Vrijgezellenfeest update Pag.3

dat lijkt er meer op. Evengoed nog wel een fiks bedrag, maar toch draaglijker als 150!!!

Tjonge wat een bedrag zeg!!

Wij hebben op het vrijgezellenfeest van mijn broer een golclinic gehad, vooraf met z’n allen lunch gehad. Naderhand hebben we frietjes gegeten en hebben we mijn broer en zijn vrouw bij het hotel afgezet.

Die overnachting hebben ze van ons allemaal cadeau gehad.

Al met al kostte het € 60,- pp en dan vond ik echt meeeer dan genoeg.

€ 150,- pp :shock: :naughty: Nee zou ik niet blij van worden…

Mooie oplossing Karin! Scheelt alweer een hele hap

Ik kreeg van een via via vriendin te horen dat het vrijgezellenfeest dat wij voor een vriendin hebben in Mei, ook zo’n 130 euro wordt.

Ik vind dit veel te veel, ik heb afgelopen zaterdag ook een super leuk vrijgezellenfeest gehad van een andere vriendin en toen gingen we naar een partycentrum (wandbeklimmen, liaan slingeren, van hoog met tuigje om afspringen en dan even door de lucht zweven, een kruip door sluip door spel: Tunnels of fear. en kruisboogschieten.) 3 gangen buffet, en ik denk wel 5 keer drinken… en dat alles voor € 50,- kosten vrijgezelle vriendin inbegrepen :thumbup:

Ik heb niet aan de spellen mee gedaan i.v.m. mijn zwangerschap, maar het was toch een hele leuk dag!

En dan heb ik nog een vrijgezellenfeest dit jaar!

Mijn man gaat waarschijnlijk wel naar het feest van de aanstaande van deze vriendin, maar ik ga dus zeggen dat ik niet mee ga omdat ik dat bedrag er niet voor over heb.

We hebben een gezamenlijke rekening, maar omdat ik nog 2 feesten heb (die wel betaalbaar zijn) doe ik niet mee aan dit dure feest.

We hebben een kleintje op komst, ik kan dit geld beter gebruiken.

Zou leuk zijn als mijn man ook niet ging, dan bespaarden we ongeveer € 260,-

Dan willen ze ook nog hebben dat we mee betalen aan een gezamenlijk cadeau namens alle daggasten. €50,- p.p.

Nou wij doen € 50,- per stel, ze zijn gek geworden volgens mij!

En dan nog kleding voor de trouwdag kopen…