@oessie wrote:
wel eens door een wesp gestoken?Ja een keer op mijn schouder in het zwembad!
@bianca81 wrote:
houd je van musea en zo ja welke ?Ik hou er wel van en ben al in diverse geweest. Laatste was het marshallmuseum in Overloon en dat is zo indrukwekkend.
@bianca81 wrote:
ben jij bloeddonor?Wel geweest maar wegens een te laag ijzergehalte mag ik voor vijf jaar niet geven (was de laatste keer 4.6)
@bianca81 wrote:
sta jij geregistreerd als donor van organen en huid na overlijden ?Ja want als ik dood ben heb ik er toch niets meer aan!
@oessie wrote:
hou jij van bloemen?In de tuin wel maar niet in een vaas, vind ik zielig! Ze staan een week en belanden dan in de kliko terwijl ze in de tuin wekenlang mooi blijven!
@bianca81 wrote:
houd jij er van op de voorgrond te staan in grote menigtes ?Nee niet echt, ik kijk liever wat toe.
vaseline lanette en indien nodig handcréme, verder niet.
hahaha leuke vragen. Ik heb wel een prikbord maar die is werkeloos op het moment. Ik heb hem onder een laag stof achter een kast staan. Weet niet waar ik hem op zal hangen.
de voordeur. Onze computer staat in de hal voor zodat ik de deur dicht kan doen en onze kleine sloopkogel niet overal aan kan zitten.
Ja, met een hele irritante vlizotrap.
Ja naar een huis met meer slaapkamers. Het liefst vijf zodat ik ook een hobbykamer kan inrichten want nu is de eettafel geregeld mijn hobbytafel en als we gaan eten moet ik steeds alles verslepen.
@romata wrote:
Heb jij wel eens een overleden persoon gezien ?Ja, mijn oma, oma van mijn man, mijn neefje en de oma van een goede vriendin.
@oessie wrote:
lust jij rauwe uiNiet zo maar wel door een salade met geroosterde paprika, fetakaas en uitaraard sla! :drool:
@oessie wrote:
je neefje :hug:Ja mijn neefje werd op zondag 3 augustus 2003 geboren met wat “aparte” voetjes, oortjes en nog wat dingen die anders zijn dan anders. Hij kon niet zelfstandig adem halen en had een soort van stuipen. Direct met de babyambulance naar het umcg gebracht en onderzocht terwijl hij met allemaal slangetjes in zijn lijfje op de afdeling neonatologie lag als een reuzenbaby tussen al die premature kindjes.
@oessie wrote:
kun jij sjoelenJa met oud en nieuw doen we dat altijd en ik was van de groep van 15 personen derde geworden. Leuk, lekker hard knallen met de stenen op de antieke sjoelbak.