Vragen aan ons nieuweling..marloesvip

ja dat wel!!

Geschrift zal ietwat roestig zijn inmiddels maar ik kan me verstaanbaar maken.

ik weet:

koffie

thee

hallo

gestampte muisjes :mrgreen:

melk

suiker

brood

stokbrood

en een obsceen gebaar wat ik nooit gebruik (ik hou niet van schuttingtaal of obscene gebaren)

nee, mijn man verbaasd zich nog steeds dat ik alleen heel hard auw roep als ik me pijn doe.

helaas wel, krijg hem niet goed afgericht :evil: maar als hij het doet moet hij een rondje om het plein achter ons huis rennen en de kinderen ook :mrgreen:

Ja, heel hard en heel vals, voornamelijk André Hazes en Wolter Kroes moeten het ontgelden :mrgreen:

:drool: ja, we zijn hem tegen gekomen toen we op huwelijksreis waren op Cran Canaria, hij was toen nog een jochie van een jaar of twaalf maar is leuk opgedroogd!

tweestemmig (hard en vals)

als ik mijn man moet geloven te weinig :oops: maar denk zo om de dag behalve tijdens ongi, dan is het onthouding :mrgreen:

oeps babyfoon vergeten aan te zetten bedenk ik me ineens maar nee gelukkig is het stil!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@bianca81 wrote:

welke sport vind je leuk optv te volgen?
Eh, ik kijk voetbal met mijn man en ook vind ik het wel leuk om naar zwemmen te kijken.

@oessie wrote:

wat voor mobiele heb je?
Een Nokia, vraag me niet wat voor eentje, een klein plat geval in het zwart met grijs waar ik foto’s mee kan maken en filmen. O ja kan er nog mee bellen ook. Het is dat mijn ma een nieuw toestel kreeg en ik de oude van haar anders was het een veel simpeler exemplaar geweest als ik er al een gekocht zou hebben. Heb gewoon simpel pre-paid erin van de appie!

@oessie wrote:

kun jij een kip plukken?
Vast wel, heb het alleen nog nooit gedaan maar lijkt me niet zo moeilijk hoor./ Trek er ook gerust de ingewanden uit zolang ik haar maar niet zelf moet wegknagen :sick:

nee, wel wandelvierdaagse!

@bianca81 wrote:

ga je liever op wintersport dan zomervakantie ?
nee, hou meer van zon dan van kou en meer van lui doen dan van sporten :oops:

@oessie wrote:

ga jij wel eens uit eten?
heeeeeel af en toe wel eens

@oessie wrote:

waar ga je dan heen
Dat wisselt. Laatst zijn we met de jongens voor de verjaardag van de oudste naar een funrestaurant geweest, dat is een buffetrestaurant, wat aan het kroost hier wel besteed is. Stijn heeft twee uur lang zitten eten terwijl wij verwacht hadden dat hij er vlug op zou zijn uitgekeken.

Samen uit eten vind ik grieks erg lekker!

@oessie wrote:

kun jij snowboarden
Geen idee, heb ik nog nooit gedaan. Ben meer van warmte.

ja, al vijf jaar dezelfde. Heb er maar eentje!