Vragen aan ons nieuweling..marloesvip

@Maris wrote:

hou je van het strand?
Nee, ik hou niet van zand tussen mijn tenen, op mijn lijf en op een handdoek. Maar ik hou ook niet van zwemmen en lang in de zon.

In de herfst een strandwandeling maken met mijn schoenen aan vind ik wel weer heel lekker!

@oessie wrote:

lust jij rabarber
:drool: :drool: :drool: Echt wel! Ik (vr)eet zo de pan leeg!

Ja dat ben ik zeker, als ik mijn man geloven mag. Ik kan ook niet wakker liggen van dingen maar neem het zo als het komt en vertrouw op een goede afloop!

In mijn hart is altijd ruimte over! het liefst zou ik er nog een aantal bij krijgen. Helaas is het huis vol en we zijn van mening dat we onze kinderen ook een toekomst moeten kunnen bieden (studie, sporten enzzz.). Daar komt bij dat mijn zus een erfelijke tweeling gekregen heeft waarvan ik dacht dat het onze generatie zou over slaan en vijf kinderen vind ik wel erg veel!

dat wisselt sterk. Soms is het hier supernetjes maar sinds mijn pnd heb ik niet echt de kracht gevonden om alles weer aan kant te krijgen en tijdens mijn pnd is er zoveel komen te versloffen wat ik nog niet op orde gekregen heb!

kaas

melk

boter

jam

cola

sap

eieren

plankjes

soms ook chocolade

o ja en blikjes bier voor mijn man

Eh dat is een lastige vraag. Ik denk op de fiets naar school toe gaan met een rok aan met wind. Er kwam vlakbij het schoolplein een windvlaag, hup rok over mijn oren zowat en alle wachtende ouders (dat zijn er veel om kwart over drie) keken tegen mijn slip aan :oops:

Sinds ik op KOK zit lach ik heeeel veel!!! :mrgreen: Verder kan ik ook enorm lachen hoor, vooral met mijn man. We hebben dezelfde humor en kunnen echt dubbel liggen!

Zaterdagmorgen zwemles, boodschappen doen en de badkamer uitboenen. Zaterdagmiddag de benedenverdieping schoonmaken en pc hangen. Zondag komen mijn schoonvader en zijn vriendin langs.

Nederland. Ons land heeft zoveel mooie plekjes en zoveel te zien en te doen!

Nee, bijna nooit. Ik gebruik al diverse meds dat ik niet graag naar iets erbij grijp. Volgende week donderdag moet ik echter twee gaatjes laten vullen bij onze vooroorlogse tandarts die mijn gebit kan martelen op een manier waar menig kampbeul jaloers op zou zijn dus dan neem ik er van te voren wel twee in.

nee, vier weken te laat!!!

ja dat is echt veel hoor. Maar dat dachten ze toen he. Nu is de wetenschap veel verder en krijg je echo’s. Misschien was mijn moeder gewoon een maand minder ver dan ze dacht. Dat zou ook kunnen.

31 (en volgens mijn oudste is dat stokoud, die denkt dat ik aan een rollator toe ben)

met de kerst en als er familie van mijn kant dood is gegaan voor een uitvaartsdienst!

@oessie wrote:

geloof jij in god?
Nee

@Belly wrote:

Rook jij?
Alleen als ik in brand sta. Ik heb astma en kan niet tegen rooklucht. Ik vind het ook enorm stinken en vervloek mijn moeder soms omdat ze zo zwak is dat ze niet kan stoppen terwijl haar vader en schoonvader zich doodgerookt hebben.

@oessie wrote:

durf jij voor een grote groep te praten?
Ja hoor maar hoef het nooit te doen.

@bianca81 wrote:

wat is je waardevolste iets in huis ?
Het theeserviesje wat nog van mijn overgrootmoeder is geweest.

@bianca81 wrote:

heb je al eens een opname in het zkh gehad?
Ja, ik ben er geboren zelfs. Verder aan beide knieën geholpen. Toen ik 20 was amandelen geknipt. Toen ik 22 was inleiding van de oudste. Half jaar later drie weken ivm. schildklierproblemen icm griep. Toen ik 25 was met longontsteking, daarna met geboorte van Stijn (middelste is thuis geboren)