Vrijdag de 13de een ongeluksdag?

Vanmorgen vond ik 5 euro op het schoolplein, dat vond ik al grappig. Net met het uitmesten van mijn kast vond ik 3 (nog niet nagekeken) staatsloten. Op eentje stond 7,50 en op de ander 100 euro :mrgreen: :dance: Da’s nóg leuker!!!

(Overigens geloof ik niet in ongeluk op vrijdag de 13de hoor :wink: )

Nope, tot nu toe een heel relaxt dagje. Lekker zonnetje ook. :smiley:

Nee hoor hier ook niet :mrgreen: tot nu toe verloopt de dag volgens plan :wink:

fleur wat grappig! geluksdag voor jou nu dus :dance:

Nou ik heb mijn auto voor apk weggebracht… Dus voor mij geen geluksdag… Hahah

Maar 100 euro op een lot dat is zeker lekker zeg!!

Ik koop dalijk gewoon een kraslot hahah vooral op zo’n dag zou dat leuk zijn :smiley:

Wij zijn op vrijdag de 13e getrouwd!!

En dat bevalt al 8 jaar super goed! :smiley:

Slechter als op bepaalde andere data in het verleden kan bijna niet, dus laat maar komen die vrijdag de 13e!

Al moest ik vanochtend wel naar de mondhygieniste. Vanwege ontstoken tandvlees twee keer een gebitsreiniging binnenkort en daarna weer controle, kosten €600,- Plus dat mijn verstandskiezen er misschien uit moeten. Dus in dat opzicht vandaag geen geluk gehad.

Nou hier verloopt het nog voorspoedig.

Na tijden lang soebatten met de huisarts, pakte de kno arts vanochtend WEL door en wordt er eindelijk! serieus naar de oorzaak van Amy haar benauwdheid gezocht :dance:

Vandaag bloed prikken (geen kik gegeven en niet gehuild, onze dappere stoere kleuter) en maandag 23 jan. een neusscopie en de uitslag. :pray:

T is mijn geluksdag :slight_smile:

Tot nu toe nog steeds goede dag… Denk dat het ook wel zo blijft…

Hier ook een prima dag tot zover!

alleen de wasmachine man kwam de wasmachine repareren en viel natuurlijk niet in de garantie… kwam zelden voor zei ie… yeah right…

140€ lichter…

maar verder een mooie dag!

en idd heerlijk weertje erbij

Hier ook een relaxt dagje (klopt af) kind lekker wezen spelen op de PSZ. Bij de bakker geweest dus kindlief en mama genoten van heerlijke verse witte bolletjes. :drool: Manlief mag maandag weer aan het werk. :dance: Hoorde dat oma nog een mazzeltje had bij een kledingwinkel en voor kindlief een zwarte spijkerbroek heeft gescoord.

Straks nog wat te eten halen en vers fruit en dan is het weekend. :thumbup: Ow en de nieuwe kledingkasten voor de kinderkamers zijn vandaag binnen ook al toppie.

Toen ik voor de eerste keer trouwde, durfde ik het ook aan om op een vrijdag de 13de te trouwen. Niet dat het er veel zal mee te maken hebben, maar uiteindelijk zijn we toch na 12 jaar gescheiden.

maar ik geloof niet dat het één met het ander te maken had :mrgreen:

leuk, Fleur: 112.50 euro waar je geen weet van had tot gisteren !

Voor dochter Tineke is het vandaag ook haar lucky-day:

ze heeft twee anonieme flitswagens gezien op de weg, maar hield zich gelukkig aan de aangegeven snelheid.

xxx

Gerda

voor mij niet.

wel voor joran van der sloot.

lekker 28 jaar cel!

Idd… En er niet meer uit. Eigen schuld.

Hier een super gave avond in het vooruitzicht. Doe mee met de spinningsmarathon voor kwf! Heb zo zin!!

Nou hier was he wel een pech dag :evil: We mochten onze 2e hands auto vandaag halen. Behalve dat er nieuwe banden nodig waren en de distributieriem vervangen zou moeten worden zou de auto helemaal goed zijn. Altijd keurig onderhouden… Distributie riem was al vervangen door de garage en nieuwe banden hebben we zelf geregeld. Keurig winterbanden want manlief wil niet dat ik zonder rij.

Nu bleek vandaag dat er nog vanalles aan mankeert. Allemaal achterstallig onderhoud. En de garage??? die doet helemaal niets. ja, dat is jammer meneer :evil:

Dus garage Hofman in Leek… nooit naar toe gaan. Lijkt allemaal prachtig met keurig gepoetste dure cabrio auto’s maar service tot de drempel!

Nu blijkt er ook nog een probleem met het alarm te zijn. Gelukkig hebben we de toeter uit kunnen schakelen maar het is wel disco voor de deur :roll: Vannacht als mijn wederhelft terug is gaat hij de accu er af halen. En morgen gaan ze het probleem verhelpen hoop ik. Samen met een vriend van ons die altijd alarm ingeboud heeft als beroep.

Ik baal echt als een stekker!

Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet aan de datum ligt maar het grapje wat de garagehouder maakte over vrijdag de 13e s nu wel heel zuur.

@ariel wrote:

Nou hier was he wel een pech dag :evil: We mochten onze 2e hands auto vandaag halen. Behalve dat er nieuwe banden nodig waren en de distributieriem vervangen zou moeten worden zou de auto helemaal goed zijn. Altijd keurig onderhouden… Distributie riem was al vervangen door de garage en nieuwe banden hebben we zelf geregeld. Keurig winterbanden want manlief wil niet dat ik zonder rij.

Nu bleek vandaag dat er nog vanalles aan mankeert. Allemaal achterstallig onderhoud. En de garage??? die doet helemaal niets. ja, dat is jammer meneer :evil:

Dus garage Hofman in Leek… nooit naar toe gaan. Lijkt allemaal prachtig met keurig gepoetste dure cabrio auto’s maar service tot de drempel!

Nu blijkt er ook nog een probleem met het alarm te zijn. Gelukkig hebben we de toeter uit kunnen schakelen maar het is wel disco voor de deur :roll: Vannacht als mijn wederhelft terug is gaat hij de accu er af halen. En morgen gaan ze het probleem verhelpen hoop ik. Samen met een vriend van ons die altijd alarm ingeboud heeft als beroep.

Ik baal echt als een stekker!

Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet aan de datum ligt maar het grapje wat de garagehouder maakte over vrijdag de 13e s nu wel heel zuur.

Afblijven!!! Nies aan de auto doen voordat je garage het weer heeft “onderzocht”.

Je staat in je recht en de garage heeft verplichtingen. Je moet de garage houder bellen en aangeven wat er aan mankeert. Dat is de eerste stap! Ik heb dit toevallig drie weken geleden gehad met een auto die ik had gekocht, hier bleek de versnellingsbak niet goed te functioneren. Ze wouden niets doen ( “ja mevrouw was meeneem prijs, je hebt proefgereden” bla bla) nadat ik heb gedreigd met rechtsbijstand ( wat ik niet heb) wouden ze ineens wel helpen! We hebben toen de koop ontbonden en ik heb mijn geld terug ontvangen.

Google even op rechten/plichten van een garage bij verkoop auto. Moeite waard :thumbup:

Het is pure blufpoker, doe alsof je heel ver voor je recht wil gaan, nee heb je en ja kun je krijgen.

Nou zeg, wat een kloothommels! De goede raad van Samara klinkt heel plausibel. Opvolgen zou ik zeggen.

En wat een pech voor jou. :hug:

Wij hebben wel rechtsbijstand. En eigenlijk heb je ook gewoon gelijk. Morgen maar eens even weer bellen met de garage. Helemaal niets doen is geen optie. Ik ben bang dat de hele buurt dan geen oog dicht doet met een auto die om de 3 minuuten gaat toeteren :?

het lastige is daarnaast dat mijn man zondag voor 10 dagen in het buitenland zit en ik een auto moet hebben.

Ach ja… en of het nog niet genoeg was voor vandaag zijn ook nog de koekjes die ik met Victor heb gebakken mislukt. :frowning:

Hier voor zoonlief een beetje een pechdag. Ik geloof overigens niet dat het komt door vrijdag de dertiende hoor.

Ik was eten aan het koken en meneer komt even kijken. Hij zit nooit aan het fornuis, tot vandaag dus. Brandblaar op zijn vinger. Hij heeft moord en brand gekrijst :cry: Na ruim een half uur koelen werd het minder gelukkig. Van uitputting viel hij daarna op de bank in slaap. Arm ding.

En mijn schoonvader kreeg een vervelende uitslag in het ziekenhuis vandaag, maar dat was op donderdag de 12de niet anders geweest.