@oessie wrote:
heb jij een tattoo of een piercingIn elk oor drie gaatjes en een vlinder op mijn schouderblad getattoueerd (hoe schrijf ik dat???), gekregen van mijn ouders toen ik 20 werd.
@oessie wrote:
heb jij een tattoo of een piercingIn elk oor drie gaatjes en een vlinder op mijn schouderblad getattoueerd (hoe schrijf ik dat???), gekregen van mijn ouders toen ik 20 werd.
@Belly wrote:
Wat is je mooiste herinnering?De dag dat ik mijn lief ontmoette en alles wat we sindsdien samen gedaan hebben :inlove:
@bianca81 wrote:
beoefen je een sport?Nee. Alhoewel ik wel elke dag overal heen fiets voor en met de kinderen.
@bianca81 wrote:
wat zou je nog in je leven willen doen ?Eh pffft, lastige vraag. Ik zou graag iets willen betekenen voor anderen die het hard nodig hebben. Bijv. vrijwilligerswerk bij bejaarden.
@Maris wrote:
wat is je slechtste eigenschap?haha mag ik dat aan mijn lief vragen en posten als ik antwoord heb gekregen?
@oessie wrote:
wat voor auto heb jeGeen. Ik heb geen rijbewijs maar doe alles op de fiets. Dat is een cortina transit :lol: !
@oessie wrote:
geloof jij in het hiernamaalsNee, leef je leven en haal er uit wat er in zit want als je je hoofd voorgoed te rusten legt is het over!!!
Ik heb het idee dat ik een aantal vragen al eerder gehad heb. Zoals die over het miljoen en die van donor zijn. :think: :think: :think:
hele dikke brinta (die aan mijn lepel bleef plakken en waar ik op moest kauwen)
ontbijtkoek
cranberriemuffin
banaan
twee boterhammen met kaas
appel
liga
biscuitje
gekookte aardappelen
broccoli
kaassouffle (was vergeten vegaburgers mee te nemen)
vlaflip
reep chocolade
halve zak bolognesechips
volgens mij ben ik niets vergeten!
ja maar die is met pensioen :mrgreen:
@bianca81 wrote:
ben jij ooit met brancard vanuit huis de ambu ingesjort?Ja toen mijn oudste ongeveer vijf maanden was en ik zo ziek was dat ik aan alle kanten leeg liep. Was na drie dagen echt uitgedroogd en woog nog maar 48 kilo, wat bij 1.71m niet echt veel is.
Ach, met de longontsteking voelde ik me veeeeel zieker. Heb toen vijf keer een ab-kuur gehad war ik allergisch voor ben tot ze iets hadden waar ik tegen kan.
Ja, lekker he! :thumbdown:
@Belly wrote:
Wordt jij snel boos?Nee, ik ben niet zo vlug boos. (als ik boos ben kan het wel ff duren eer het is gezakt)
@bianca81 wrote:
haaha ik herken er iets in dus euhm neeee nie zo lekker whahahNee niet eerder gevraagd. Ik ben dus allergisch voor diverse soorten penicilline en antibiotica. En voor aardbeien, die dingen vind ik overigens ook zo smerig :sick: wat volgens mijn huisarts een soort beschermingsreactie is van mijn eigen lichaam.
heb je verder nog allergien of had ik die ook al eerder gestled?
verzorger van verstandelijk gehandicapten in een woonvorm. Als Stijn op school zit wil ik zoiets weer gaan doen. Daar heb ik mijn opleiding ook voor gedaan.
Waarvoor? Voor mijn fiets??? hahaha nee hoor. Gewoon een simpele schuur in de tuin. Die uitpuilt van het speelgoed e.d.
Ik heb, bijna tien jaar geleden, voor mijn trouwen make-up gekocht en dat heb ik laatst een laatste rustplaats gegeven in de kliko voordat het er vanzelf heen zou wandelen. Heb wel wat anders bij de hema gekocht (die van mijn trouwen was van Christian Dior, belachelijk duur spul) maar dat vergeet ik gewoon op te doen.