Weet ik niet. Was wel een aantal keer een meeting maar die sloeg ik over omdat het op momenten was dat ik niet kon.
1.71 lang
68 kilo
donkerblond haar tot boven mijn schouders
bril
blauwe ogen
maat 38-40
behamaat 75-c
schoenmaat 38
postnatale vetbult achter mijn navel :mrgreen:
ik heb prisma’s en cillinders in mijn bril en een van de twee kan niet met lenzen.
bronskleurig met blauw
nee, gelukkig niet
heel af en toe. Nog op van die cassettes. 8mm geloof ik.
ja een philips met zeshonderd speakers er aan of zo. en een van acht euro bij de mediamarkt die het veel beter doet
nog niet maar wil wel graag een bakkersmand op mijn fiets. Nu hangen er meestal drie of vier tassen aan het stuur met boodschappen doen.
in de wc haha
nee, wel gehad
eh ik eet niets wat een hartslag gehad heeft.
nee dat doe ik wel hoor. Wil ze niet laten verhongeren of mijn principes opdwingen. Al draait mijn maag wel rond als ik een kadaver beet heb maar heb laatst wel voor de buurvrouw de ingewanden uit een kip gehaald. Ze zei dat ze er kippevel van kreeg (ik had mijn hand in de kip gedaan en deed of die over het aanrecht liep) waarop ik zei dat die kip dat al had. toen ging ze zowat over haar gier haha!
haha ja daar ben ik dol op (en jij ook zeker, heb die vraag al meerdere keren gehad haha)
vroeger met mijn zusje.
vanmiddag nog door Stijn, omdat hij zijn zin niet kreeg (wat resulteerde in een ritje naar de hal, waar hij dus het traphek open heeft gekregen en boven op zijn kamer in zijn bed was geklommen. De donder)
Nee, voor het laatst vorig jaar met pasen en in het najaar zoveel last van mijn astma dat ik aan de prednisolon moest. Wat een wondermiddel!! :thumbup:
Ben wel verdoofd in mijn kaak toen mijn verstandskiezen er uit moesten. maar of dat in het kaakgewricht is geweest, geen idee :think:
@romata wrote:
Als jij een wondje aan je vinger hebt met bloed, stop je dan je vinger in je mond ?iew, bah, nee. Dat vind ik zo vies!!
@oessie wrote:
kun jij duits?niet echt nee, heb het wel op school twee jaar gehad maar was het eerste wat ik heb laten vallen. Ben meer van wiskunde dan van talen.