Vreemde kadootjes?

Ik kreeg een keer van een vriendin een



anaalballetjes ketting :sick: !



Ze dacht dat het een leuke knoop ketting was…



Die ging regelrecht de prullenbak in

haha leuke topic :lol:

ik heb op zich een hele leuke schoonmoeder, maar ze koopt de meest vreemde dingen…



zo kreeg ik voor mijn verjaardag een keer kinderkraaltjes :oops: ik wist echt niet wat ik er mee moest!



mijn man kreeg vrouwendeo :shock: :lol:



uh beide kregen we met onze trouwen stophoest en nog meer van die rare kleinigheidjes… :?



ach sja…nog meer van die dingen…eerst legde ik het netjes in de kamer neer dat als ze dan kwam het kon zien. En tegenwoordig dump ik het maar op de zolder…

Voor mijn verjaardag kruiden en olijfolie :? Oh… ja dank je…

hmm wij hebben om die stomme kadootjes de kadootjes afgeschaft :oops: oftewel, ik heb ze afgeschaft met bepaalde familieleden :mrgreen: Allemaal stomme dingetjes die je dus nergens kwijt kan en uiteindelijk in de prullenbak belanden of niet helemaal compleet zijn (hebben ze ooit zelf een keer gehad :eh: )

Wij geven altijd geld of iets van een verlanglijstje, maar moet zeggen dat ik op een bepaald moment ook van die goedkope gekke dingen ging ‘terug’ geven :oops: dus toen maar afgeschaft :lol:

waaaahaha, leukie dit!!!



ok… mijn sm… tamelijk in de slappe was… presteert het om mijn zusje haar gebruikte stijltang te geven (zij wilde er graag 1, had het merk uitgezocht en al…)… en na 1x was tie stuk… kreeg mijn zusje ook nog de schuld dat ze m stuk had gemaakt… verder kreeg ze dus niets…



kregen de kindertjes maar wat… ze koopt eigenlijk altijd alles op het laatste moment…



dus ik dacht in de vakantie, koop iets heel stoms voor haar… eh, doe als of mijn kind het heeft uitgezocht… een eh, schuursponsjeshoudertje in de vorm van een paarse olifant… vreeesuluk… maar eh, zij vond m dus prachtig, wahahaha…

Oh wat erg :mrgreen: Ik dacht echt dat ik de enige was met zo een schoonmoeder, ik krijg ook werkelijk de vreselijkste dingen. Mijn man (haar zoon uiteraard) krijg daareentegen weer de mooiste kado’s. Ik weet mijn plaats ook altijd wel HAHAA.



Dit kreeg ik dit jaar. Heb eeb foto gevonden van iemand op MP, die heeft ook zo een schoonmoeder denk ik :lol: :lol: Was zoooooooooooo handig zei ze… Kon je je make up mee afhalen enzo HAHAHAHAHA



Iemand interesse? Zit nog in de doos! Mag het gratis hebben :lol:

Oh en het jaar daarvoor kreeg ik een handdoek van de ESSO voor Kerst :mrgreen: Niet eens met een washand :stuck_out_tongue:



Ik zie het gezicht van mijn schoonzus nog voor me… (die kreeg hetzelfde) een handdoek, altijd HANDig :lol:



Ik kom helemaal los nu het over mijn SF gaat HAHAHA

Het liefste, maar tevens allerlelijkste cadeau wat ik ooit gekregen heb is een chinese vaas met vaalgrijs/groene tinten en een eend erop geschilderd die meer dood dan levend lijkt.



Deze heb ik gehad van mijn medewerkers van de afdeling die ik runde in een hotel in China waar ik heb gewerkt. Ze hebben allemaal bijgedragen aan het cadeau, 2 medewerkers zijn 2 dagen op reis geweest met een bus de bergen in om naar de fabriek te gaan om de vaas te halen.

Voor chinese begrippen is ie ook echt duur.



Ik kreeg hem bij mijn afscheid van het hotel en ik deed die doos open om vervolgens echt een minuut met mijn mond open te staan voor ik iets kon zeggen. Zij dachten dat ik hem prachtig vond en ik probeerde me te herpakken omdat ik hem echt afschuwelijk lelijk vond. Maar dat heb ik niet laten blijken.



Hij moest als handbagage mee in het vliegtuig (ook nog eens loeizwaar dat ding) en hij heeft altijd een plaats in huis gekregen, weliswaar achteraf (nu op zolder :mrgreen: ) Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem ooit weg te doen. Zo nu en dan ga ik kijken of ik het al een mooi ding vind, maar tot nu toe nog niet. :mrgreen: :angel:

@pientje wrote:





Ik kom helemaal los nu het over mijn SF gaat HAHAHA




You go girl!! Gooi in de groep! Ben jij je frustratie kwijt en kunnen wij lachen :lol:



Wow Maxime…beetje dubbel kado ja!



Hier krijg Amy vaak dingen van mijn SM die helemaal niet voor haar leeftijd bestemt zijn. Zelf armbandjes maken met ieniemienie kraaltjes, terwijl zij nog alles in haar mond stopt. Niet bewust, ze weet inmiddels wel dat het niet mag, maar toch…

@francis wrote:

Voor mijn verjaardag kruiden en olijfolie :? Oh… ja dank je…




Dat vind ik juist altijd leuk. Vooral van die hebbedingetjes van de Oil & Vinegar…

@Maxime wrote:

Het liefste, maar tevens allerlelijkste cadeau wat ik ooit gekregen heb is een chinese vaas met vaalgrijs/groene tinten en een eend erop geschilderd die meer dood dan levend lijkt.



Deze heb ik gehad van mijn medewerkers van de afdeling die ik runde in een hotel in China waar ik heb gewerkt. Ze hebben allemaal bijgedragen aan het cadeau, 2 medewerkers zijn 2 dagen op reis geweest met een bus de bergen in om naar de fabriek te gaan om de vaas te halen.

Voor chinese begrippen is ie ook echt duur.



Ik kreeg hem bij mijn afscheid van het hotel en ik deed die doos open om vervolgens echt een minuut met mijn mond open te staan voor ik iets kon zeggen. Zij dachten dat ik hem prachtig vond en ik probeerde me te herpakken omdat ik hem echt afschuwelijk lelijk vond. Maar dat heb ik niet laten blijken.



Hij moest als handbagage mee in het vliegtuig (ook nog eens loeizwaar dat ding) en hij heeft altijd een plaats in huis gekregen, weliswaar achteraf (nu op zolder :mrgreen: ) Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem ooit weg te doen. Zo nu en dan ga ik kijken of ik het al een mooi ding vind, maar tot nu toe nog niet. :mrgreen: :angel:




Foto???

haha mijn sm heeft voor mijn man een hele mooie portugal voetbal shirt meegenomen en voor de kleine leuke portugal klleertjes… En wat krijg ik… Een kaasplank tegeltje :eh: ZONDER KAASMES :silenced: Hahaha Wat moet ik nou als 24 jarige jonge meid met een kaas plank :roll: WHoaoaoaoaoah

haha…blijft leuk deze topic :mrgreen:





ik had trouwens ook nog van mn schoonmoeder een slaapshirt gekregen met een beer erop. Ach ja…dacht ik gebruik hem wel een x… :roll: Maar wat blijkt nou, ze heeft gewoon 4 maten groter gekocht…Kweet dat ik stevig ben, maar zo dik toch ook niet??? :think: :doh:

wij vierden altijd sinterklaas met buren en dan was er 1 cd die alijd elk jaar weer tevoorschijn was en altijd was dat een cd van of wim rijken of willeke alberti ofzo…wat moet je ermee :wall: