cees, dat is wel heel sneu voor je zoontje :hug:
Wij zijn op vrijdag de 13e getrouwd!!
En dat bevalt al 8 jaar super goed
Wij ook!!
....Maar helaas is deze vrijdag de 13e een minder gelukkige. Ik ben vandaag mijn baan kwijtgeraakt en ben daar heel verdrietig om. :cry:
:hug: K*t zeg… Onverwacht?
mijn oudste is gebroren op vrijdag de 13e.
en vandaag jarig…
was een leuke dag, dus geen ongeluk hier!!
Roos, wat waardeloos!
Ik werd op vrijdag de 13e 13 jaar, inmiddels ben ik heel wat jaartjes ouders maar over all gezien heb ik nog steeds een heel goed leven :mrgreen:
K*t zeg... Onverwacht?
Best wel ja.
Vorige week gehoord dat onze grootste klant failliet is, gisteren dat er bij ons daardoor 70 % van het personeel ontslagen wordt. Ik zit daar helaas bij.
Zo, dat is zeker onverwachts… Schrikken voor jou. Ik wens je alle goeds voor 2012. En vooral een leuke nieuwe baan.
Dank je wel mamalena.
Voor ons helaas wel een beroerde vrijdag de 13e.
Die ochtend heeft mijn man (die op vrijdag de 13e geboren is) onze eigen poes doodgereden…en die was ook nog zwart.
En ALSJEBLIEFT geen verwijten hier dat je een kat binnen moet houden, je kent de situatie niet!!!
9 jaar geleden hebben wij 2 poezen uit het asiel gehaald, waarvan er 1 waarschijnlijk een zwerfpoes was.
We hebben geprobeerd haar destijds binnen te houden maar werden knettergek van het gemiauw bij de deuren en ramen omdat ze naar buiten wilde. Dus na enkele weken toegegeven. En als de ene poes naar buiten gaat, gaat de ander vanzelf mee.
En ja, dan is het risico dat dit kan gebeuren maar ze heeft wel 9 heel gelukkige jaren bij ons gehad en dat is voor ons toch het belangrijkste.
Feit is dat wij er erg kapot van zijn
Roos :hug:
Wendy :hug:
Fietje, alsnog proficiat :thumbup:
Ariel, heb je nog contact gehad met de garagehouder?
Ach wat triest Wendy.
Het is mijn vader kortgeleden ook overkomen.
Sterkte!
@Wendy wrote:
Voor ons helaas wel een beroerde vrijdag de 13e.
Die ochtend heeft mijn man (die op vrijdag de 13e geboren is) onze eigen poes doodgereden…en die was ook nog zwart.
En ALSJEBLIEFT geen verwijten hier dat je een kat binnen moet houden, je kent de situatie niet!!!
9 jaar geleden hebben wij 2 poezen uit het asiel gehaald, waarvan er 1 waarschijnlijk een zwerfpoes was.
We hebben geprobeerd haar destijds binnen te houden maar werden knettergek van het gemiauw bij de deuren en ramen omdat ze naar buiten wilde. Dus na enkele weken toegegeven. En als de ene poes naar buiten gaat, gaat de ander vanzelf mee.
En ja, dan is het risico dat dit kan gebeuren maar ze heeft wel 9 heel gelukkige jaren bij ons gehad en dat is voor ons toch het belangrijkste.
Feit is dat wij er erg kapot van zijn![]()
![]()
![]()
Pfff meis… Dat jij je nog gaat verantwoorden tegen de kokk’ers… Het is jullie keuze of de kat nou naar buiten wilt of niet… Niemand hier heeft hier wat op in te brengen! Mijn kat gaat ook gewoon naar buiten en ik weet dat het geen binnenkant is…
AL met al heel veel sterkte de komende tijd! :hug: :-*
@Mariiyelle wrote:
Pfff meis… Dat jij je nog gaat verantwoorden tegen de kokk’ers… Het is jullie keuze of de kat nou naar buiten wilt of niet… Niemand hier heeft hier wat op in te brengen!
Daar bracht toch ook niemand wat tegenin? :think:
Ze gaf er zelf al gas op door te vragen om geen verwijten omdat we de feiten niet kenden?
Dus waarom breng jij dit dan zo naar voren vraag ik me af…
Maar goed, dat terzijde, Wendy en alle anderen sterkte… :hug: