Vragen aan ons nieuweling..marloesvip

@oessie wrote:

wanneeer ga jij patat eten?
Geen idee, heb het gisteren als lunch gehad!

@romata wrote:

Wat eet je meestal bij je frietjes ?
mayo, curry en pindasaus! Soms jopiesaus en soms madsaus

@romata wrote:

Doe jij altijd Mayo op je friet ?
nee niet altijd, soms appelmoes is ook lekker!

@romata wrote:

Al eens een slang in je nek gehad ?
Alleen de tuinslang

@romata wrote:

Ben jij boos op iemand ?
nee, zou niet weten op wie.

@oessie wrote:

durf jij op een ladder te staan
Ja hoor waarom niet???

niet zo erg. Ik ga niet abseilen ofzo maar durf gerust op een ladder te klimmen om boven de ramen te zemen, als we een ladder zouden hebben dan he. Nu wonen we hier acht jaar en de ramen zijn nog nooit boven gezeemd op een paar pogingen half uit het raam hangend na dan.

nee, heb het gewassen en zit nu met een handdoek om mijn hoofd te wachten tot het droog is.

Alleen als het vriest en ik nar buiten moet. Zou eigenlijk niet eens weten waar mijn föhn is :think:

DE-punten

Hemazegels, want Stijn heeft een knufje van de Hema en is er zo dol op dat hij hem het liefst 24 uur per dag meesleept en die ziet er nu niet meer uit

briefgeld :lol:

etos-babyzegels

Rocks

airmiles

Ja, een keer een fles wasverzachter

en een hele gekookte wordt (die mijn moeder in twee dagen helemaal op had :o )

en een tas boodschappen bij de superdeboer

Ja, bij de ikea :smiley:

Niet zo vaak helaas. We hebben geen auto en in onze provincie is geen Ikea! :cry: Ergens maar goed ook want anders kan ik beter vragen of het salaris van manlief voortaan daarnaartoe over gemaakt wordt. :oops:

Tja dat zeggen ze maar ja… moet het eerst zien.

achter Stijn aanrennen en veel fietsen :mrgreen:

Eh eh eh :oops: :oops: :oops: kijk maar eens naar mijn aantal posten in de afgelopen twee weken :oops: :oops: :oops:

zit eigenlijk nooit op de pc als hij vrij is. (dan zit hij er achter of een van de kinderen of hij staat uit, bijkomen van het gebruik)

hyves is met pensioen, deed er te weinig mee!

ja op twee anderen, een geregeld en een af en toe

nee, nog nooit