Vragen aan ons nieuweling..marloesvip

@oessie wrote:

kun jij tegen kietelen
Nee, als je naar mijn voeten wijst krijg ik al jeuk!

@Belly wrote:

Waar ben je bang voor?
dat er iets gebeurt met mijn dierbaren :cry:

@oessie wrote:

kijk jij wel eens naar gtst
Eh, niet meer sinds de brugklas. Ik hou er niet van, kijk liever naar mcleodsdaughters.

@Suuzeke wrote:

Hou je van afhaalchinees? :mrgreen:
Dat heb ik echt al in geen jaren gehad (sinds de chinees hier in de wijk afbrandde. Maar het is wel lekker, vooral vegetarische fou jong hai met vegetarische bami :drool:

@oessie wrote:

waarom ben ij vegetarisch?
Omdat mijn maag zich omdraait bij het idee een stuk van een lijk te moeten wegwerken. :sick: :sick: :sick:

Die vinden het niet erg om op een lijk te kauwen. Moet wel zeggen dat de middelste zoon niet echt een vleeseter is terwijl de oudste en jongste er wel raad mee weten (Stijn sinds hij geen borstvoeding meer krijgt pas, nu zo’n 2.5 maand dus).

ga ik proberen:

m arl,oieds eh lijkt het haha

nu jij:

niet meer. Heb ik wel langer gegeten als vlees maar ben er zo min van geweest dat ik er mee ben gestopt.

jonge kaas, jong belegen, brie, camembert en port salut!

Nee, smaakt me niet.

Soms. In de winter warme chocolademelk met slagroom en een scheutje malibu er in en van de week heeft mijn man een fles dropshots gekregen en toen heb ik ook een glaasje genomen, met als resultaat enorm rode wangen. :oops: Ik kan niet zo goed tegen alcohol.

Niet echt zo dronken dat ik niets meer kon of zo maar wel aangeschoten. Ik drink nu gewoon iets voor de smaak. Maar meer dan twee glazen niet (heb nu wel weer enorme trek in chocomel met slagroom en malibu :drool: )

Droog maar wel koud hoor. Raar weer, ene moment in een korte broek en nu weer een spijkerbroek met jas aan. :cry:

eh hij is iets van acht bij zes geloof ik. En helemaal volgestouwd met zooi van de kinderen. Grote wip, kleine wip, glijbaan, speelhuisje sinds gisteren, zandbak, trekker, kruiwagen, tafeltje en stoeltjes (past niet meer in de schuur) en heel erg kinderproof. heb er ook fruit in staan. :drool:

Niet echt, wel fruit in de tuin. We hebben frambozen (veel), bramen (sinds twee jaar en die hangen nu vol met vruchten, bessen (twee struiken), een pruimenboom en een abrikozenboom maar de bomen hebben we pas een paar jaar en die geven nog geen vruchten. Ik zou graag een stoofperenboom in de tuin willen en een walnotenboom en een goudreinet, maar ja dan kunnen we er zelf niet meer in haha!

oudste twee zijn op school en Stijn slaapt.

Ik ben trots op al mijn mannen en op sommige dingen die ik bereikt heb!!!

in Drenthe! En jij?

Dat is inderdaad vlakbij!