Vreemd gevoel - update pag. 2

Hoi hoi,

heb vandaag wel al een test gehaald (ben niet ongesteld geworden dus),

morgenochtend ga ik testen met ochtendurine. Spannend!

Heb net in een verschrikkelijke vreetbui maar liefst 4 snickers achter elkaar opgegeten. :oops: Schaam me diep. :mrgreen:

@Cin. wrote:

Duim zeker voor je mee! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zou mooi zijn he!

Zelf zijn we ook bezig voor een tweede beebje!

Zelf heb ik ook een beetje vage klachten, maar ja me lichaam heeft mij al vaker voor de gek gehouden. Soms krijg je er gewoon wat van :roll:

Eind maart hebben wij een miskraam gehad, dus dat was wel minder. Een nare en pijnlijke ervaring :vlinder:

Ah bah een miskraam nee dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe!

Moet er niet aan denken. Sterkte!

Spannend Sollie, wel gelijk komen melden hè… :wink:

Ben in de war…

Heb een heeeeeeeeeeeele lichte streep getest! (Zie 'm bijna niet maar hij is er wel) Wanneer kan ik het beste weer testen?

Ben trouwens ook al weer misselijk… Gisterochtend ook.

En de rest van de dag kwam en ging het een beetje. Bah… :sick:

Maar goed, mocht het echt zo zijn dat ik zwanger ben, dan heb ik het er graag voor over!!!

O ja nog iets:

Gisteren voelde ik de hele dag kleine steekjes links en rechts in m’n onderbuik.

Kan dit kwaad? Wat kan het zijn? Oef ga me nu al zorgen maken… :wink:

@Sollie wrote:

O ja nog iets:

Gisteren voelde ik de hele dag kleine steekjes links en rechts in m’n onderbuik.

Dat heb ik ook. Hoort er een beetje bij er is nu van alles gaande in je buik.

Sollie die steekjes heb ik ook, helemaal in het begin vond ik het vreselijk eng. Maar dat heeft met alle veranderingen, groeien en van alles wat er in je buik gebeurd te maken!!

Ik had in het test topic ook al gereageerd maar alvast ook hier een hele voorzichtige felicitatie.

Ik had bij mijn oudste ook vage testen en zij wordt al 4!

Ik had bij Luca ook een hele vage test :mrgreen:

je kunt dan het beste maandag weer testen, of je koopt een digitale die aangeeft " zwanger" " niet zwanger" .

Dan weet je het gelijk :wink:

Alvast een voorzichtig gefeliciteerd en ook voor Nova.

Ik zou idd nog een paar dagen wachten of een digitale halen zoals Bigsby al zei.

ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat spannend!!!

als je vandaag heb tgetest zal ik zelf overmorgen in de ochtend weer testen , dan is als er hcg is , wel weer verdubbeld en zou ie meer posiitief moeten uitslaan als je zwanger bent …

wel enorm spannend hoor heel veel suc6, en toytoyotoy met weer testen

@bianca81 wrote:

als je vandaag heb tgetest zal ik zelf overmorgen in de ochtend weer testen , dan is als er hcg is , wel weer verdubbeld en zou ie meer posiitief moeten uitslaan als je zwanger bent …

wel enorm spannend hoor heel veel suc6, en toytoyotoy met weer testen

Het klopt wel dat je HCG om de 2 dagen stijgt.

Echter hield ik bij Brigitte vage testen, dus laat je niet onzeker maken als de streep van maandag nog net zo vaag is. Dat zegt echt niets over of het wel of niet goed gaat…

oh wat spannend, ik hoop dat je maandag een hele dikke vette streep hebt!

Spannend… Dat is de pest met die gewone streepjes testen vind ik, zou de Clearblue doen met ‘Zwanger’ of ‘Niet Zwanger’, voelde ik mezelf beide keren het prettigst bij. En bij twijfel ga je anders ff naar je ha, die kan het zo in je urine zien, of anders dmv een bloedtestje.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

OOh wat spannend Sollie,

Ik heb toch de neiging je te feliciteren, maar dat bewaar ik even tot je het zelf ook helemaal zeker weet!!!

Ooh meisje, ik duim zo hard voor je!!!

Op naar die vettere streep (al zegt met altijd dat een streep een streep is!!)

Liefs,

Louise

Meiden bedankt voor de lieve reacties!

Heb gisteren zo’n duopak tests gekocht van Kruidvat (4,99 geloof ik).

Dus maandag kan ik de tweede test doen.

Mocht die nu ook positief zijn, dan maak ik gelijk een afspraak met de dok.

Heb wel een vraagje, ik slik al een tijdje Floradix.

Kan ik dat gewoon doorslikken of is het verstandiger over te stappen op zwangerschapsvitaminepillen?

En hoe zit dat nou met zoetstoffen? Durfde vandaag al geen zoetje in de thee te doen. :oops:

@Nova wrote:

@Sollie wrote:
O ja nog iets:

Dat heb ik ook. Hoort er een beetje bij er is nu van alles gaande in je buik.

Jij trouwens ook alvast -voorzichtig- gefeliciteerd! We zitten in 't zelfde schuitje. :wink:

IK SCHRIJF VERDER IN HET TESTTOPIC