Vroeg strippen, ervaringen?

Ik ben gestript met 37+6 maar had toen al 3 cm ontsluiting. De nacht erna is ze geboren! Zo’n beetje precies 1 jaar geleden :inlove:

@Ingrid28 wrote:

Wat lief al jullie reacties zeg! :-



Het is nu heeel rustig. Zo rustig heb ik het in de afgelopen weken niet gevoeld zeg maar.



Stilte voor de storm? :mrgreen: :-


You never know!



Ik sliep de nacht vóór de bevalling sinds tijden als een roosje… de volgende dag begon het.



Ik zou zeggen geniet van de stilte en sweet dreams :-* :mrgreen:

hannah25 zei:

Maar ik ben gestript met 36 +2 en zat toen potdicht…MAAR de week daarop had ik wel 2 cm ontsluiting…(daarna heeft het nog een paar dagen geduurd met behulp van een veter)…


Heu? :eh: met behulp van een veter? Ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen? Maar ik ben wel nieuwsgierig!!

@Happy mommy wrote:

hannah25 zei:
Maar ik ben gestript met 36 +2 en zat toen potdicht…MAAR de week daarop had ik wel 2 cm ontsluiting…(daarna heeft het nog een paar dagen geduurd met behulp van een veter)…


Heu? :eh: met behulp van een veter? Ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgen? Maar ik ben wel nieuwsgierig!!


Hormoonveter... :mrgreen:
Ik werd opgenomen en moest bevallen, vandaar de hormoonveter om de bmm te laten weken..... Heb er in totaal drie gehad en tijdens mijn rustdag kreeg ik spontaan weeen :lol:

hihihi…nooit van gehoord. Ik zat mij al in te denken hoe je ontsluiting met een schoenveter voor elkaar kon krijgen :wink: :smiley:

@Happy mommy wrote:

hihihi…nooit van gehoord. Ik zat mij al in te denken hoe je ontsluiting met een schoenveter voor elkaar kon krijgen :wink: :smiley:


:lol: dat zal wat zijn ontsluiting met een schoenveter :lol:



Hormoonveter is hetzelfde als de hormoon gel, alleen hebben ze bij mij gekozen voor een veter omdat je deze er gelijk kan uittrekken (en de weeen gelijk ophouden) als de baby het moeilijk gaat krijgen (vanwege geen vruchtwater en te kleine baby).

Ik had meteen even op internet hormoonveter gegoogled toen ik je berichtje las.



Weet ik nu ook weer.



Dankje voor je uitleg. Je kan maar beter op alles voorbereid zijn hè…

Goedemorgen!



Lekkere rustige nacht gehad! :?

Maar ik heb tussen het wakker worden rustiger geslapen sinds…eh…eeuwen?



Nou ja het voelt allemaal nog erg rustig heb niet het idee dat het vandaag gaat gebeuren…



Oh ja BIB dus he? :mrgreen:

ben met lucas met 39 weken gestript, 5 dagen later pas bevallen

bij thomas werd ik ook gestript, met 41+3 en pas met 42 weken bevallen



bij iris kon er niet gestript worden, zelfs bij 41+6 niet toch kwamen savonds de weeen op gang

Ingrid28

Toch fijn als je goed hebt geslapen. Dan heb je dat in ieder geval weer mee kunnen pikken.



Ik heb vanacht 4 uurtjes gemaakt. Voor mijn doen best wel goed :?

Happy mommy wrote:
Ingrid28
Toch fijn als je goed hebt geslapen. Dan heb je dat in ieder geval weer mee kunnen pikken.

Ik heb vanacht 4 uurtjes gemaakt. Voor mijn doen best wel goed :?[/quote

Ja ik dus 3 achter elkaar en daar was ik blij mee! Haha erg he?
Balen dat jij dus ook al zo slecht slaapt.

Ook al van alles geprobeerd?

Oh spannend hoor ingrid, ik hoop ook dat je snel mag bevallen. Bij de eerste sliep ik de nacht voor de bevallig begon ook eindelijk eens goed! Dus wie weet :pray: Succes met de laatste loodjes!

Hier ook gestript bij de 2e met een krappe 38 weken,



Vrijwel toen we het ziekenhuis uit loepen, voelde ik een zwaar gevoel in mijn buik…Thuis aangekomen de rest van de nacht een zwaar gevoel gevoeld, En de volgende dag zou ik ingeleid worden, En sóchtends rond 5 uur begonnen er lichte weeen op te komen, ben daarna alsnog ingeleid, omdat dat al gepland stond, en het volgens hun niet snel genoeg ging :wink: Maargoed eerste weeen rond 05:00 en Anne is geboren om 14:56 :mrgreen:

Ben bij Thomas gestript met 37 weken en dezelfde nacht nog braken mijn vliezen.



Ik had een cyste (bijna een heel kind erbij :shock: ) en die zorgde al weken voor harde buiken en ander ongemak, ik had ook al 2 cm ontsluiting.

Ik zou sowieso ingeleid worden de week erop als het strippen niet zou helpen.



Hier heeft het dus succes gehad!

Fijn dat je in ieder geval een rustige nacht gehad hebt. Ben benieuwd wanneer beeb nou uiteindelijk komt!

Kom net bij de verloskundige vandaan. Die raadt mij af om snel te gaan strippen. Volgens haar is dat alleen maar mogelijk als de baarmoedermond rijp genoeg is, goed “voor” ligt en dan nog krijg je volgens haar vaak weinig resultaat maar wel krampen ed. Volgens haar komt de baby vanzelf wanneer de tijd rijp is en is pushen vaak niet de manier… :frowning: :frowning: ze zal vast wel gelijk hebben :frowning: :frowning:

Neem lekker de tijd voor jezelf en slaap 's-middags… ja, dat gaat zo gemakkelijk met een driejarig duveltje uit een doosje… :eh:



Nou ja, ik heb zover kunnen onderhandelen dat ik met 39 weken gestript wordt en als er dan niks gebeurt dan wordt er met 40 weken een afspraak gemaakt met het ziekenhuis om in te gaan leiden.

Ik zat daar in dat kamertje een soort van te onderhandelen.

Handje klap over het bevallen hahahaha…



Ben wel heel erg blij dat de baby zo goed in orde was. Ik heb vanaf de 20e week heel veel controles en echo’s gehad omdat de baby een klompvoetje heeft. Gelukkig blijft het daarbij (en is er heel erg veel aan te doen) en is alles verder dik in orde. Vanmiddag dus weer een echo gehad en het is een flink kindje (met gelukkig een klein hoofdje :dance: :pray: ) en ze lag heelijk met haar duimpje in haar mond te smakken :inlove:



Ik zet gewoon nog even door. Wat zijn 4 weken nou op een mensenleven, toch?

hier gestript met 37,6wk dat zette niet door…

de volgende dag weer gestript die zette wel door :thumbup: met 38wk bevallen



( bij mijn oudste werkte het strippen niet, die is met 43wk geboren)

Hoe is het nu?

@Affie wrote:

Hoe is het nu?




je bent me echt net een minuut voor :slight_smile:

Nou eh…rustig hahaha



Eigenlijk nergens last van…

Ach het zal er nu nog niet klaar voor zijn, hoe op ik ook ben denk ik



Maar goed we blijven doorgaan, kan niet anders he? Maar we blijven ook lachen! En ik vind het super om jullie reacties te lezen!

Lief!