Hoi meiden, ik heb zo’n vreemd gevoel…
Ik heb sinds een half jaar weer een cyclus (7 wk, 5,5 wk, 5 wk, 4 wk + 5 dagen).
Nu ben ik 4 wk en 3 dagen en ik heb nog geen gevoel dat ik ongesteld moet worden,
terwijl de vorige keren de buikpijn en pijn in de borsten al een week na de menstruatie begonnen.
Nu is de pijn in de borsten er wel een paar dagen, maar buikpijn komt af en toe om de hoek kijken.
Heb alleen nog nooit zo sterk het gevoel gehad dat ik zwanger ben.
Ik krijg bultjes op m’n tepels en gisteren onder de douche leek het net of er blauwe plekken op m’n borsten zaten.
Bij nader inzien bleken het duidelijk zichtbare haarvaatjes te zijn.
Verder ben ik errug moe en heb regelmatig hoofdpijn en zuurbranden.
Ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben, maar durf het aan de andere kant weer niet te hopen.
We zijn vandaag 4 jaar getrouwd en dus ook 4 jaar bezig en we hebben al genoeg teleurstelling achter de rug.
Lekker dubbel dus weer… Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ga ik een test doen.
Duimen jullie mee? :thumbup: :thumbdown:
O ja, en wat zeggen jullie over dit verhaal? :?
het enige dat ik wil zeggen is:
succes met het wachten tot vrijdag!!!
wat mij betreft kan alles, en ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! (ik herken een hoop van je “kwaaltjes” de bij mij resulteerten in twee kids)
sterkte met wachten meis
klinkt goed je symptomen, ik heb ze ook regelmatig, helaas zegt het soms niks, hopelijk pakt het voor jou beter uit
Nou Sollie, ik duim iig met je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
De symptomen die je noemt, tja ze horen wel bij een zwangerschap, maar ik weet ook heel goed hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden… Soms wil je het gewoon zo graag dat het bij wijze van spreken echt tussen je oren gaat zitten…
Wat ik bedoel te zeggen is; hoop niet te hard, want dan ben je zo teleurgesteld als het niet zo is
Iig heel veel succes met wachten, en ik hoop heel hard voor je dat je na 4 jaar zwanger mag zijn!! Mocht je vrijdag nou een negatieve test hebben kan het natuurlijk zijn dat je te vroeg getest hebt, probeer dan een week later ofzo nog eens (als je dan nog niet ongesteld bent natuurlijk…) Want je cyclus is nog niet regelmatig zie ik.
Oh ja en gefeliciteerd met je trouwdag :mrgreen:
Succes en ik duim voor je
Bedankt voor de reacties, was nog vergeten erbij te zeggen dat ik al een paar dagen ontzettend vaak moet plassen. :mrgreen:
ik hoop het voor jou/jullie dat het raak is…zou wel een geweldig mooi 4-jarig-huwelijks-cadeau zijn he
Sollie: ik hoop dat je zwanger bent
Ik duim voor je
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bedankt voor jullie reacties, fijn dat jullie zo meeleven .
Nog iets vaags: Normaal ben ik gek (lees: stapelgek) op zure dingen als zilveruitjes e.d.
Nu hadden we vorige week zilveruitjes in de sla en ik ging bijna over m’n nek.
Gisteren zo’n lekkere zure granny smith en hetzelfde verhaal, vond het echt vies.
Heb de rest maar aan één van de honden gegeven, die is gek op appels.
Nu heb ik in de afgelopen maanden al heel wat ‘hormonenkwaaltjes’ gehad, van misselijkheid tot kuitkrampen,
maar dit is nog niet eerder voorbij gekomen. Net als de bultjes op de tepels en aderen op de borsten.
Afwachten en hopen maar weer…
@girly1980 wrote:
ik hoop het voor jou/jullie dat het raak is…zou wel een geweldig mooi 4-jarig-huwelijks-cadeau zijn he
Haha dat zei ik gisteren nog aan de telefoon tegen Erik (m’n man).
Wanneer ga je testen Sollie?
@bigsby wrote:
Wanneer ga je testen Sollie?
In principe vanaf morgen, want dan is m’n NOD (als ik van de laatste keer uitga, maar tot nu toe was elke menstruatie eerder dan die ervoor).
Als ik morgen iemand zo gek kan krijgen me naar de stad te brengen dan doe ik 't dan en anders maandag/dinsdag.
Verkopen ze trouwens bij de DA ook testen? Heb daar nog bonnen van liggen.
Hallo Sollie,
Jemig meid wat spannend!! Ik herken veel van je “klachten” en ja het zou dus best es raak kunnen zijn. Maar het zou dus ook heel goed niet raak kunnen zijn!
Ik duim met alle duimen die maar met mij me willen draaien dat je morgen een positieve test in handen hebt!!
Liefs,
Louise
Ga je morgen testen of wacht je tot je mannetje thuis is?
ik wacht in ieder geval ook in spanning mee, (ok wel in mindere mate, maar ben benieuwd!!!) en hoop het voor jullie…
@girly1980 wrote:
Ga je morgen testen of wacht je tot je mannetje thuis is?
ik wacht in ieder geval ook in spanning mee, (ok wel in mindere mate, maar ben benieuwd!!!) en hoop het voor jullie…
Zou heel graag morgen testen, maar weet niet of het gaat lukken een test te kopen.
Als het vóór maandag niet lukt en ik dan nog niet ongesteld ben, wacht ik tot Erik er is en koop samen met hem een test.
Voelt nog steeds ontzettend dubbel, de hoop en angst voor teleurstelling.
Vandaag wel buikpijn gehad, vooral toen ik op m’n buik op de bank lag en ben ook misselijk.
Word van alle kanten gewaarschuwd dat 't ook gewoon geen zwangerschap kan zijn en dat weet ik wel…
Wil alleen zo graag hopen.
Duim zeker voor je mee! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Zou mooi zijn he!
Zelf zijn we ook bezig voor een tweede beebje!
Zelf heb ik ook een beetje vage klachten, maar ja me lichaam heeft mij al vaker voor de gek gehouden. Soms krijg je er gewoon wat van :roll:
Eind maart hebben wij een miskraam gehad, dus dat was wel minder. Een nare en pijnlijke ervaring :vlinder:
oe, klinkt erg spannend allemaal. Hopelijk houd je lichaam je deze keer niet voor de gek :thumbup:
Spannend! ik duim voor je dat je zwanger bent
Heb je al getest Sollie?
Wow wat spannend Sollie…
Heb je al getest?