Vrijdag en ik ben bezig met.....

ik ben de kerstboom aan het zetten…althans, de boom staat er.



nu de 450 lampjes nog…en daar heb ik geen zin in :angel: :mrgreen: dus dan maar even KOKken!!



laat ik hubbie straks de lampjes doen, ga ik dan weer verder met de ballen :lol:

Een schilderijtje van Diddl aan het maken voor de verjaardag van de dochter van mijn vriendin :mrgreen: . Nu f wachten tot ik weer verder kan!

was net ff met dinand aan het spelen en kroelen nu ff KoK-en voro ik weer verder ga

nagels aan het bijvijlen en lakken :D. Zonnebankje genomen 8). En de was aan het doen :?.

Eigenlijk beetje mijn tijd te verdoen :?. ben vrij, maar heb nog geen nuttig ding uitgevoerd, dus ga mezelf zo schop onder mijn kont geven.

fysio gehad,boodschappen gedaan

afwasmachine leeggehaald en de wasmachine aangezet

@marielle wrote:

Ik zit heerlijk aan de keukentafel, te surfen over het net.



Kortom doe dus weer geen fluit vandaag.




Maak er eettafel van en je hebt mij :lol:! Maar ja, ik heb wel een excuus :P, ik ben ziek! Arwen is gelukkig heel lief.

ik zat eventjes te stempelen met de kleine hihi

muurstickers geplakt in onze babykamer :inlove:



en inderdaad wachten op weeen :wink:

Leugenaars!! :naughty:

Jullie zijn nu allemaal aan het kokken!! :mrgreen:

ha ha inderdaad ja nu ff wel ja

maarik ga na dit bericht weer ff opruimen hihi

@Anita-1982 wrote:

Net boodschappen gedaan

Waarom kunnen ze bij de aldi niet gewoon 2 kassa’s openen als er 10 mensen in de rij staan, grrr.

en nu gegeten, zometeen de car terug brengen bij schoonouders en dan middagje naar een vriendin.




dat is de reden dat je mij nooit bij de aldi aan zult treffen…

Alsi k zie dt het druk is ga ik naar een andere supermarkt… ik kan daar zo slecht tegen