vreselijke smaak qua kleding, hoe gaan jullie ermee om?

Ik ben blij dat ik ook deze berichten lees. Ik kreeg onderhand het idee dat ik als enige zo over dit soort dingen denk.

HIihihi moet eigenlijk wel lachen

Ik heb namelijk een vriendin en die trekt ook altijd alles over elkaar aan stippen ruiten maakt niet uit

en ze heet ook maaike vandaar dat ik moest lachen

wij zeggen ook altijd maaike kan dat hebben.

Tja…herkenbaar.

Ik ben een hartstochtelijke shopper, heb een uitgesproken smaak, en die smaak is compleet anders dan die van mijn middelste. Ik hou van klassiek, chique en mijn dochter houdt van blingbling, hip en stoer.

Ik weet van mijzelf dat ik als kind enorm baalde van het feit dat mijn moeder bepaalde wat ik droeg. Ook weet ik dat het belangrijk is voor een kind dat het zich zeker voelt in zijn kleding. Hier dus bijvoorbeeld geen Jottum meer…Helaas voor mij, maar ik wil dat mijn dochter draagt waar zij zich goed in voelt. Ik geloof zeker dat dat op deze leeftijd (ze is 7) al speelt. Ik geloof ook dat het goed is wanneer een kind dat gedeeltelijk zelf mag bepalen. Voor de ontwikkeling van het zelfbeeld…

Combinaties die ik echt niet vind kunnen, die mag ze niet aan. Hier dus geen winterlaarzen in de zomer, geen winterlegging bij een zomerjurk en geen zomerjurkje bij 10 graden.