Hallo!
Heb een raar vraagje, over de predictor zwangerschapstest.ik lag vannacht wakker omdat ik niet meer kon wachten met testen.
deet ik net een test en er verscheen netjes een verticale streep over het controle venster. als je zwanger zou zijn , zou er ook een verticale streep in het andere vakje moeten verschijnen maar ipv een verticale streep kwam er een dun horizontale streep die ook een beetje mee door liep door het controle venster.
iemand dit ooit mee gemaakt? vijf minuten later verdween de hele horizontale streep en lijkt dus de zwangerschapstest negatief.
Heb het net opgezocht op internet maar er staat eigenlijk geen verglijkbare ervaring met predictor test…
:shock: oke dit is helemaal raar, wil ik net de test nog een keer bekijken onder de lamp zie ik in een keer wel een verticale streep in het andere venster wel licht maar hij staat er duidelijk.
ik zie het nu wel pas na 25 minuten dus weet niet of hij dan al negatief is? moet wel zeggen dat ik de eerste keer dat ik de uitslag aflas niet echt onder heel fel licht de uitslag heb bekeken. ben trouwens ipv 72 dagen over tijd 2 dagen over tijd
groetjes
Ik denk dat ik die test niet zou vertrouwen en een nieuwe zou kopen.
Hopelijk slaat die dan positief uit!!!
zou met ochtendurine even een nieuwe test doen… kruidvat testen zijn heel betrouwbaar ( de goedkope van 5,00 per 2 ) dan moet je wel druppelen, maar heeft hier nog nooit een vals resultaat gegeven en hoor meer positieve berichten erover. deze moet ook gewoon 2 streepjes geven en geen plusjes ofzo, dus kan weinig aan verkeerd gelezen worden. Tevens is deze heel gevoelig heb ik begrepen…
succes en we :thumbup: :thumbdown: hoor!
groetjes,
Louise
Gewoon een nieuwe test doen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Succes
bedankt voor jullie reacties…
ik ga morgenvroeg meteen weer een nieuwe test doen…
vind het wel raar want als je m nu ziet lijkt het onmogelijk dat hij negatief is omdat hij nu zo overduidelijk is…
en die verticale streep was ook echt duidelijk binnen de tijd dat je hem af mocht lezen…
misschien was hij op het begin nog iets minder duidelijk dat ik hem niet duidelijk heb gezien. heb namenlijk boven getest en toen ik beneden onder de lamp keek was na 20 min was hij in een keer er wel duidelijke (wel licht dikke0 streep…
Ik duim voor je dat je morgenochtend een hele mooie positieve test in je handen hebt
dat is lief bigsby zal het hier morgenvroeg meteen en. toch blijf ik het raar vinden dat je een positieve test kunt hebben die later dan negatief zo zijn. want ze zeggen toch dat je geen streep kan krijgen als het niet positief is…
iemand ervaringen met valse positieve testen
hmmmmmmm lees het berichtje nu terug zwangerschapshormonen? :silenced: want ik haal alles door elkaar…
ik bedoel eerst denken dat hij negatief is tenminste misschien was hij toch al wel licht positief maar heb ik dat niet goed kunnen zien omdat ik boven slechter licht had en 20 min later onder de lamp echt wel positief…
vind het gewoon raar dat je een streep kan krijgen als je niet zwanger zou zijn… geen hcg is geen streep toch
nee normaal gesproken slaat er geen streepje uit als je geen hcg hebt
met welke heb je ook alweer getest?
heb je er een foto van?
met predictor ik zal eens kijken of ik een foto kan maken
vast bedankt voor je antwoord
maar als je over de 10 minuten heen bent dan kan er dus een indrooglijntje ontstaan wat dus een positieve test kan lijken!!
zit toch niets anders op dan morgen vroeg weer te testen
dit is hij al vind ik hem in het echt nog duidelijker…
zie niks hihihihi
sorry
moest hem wat aanpassen want in het huidige formaat kon hij er niet op… dus vind het wel een vertekende foto nu maar goed
de streep van het controle venster en het andere venster zijn namenlijk even dik terwijl dat op de foto niet lijkt
Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor meid!
zou morgen toch maar nog een testje doen ochtendurine hoeft opzich niet eens als je genoeg hcg in je urine hebt dan kan je overdag ook positief testen
Ik kon niet meer wachten… heb net een kruidvattest gedaan en die is positief…heb nog wel nog nooit zon slechte positieve test gehad want het streepje door het kruisje is wel zo licht! dat ik hem niet eens op de foto krijg!!!Maar in het licht staat hij er echt…
ik zal volgende week nog een keer een bevestegingstest doen voor mezelf…en dan hoop ik dat hij nog duidelijker is…