maar’ 37 weken ben denk ik.

Zo doen ze het misschien de volgende keer wel…

Sterkte iig!



Hoop voor je dat de baby toch snel wil komen! :inlove:

Dat hoop ik ook



Ik ben elke dag weer dankbaar hoor dat ik een wonder mijn buik mag hebben maar meiden ik zit er totaal doorheen, ben echt helemaal op… :cry:

Bah kan niets meer hebben ben echt dood en dood op…

Zo herkenbaar meid!!



Maar 1 tip, leef niet al te veel naar de uitgerekende datum toe meid (I know makkelijekr gezeg dan gedaan :mrgreen:) Tis zo`n domper als je overtijd gaat lopen…



Succes met de laatste weken zwangerschap!

@~Claudia28~ wrote:

Zo herkenbaar meid!!



Maar 1 tip, leef niet al te veel naar de uitgerekende datum toe meid (I know makkelijekr gezeg dan gedaan :mrgreen:) Tis zo`n domper als je overtijd gaat lopen…



Succes met de laatste weken zwangerschap!




Weet ik, dat probeer ik ook echt wel. Nou ja je weet wel hoe het voelt!

Elke ochtend weer zit je op die bedrand, want je kleuter is wakker. Tranen in je ogen want hoe moet je deze dag weer door. duizelig van moeheid, hoofdpijn niets meer kunnen hebben.

Na 7 maand slaapgebrek verlang ik echt echt naar meer dan 2-3 uurtjes slaap achter elkaar… Maar ja de langste tijd ja die ligt wel achter ons…

Hee lievie…



kun je B. niet een (paar) nachtje(s) uit logeren doen zodat je 's morgens zelf lekker kunt blijven liggen?



dat deed ik op het laatst ook wel toen ik bijna een week overtijd was.



kan me voorstellen dat je juist 's morgens na weer een slechte nacht zo tegen de dag op ziet.



Sterkte!!



:hug: