gefeliciteerd :dance: is het je eerste kindje?
dankjewel !!
nee mijn tweede kindje.mijn zoontje wordt in aug drie!!
ben zo blij en kan het nog niet geloven.
vooral niet omdat ik die maanden van te voren veel meer het gevoel had zwanger te zijn en nu eigenlijk niet zoveel voelden alleen heel veel buikpijn al twee weken maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook!
super zeg kan me wel voorstellen dat het nog onwerkelijk is! :-*
Shirley: wat super zeg! van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Wat gaaf zeg…gefeliciteerd!!!
die foto zag er al heel positief uit
gefeliciteerd meis, lekker genieten :dance:
bedankt voor alle lieve reacties!!!
die test die ik later heb gedaan was iets minder duidelijk maar het kruisje stond er wel meteen dus dan zou het een positieve test moeten zijn. volgende wk nog een en dan hoop ik dat ik een dikker streepje te zien krijg…
Jipie net nog een test gedaan voor mijn eigen bevestiging en dat is de duidelijkste, ben ik eindelijk van die onzekerheid af… :dance:
Gefeliciteerd!!! :dance:
Shirley gefeliciteerd :inlove: :dance: :dance:
Ook een decembermama dus
:dance: :dance: Gefeliciteerd. :inlove:
Gefeliciteerd :dance:
Gefeliciteerd meid :dance: :dance:
Gefeliciteerd!
dankjewel allemaal!!!voor de lieve felicitaties.
Wat ik nu ook wel raar vind, ik belde net naar de verloskundige om een afspraak te maken. en toen vertelde ik dat ik 1 dec mijn spiraaltje heb laten verwijderen en ong 1 jan nog een positieve test had gehad, en daarna nog een negatieve en toen heeft het daarna twee maanden geduurt in totaal na dec voordat ik wat bloed verloor, toen ben ik naar mijn idee dus ongesteld geworden, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik iets kwijt ben geraakt ofzo, maar dat vind ik toch moeilijk te zien ook met bloedverlies. en ik heb daarna nog een keer bloedverlies gehad en nu dan weer die positieve testen.
En nu wil ze een vervroegde echo laten maken in het diagnostisch centrum om te kijken hoe lang mijn zwangerschap nu is. Maar ik denk zelf gewoon toch nog maar zo kort hoor, kan me niet voorstellen dat ik al een paar maanden verder ben want dan had ik echt wel een dikkere buik gehad volgens mij…
Spannend shirley, wanneer krijg je nu je echo?
ik moet vrijdagochtend een afspraak maken dus dan weet ik wanneer ik die echo heb…dus ben benieuwd maar denk dat ik niet veel verder ben hoor want dit is mijn tweede zwangerschap dus dan zul je normaal ook wel eerder zien dat je een buikje krijgt