Vroeg strippen, ervaringen?

Hello dames,



Vanmorgen op controle geweest bij vk. En ze heeft me gestript.

Had reeds 1 cm ontsluiting dus ze kon iig wat proberen.

De reden dat ze dat nu al deed is het slaapgebrek vanaf februari en het feit dat mijn lichaam op is. Ben echt bek en bek af.



Maar zijn er hier meiden die ook vroeg gestript zijn en waarbij het resultaat had?



Mocht het nu niets doen gaat ze volgende week weer kijken.



Ing

Ja hoor ik ben ook gestript, alleen niet erg vroeg haha.

Met 41+1 ben ik in de middag gestript, en om 2:00 's nachts kreeg ik mijn eerste wee.

Ik had bij het strippen ook 1 centimeter ontsluiting, je moet ook wel ontsluiting hebben anders kunnen ze niet strippen.



Na de bevalling hoorde ik dat de vk naar een andere vk had gesmst, ik heb der kunnen strippen tot aan der oksels :mrgreen: :mrgreen:





Maar ik hoop voor je dat het bij jou ook iets doet.

:hug:

Ik verlies nu beetje bloed en slijm maar dat is normaal he?

@Ingrid28 wrote:

Ik verlies nu beetje bloed en slijm maar dat is normaal he?




Ja had ik ook, dus niets om ongerust over te zijn.

Dat komt omdat ze je vliezen een stukje heeft los gemaakt van je baarmoeder, vandaar dat bloed.

Door dit losmaken wordt de baarmoeder geprikkeld en komt er oxytocine vrij, net voldoende om je lichaam aan te zetten tot de bevalling.



Dus ik ga voor je meeduimen hoor, erg vervelend als je niet kunt slapen :hug:

Ik ben de vorige zwangerschap gestript met 37+6, ik had toen 2 cm ontsluiting.

Dus ja, op zich wel vroeg.



Justin is uiteindelijk geboren met 38+1, het strippen heeft toen wel wat in gang gezet.



Ik hoop voor je dat er wat gebeurt! :thumbup: :thumbdown:

Hee mede okt. mama…:mrgreen:

Ik hoop dat je de eeste melding BIA kan komen vertellen!!

Ik duim voor je dat het werkt!!



Zelf geen ervaring met vroeg strippen.

Was met 39.5 en Luna is met 40 weken geboren…

dus volgens mij heeft het wel iets geholpen

Nou het is dus echt afwachten.

Ik heb zelf het idee dat het nu niets gaat doen…



Ik verlies dus nog wel bloed en slijm en af en toe wat steekjes. Wel is het heel gevoelig in mijn onderrug.

Maar goed we wachten maar af, maar ben wel erg blij dat mijn vk nu al zo wil helpen hoor.



Ik hou jullie wel op de hoogte!

Had het er net mijn vriendin over dat ik vroeg gestript was.



Ik was ergens 39 nog wat weken volgens mij op een donderdag.

Ik had een schommelende BD en had teveel last van hoofdpijnen. Ze wilde 1 x strippen ( had ook 1,5 cm al )en zei als het binnen 24 niet hielp zij mij de maandag erop nog x zou strippen en anders inleiden.



Donderdag verging en de vrijdag ook. Ik balen omdat het nu wel zo moeten werken.

Maar ik lag als een ziek vogeltje op de bank omdat ik wat buikpijn had. Nou ja dat was de voorbode want vrijdag nacht kreeg ik weeën en zaterdag middag is mijn kleine vent geboren :inlove:



Maar ja goed afwachten voor jou dus! Zet hem op hoor!

Heel spannend…

Ik heb morgen een afspraak bij de verloskundige en ik wil dus ook overleggen of eerder strippen voor mij een optie is.

Mijn bekkeninstabiliteit is in een korte tijd ineens weer heel erg geworden. Ik heb een soort van spit in mijn bil en nu straalt dit zo erg uit naar mijn been dat ik er nauwelijks mee kan lopen. Er is een chronische gonzende pijn in mijn been waar ik niet van kan slapen. Omdraaien in bed is een heel project (waarna ik weer klaarwakker ben vanwege de pijn)

Ik hoop echt dat er iets mogelijk is :pray:

Hoe is het nu?? (gevoelige onderrug zei je he… zo begon het bij mij wel!)



Ik ben op mn uitgerekende datum (21/12) gestript (dat vind mijn vk al vroeg lol) en het hielp niet, 24/12 opnieuw gestript en Lenn kwam pas de 27ste :roll: geen succes dus…

Ik ben de laatste keer gestript met 36w2d. Ik had totaal geen ontsluiting en mijn bmm was totaal niet verstreken. Maar de gyneacoloog had goed zijn best gedaan, een dag later had ik een verweken bmm en 2 cm ontsluiting waardoor ik ingeleid kon worden :smiley:

Het blijft spannend dus!

Onder in mijn buik is het echt gevoelig.

Met lopen in de onderrug ook heel erg.

Maar goed… ik durf niet te hopen…

En mocht het nu niets doen dan probeert ze het volgende week nog een keer. Wellicht dat het dan wel wat doet.

Maar ja het kan nu nog he?



Ik ben echt blij met mijn vk hoor.

Ik kan natuurlijk nog overtijd gaan, maar ze waakt er wel meer voor. Ik zat niet voor niets weer huilend bij haar… ik ben gewoon echt op na 7 maanden slaapgebrek.



Weet je wat het voordeel is? Als de beeb er is hoef ik niet te wennen aan gebroken nachten! :mrgreen:

@Ingrid28 wrote:

Het blijft spannend dus!

Onder in mijn buik is het echt gevoelig.

Met lopen in de onderrug ook heel erg.

Maar goed… ik durf niet te hopen…







Weet je wat het voordeel is? Als de beeb er is hoef ik niet te wennen aan gebroken nachten! :mrgreen:


Ieder nadeel hep ze voordeel he :wink: :lol:



Maareh probeer even lekker in bad (als je die hebt) of anders ff lekker douchen en op tijd in bed liggen met een boekje ofzo. Gewoon zoveel mogelijk ontspannen! Wie weet gebeurt er dan meer, en ontspannen is ook rusten moet je maar denken :slight_smile: :slight_smile:



Ik ga duimen dat je snel je kindje in je armen hebt :-*

Dank je wel lief van je!



Ik ga straks even lekker koffie (oke thee) drinken met hub. En dan lekker een hete douche en op bed lekker tv kijken!

En dan rust ik inderdaad ook.



:-*

Ben gestript met 37+1 deze zwangerschap en had al 2 cm ontsluiting en verweekte bmm. Heeft niets in gang gezet. Uiteindelijk met 37+3 weer gestipt… weer geen resultaat. Idem met 37+5 en vervolgens met 38+1 weer.



Alle keren, heeft het strippen totaal geen resultaat gehad.



Uiteindelijk ben ik met 39+1 ingeleid en had op dat moment nog steeds 2 cm ontsluiting… Was uiteindelijk wel een snelle bevalling, waarbij ik maximaal 1 1/2 uur (voelbare) weeën heb gehad (inclusief persweeën), terwijl ik de weken daarvoor constant voor-weeën had die dus niets deden :roll: . M.a.rtijn was binnen 4 uur na het opendraaien van het infuus geboren. :inlove:

Ingrid28

Ik zit hier helemaal mee te leven. Ik hoop echt dat je snel weer een beetje rust hebt. Gek idee, rust na de bevalling, volgens mij beginnen de drukke tijden en de slapeloze nachten dan pas echt. Maar ja, die kun je uitbesteden natuurlijk :dance:

wat lief van je!



Ja dan kun je het uitbesteden! Hihi

Maar als je dan maar een uurtje of 3 lekker kunt slapen knap je al meer op!

ik heb geen ervaring maar hoop echt voor je dat het werkt!!!

Hoi Ingrid,



Ik hoop dat je snel weeen krijgt, heb het met je te doen :hug: !



Maar ik ben gestript met 36 +2 en zat toen potdicht…MAAR de week daarop had ik wel 2 cm ontsluiting…(daarna heeft het nog een paar dagen geduurd met behulp van een veter)…



Ik hoop dat je snel zult bevallen.

Wat lief al jullie reacties zeg! :-



Het is nu heeel rustig. Zo rustig heb ik het in de afgelopen weken niet gevoeld zeg maar.



Stilte voor de storm? :mrgreen: :-