vragen rondom kinderwagens, bakfietsen en maxi-cosi's

Ipv een buggy zou ik gaan voor een draagdoek/ringsling, zoveel makkelijker :slight_smile:

Ik heb inderdaad al een draagzak :wink: Die gaat ook regelmatig mee en binnenkort mee op vakantie 8)



Ik ben nog gaan kijken in de winkel en het wordt de Quinny zapp! De xtra kun je niet compact inklappen, moet in 2 delen uit elkaar en wat overblijft is groot. Dus behalve xtra in de prijs ook xtra in opbergruimte, het enige wat ie xtra kan is de zitting verstellen…



De bagagedrager is stevig en groot. Kan makkelijk nog een zitje op en/of dubbele fietstas, buggydrager noem maar op haha.



Ik heb hem in december gekocht en daarna is het nog wel glad geweest. Was goed te doen! Het fiets als een gewone fiets, alleen is ie wat langer en wat zwaarder. Krijg nog steeds leuke reacties! :lol:

het wordt me niet makkelijker gemaakt :wink:



Twijfel tussen de gazelle cabby, babboe big en babboe city…

misschien toch maar eens met kinderen een proefrit gaan maken bij babboe, tis alleen zo uit de buurt allemaal, vind ik wel jammer.



iemand al ervaring met de babboe city??

Een vriendin van mij heeft de Babboe City, terwijl ik de Babboe Big heb… En we hebben wel eens geruild want ik was benieuwd hoe die fietste, maar hij fietst veel meer als een ‘gewone’ fiets dan de Babboe Big. Daar moest ik echt weer even aan wennen, als je de stabiliteit en het ‘anders’ sturen bent gewend bij de Babboe Big. Maar je fietst er wel zo op weg hoor en hij fietst ook helemaal niet zwaar!

@ollie wrote:

Wat ik me afvraag bij de cabby; hoe fietst hij in de winter?

Als het glad is, merk je dat dan ontzettend als je door bochten gaat?



En de bagagedrager, is die sterk genoeg voor een achterstoeltje?




Hier ook de gazelle cabby denk nu twee jaar in bezit.

Banden zijn breder en daardoor meer grip op de weg, tja ik ga ook niet fietsen met een gewone fiets als het glad is.

Mocht de fiets kantelen, dan gaat de bak ook niet geheel op zijn kan dus als de kinderen vastzitten geen beklemde handjes ect.

Ben er super blij mee, oudste fiets wel steeds meer zelf maar nog steeds regelmatig vriendjes mee in de bak.

@Emma wrote:

het wordt me niet makkelijker gemaakt :wink:



Twijfel tussen de gazelle cabby, babboe big en babboe city…

misschien toch maar eens met kinderen een proefrit gaan maken bij babboe, tis alleen zo uit de buurt allemaal, vind ik wel jammer.



iemand al ervaring met de babboe city??




Mocht je in de buurt van Almere wonen je mag hem gerust uit proberen, hebt de gazelle cabby

lief van je! maar ik woon vlakbij rotterdam, dus helaas niet echt in de buurt…





vandaag met iemand gepraat over de big, die zij heeft, maar dan wel elektrisch en dat vind ik dan weer eigenlijk te duur. Dus ik denk dat het de city wordt… wil er graag een keer op fietsen. heb hem hier op’t dorp gespot dus ga nu een keer de stoute schoenen aandoen en vragen of ik er op mag fietsen (of zou ik dat niet durven te vragen :think: )