Vreemde kadootjes?

N.a.v het leuke topic “Gekke verzoeken MP” zat ik me ineens te bedenken (zeker nu zo rond Sinterklaastijd) hebben jullie wel eens vreemde kadootjes gekregen?



Zo heb ik ooit eens van een ex-vriendje een schroevendraaierset gehad :mrgreen:



Mocht hij dit per ongeluk lezen: Ik gebruik hem nog steeds :thumbup: :smiley:

Ik een keer van iemand die mij wel heel erg leuk vond een waterzuiveringsapparaat van Brita … Kon ik fijn kraanwater zuiveren… Jaaaaaaa daar ging mijn hart wel sneller van kloppen, dat snappen jullie wel. :lol:



Het is nooit wat geworden :wink:

:lol: :lol:



Ik ooit van een toenmalige schoonmoeder een glazen uil :roll: :think:

ik heb een keer plassticker gekregen voor in het toilet :shock: vroeg nog met een gein of het een subtiele hint was… maar die gene had er echt serieus overnagedacht en vondt het een geweldig idee???

Ze liggen nog steeds ergens in een laadje :think:

Mijn man, voor zijn verjaardag, heeft is een keer een ijzeren deegroller gekregen :roll: Overigens niet van mij hoor :lol:

@dragon wrote:

ik heb een keer plassticker gekregen voor in het toilet :shock: vroeg nog met een gein of het een subtiele hint was… maar die gene had er echt serieus overnagedacht en vondt het een geweldig idee???

Ze liggen nog steeds ergens in een laadje :think:




Nou ik gebruik ze hoor. Nou ja, onze zoon en ik verdenk mijn man er ook stiekem van :mrgreen: Ik wil ze dus wel hebben :lol:



Wie wil er nu geen glazen uil HAHAHAHA

Whoehahahaha!! Vooral de waterzuiveringsinstallatie is natuurlijk wel een echte must have :lol: :lol:

ik een electrische heggenschaar voor moederdag :?

:mrgreen:

Heb ooit als souvenier een heks gekregen die geluid maakt. Mn schoonmoeder vond hem zooooo leuk voor ons, afschuwelijk ding! Ben er ook gelukkig wel eerlijk over geweest dat ik m eigenlijk niet zo mooi vond, anders had ik m nog in het zicht moeten hangen ook… :eh:

Toen ik zwanger was van M.ateo kreeg ik van de oma van Mark (die naar allerlei knutselclubjes gaat) een een of ander gedrocht in een kool. Over het algemeen mooi gemaakt maar ik vond het zoooo lelijk.



Ik ben zwanger en ik krijg een lelijk laaf-achtig-baby-geval in een kool…



We hebben hem eerst netjes op zijn kast gezet en oh oh oh, tijdens de verhuizing viel hij zo uit mijn handen.

Een dildo van mijn klasgenootjes toen mijn vriendje het had uitgemaakt… :shock:

Van mijn moeder, ze zag ze liggen en vond ze geweldig: teensokken!



Nou dat voelt aan je voeten net als een te strakke string aan je billen… :shifty:



Helaas zijn mijn vingers langer dan mijn tenen, anders had ik ze nog als handschoenen kunnen gebruiken. :mrgreen:



Mijn zus kreeg ook een paar, en die vond het ook 3 keer niks. 8)





Oja, en ook weer van mijn moeder, een eierwarmhouder.

Dat was 1 of ander popje, en die kon je dan over je gekookte eitje doen, terwijl die in het eierdopje stond te wachten.



Echt briljant… 8) :lol:

Ik heb eens als kerstpakket een hangmat gekregen. Nou ja, alleen het doek, het bevestigingsmateriaal zat er niet bij… :wall:

teensokken idd haha ik heb ze ook van de sint gehad heb ze 1 keer aangehad, na 10 min weer uit.



Ook kreeg ik van dezelfde sint roze kerstlampjes :silenced:

Ik opgehangen, leek net zo’n tent zeg maar :wink:

Dus die waren ook snel weg haha.



Mijn neef heeft wel een mooi iets gekregen ooit als kerstpakket:

een nagel verzorgings pakket, ja hoor bij een mannen bedrijf :lol: 15 soorten nagellak en andere dingen.

Mijn schoonzusje trekt me bijna elk jaar met Sinterklaas en die heeft altijd gekke cadeautjes:


    dikke wollen sokken die je over je eigen sokken moet dragen waar je mee van de trap glijdt
    voor 15 euro aan snoepkettingen verpakt in een doos met krantensnippers
    een truitje met precies op borsthoogte een stuk doorzichtig gaas
    een plastic "gouden" ketting


Ze doet altijd haar best, maar ik hoop toch dat ze dit jaar een keer een ander trekt :oops:

Ik kan het me voorstellen Winnie.

huh de meest creepy glazen beeldjes :sick: van jacs oma , ach ze bedoelde het goed maar oooo wat waren ze lelijk :lol:

ik moet hier even hard over nadenken :think:

Er zitten echt wel hele maffe bij :mrgreen:



Nagelpakket voor mannen

Hangmat zonder bevestigingsmateriaal

Geweldig! :lol: