Vrijdag en ik ben bezig met.....

Al het speelgoed opruimen wat Thomas gisteren voor zijn verjaardag heeft gekregen. Heel veel naar boven gedaan, bakken van boven naar beneden gehaald, voor de lego en de playmobiel. Tussendoor de was draaien en thee drinken met een vriendinnetje.



Waar zijn jullie mee bezig??

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!



Ik ben aan het werk… Vanmorgen de HELE ochtend een huilbaby gehad die nu eindelijk lekker slaapt! Tussendoor heb ik met de kids kerstboompjes uitgeknipt en versierd met wasco en zilverstift.



Nu ligt de grootste keet op bed, en zit Sas effe voor Sesamstraat!

Ben aan het werk :angel: :mrgreen:

ook hard aan het werk :angel:

Ik zit heerlijk aan de keukentafel, te surfen over het net.



Kortom doe dus weer geen fluit vandaag.

Net boodschappen gedaan

Waarom kunnen ze bij de aldi niet gewoon 2 kassa’s openen als er 10 mensen in de rij staan, grrr.

en nu gegeten, zometeen de car terug brengen bij schoonouders en dan middagje naar een vriendin.

@marielle wrote:

Ik zit heerlijk aan de keukentafel, te surfen over het net.



Kortom doe dus weer geen fluit vandaag.




iets soortgelijks, maar dan aan mijn burootje … :mrgreen:

Ik ben aan het bijkomen van een vermoeiende ochtend

Thijmen heeft oorontsteking en ik kom dus in huis nergens aan toe.

Nu slaapt ie lekker, dus ik ga zo eindelijk wat in huis doen.

Te beginnen met de kleren in de was doen die Thijmen net ondergepoept heeft :sick: :lol:



Ze zeggen dat kinderen het goed doen bij een ritme, nou deze mama mist het ritme dat er altijd is…

eh :think: heb mijn gordijnen gewassen :mrgreen: . ZIt nu even snel achter de laptop; marlotje slaapt en noud ligt in ons bed een dvdtje te kijken :slight_smile:

Ik ben aan het werk… :shifty: 8)

Aan het wachten op de makelaar die komt foto’s maken :shifty:

Heb gister en vanmorgen alles gepoetst :sick:

Aan het dweilen en tussendoor kokken :oops: :mrgreen:



Moet even wachten tot de plekken droog zijn,dan kan de hondenmand en tafel op de plaats en dan verder dweilen :roll:

Hele ochtend beetje aant relaxen geweest.

Nu ff wasje aant draaien, en aan het eten…



Zometeen de lades uit het dressoir en ruimen maar…

Word helemaal gek van al die rommel… :x

Nu ff KOK-ken :mrgreen:

Zometeen huis stofzuigen, de was wegwerken etc… en dan als Sam (die slaapt nu) opgehaald is, ga ik lekker douchen, tutten etc (kortom, me helemaal klaar maken voor vriendlief die komt!) Gaan lekker uit eten vanaaf! :inlove:

Er ligt een was op me te wachten die ik moet ophangen, maar waar ik geen zin in heb, haha.

Heel hard aan het werk :angel:

ben niets aan het doen!!! Mijn mama komt zo op visite!!



en ik wacht op weeen :zzz:

scheidsrechter spelen tussen Femke en haar vriendje die hier vanmiddag speelt. Het kan niet met en niet zonder elkaar… :roll:

Krijg vanavond eters dus ik ben alles aan het vorbereiden.

Groenten schoonmaken, verse tijm ritsen (wat een :twisted: werk!)

etcetc

Ik heb net samen met dochterlief 2 uur geslapen, we eten nu een broodje aan gaan zometeen verjaardagsboodsschappen doen.



Liefs Marieke