Vragen aan ons nieuweling..marloesvip

heb jij al een poepluier verschoond vandaag?

wat vind je leuk in het spelletjeshoekie?

bij welke bank zit je

hoe is het met je oog?

heb je last van hooikoorts misschien??

hoe is het nu?

wanneer kom je je vraag beantwoorden?

@bianca81 wrote:

Hoe ben je zo op het forum van KoK terecht gekomen ?

Tijdens mijn zwangerschap van Stijn kreeg ik een of ander kortingspasje toegestuurd via de verzekering denk ik en toen stond er een link naar kindje op komst, waar ik elke week een mail van kreeg die me vertelde hoe mijn buikbewoner er uit zag.

Een vriendin van mij is zwanger en ik keek af en toe even hoe groot haar baby dan ongeveer zou zijn en kopieerde dat ook voor haar en mailde dat.

Toen ik eens wat uitgebreider ging kijken zag ik ook een forum, waar ik wat ging lezen. Ik deed mee op diverse andere fora maar een daarvan waar ik het meeste tijd mee doorbracht ben ik gestopt omdat daar kliekjes begonnen te ontstaan op een nare manier en men steeds rechtlijniger ging denken en niet open stond voor de mening van een ander en ik niet zo goed ben in het voor me houden van mijn mening ten bate van de lieve vrede.

Ineens bedacht ik me dat hier een forum is en besloot ik te gaan kijken en het ziet er zo gezellig uit dus ik heb me aangemeld.

Groetjes van Marloes

@bianca81 wrote:

Wat vind je tot nu toe het leukst en het minst leukst ?
Het leukste vind ik dat dit forum zo actief is en het minst leuke dat er zo weinig tijd in een dag zit om overal op te reageren.

@ingrid1 wrote:

getrouwd of samenwonend
Ik ben op dertig juli 1999 getrouwd, bijna tien jaar dus!

@oessie wrote:

heb je wel eens naar een lama gespuugd

hahaha nee nog nooit. Niet naar een lama in de dierentuin en niet naar een op de televisie, waar ik overigens niet naar keek omdat het niet mijn ding is.

@romata wrote:

Hoe oud ben jij ?

Ik ben van 25-7-1977 dus nu ruim 31 jaar oud en als ik mijn oudste zoon geloven mag bijna aan een rollator toe :shock: !

@oessie wrote:

wat zit er in je handtas

Portemonnee, tampons, gsm (die ik altijd vergeet aan te doen of veel te laat hoor, of wel aan doe maar dan is de batterij al een week leeg ofzo), luier voor de jongste en wat doekjes voor zijn billen, labello, van dat spul om handen te wassen zonder water, lidmaatschapkaart van de spel-o-theek, kauwgom. Ik ben niet van de make-up, heb het wel maar vergeet het zo vaak.

Dit jaar niet, we sparen een complete kampeeruitrusting bij elkaar om volgend jaar lekker twee weken te gaan kamperen.

niet echt en moestuin, wel fruit in de tuin. We hebben bramen, frambozen, bessen, een pruimenboom en een abrikozenboom maar de bomen hebben we pas twee jaar en die geven nog geen vruchten. Als ik de bramen zie en alle aankomende vruchten loopt het water me in de mond :drool: !

In een rijtjeshuis met voortuin, achtertuin, drie slaapkamers en een zolder met vlizotrap. We hebben voornamelijk grenen meubelen en om het jaar krijg ik de kriebels en behang de hele boel, na de mannen eruit te hebben gezet tot ik klaar ben.

Voor alledrie de kinderen een spaarpot maken waar ze van kunnen gaan studeren. Verder zou ik mijn moeder een deel geven om met de bewoners van haar werk een uitje te maken (reis ofzo) en een bedrag voor de school om iets leuks te doen met alle kinderen en de kinderboerderij in de wijk krijgt ook wat. Mijn man mag dan eindelijk een auto kopen en verder zou ik eindelijk het hobby-apparaat kopen wat ik al zo lang zo graag wil maar dat over de driehonderd euro kost.

Tevens zou ik een leuk huis kopen (staat er hier in de buurt eentje met negen slaapkamers, grote tuin rondom en een erker en een witte boekenkast over een hele muur, garage enzz. maar ja die is over de zes ton!

@romata wrote:

hoeveel zwemdiploma’s heb jij ?
Geen een!! Wel les gehad maar geen diploma gehaald!

@oessie wrote:

waarom staat er VIP achter marloes?
Ik ben tot vip gebombarderd op een ander forum omdat ik daar in een jaar tijd ruim 8.000 berichten gepost heb en aangezien mijn naam hier al in gebruik was heb ik dat vip hier doorgezet!

@romata wrote:

Heb jij een goed geheugen ?
Voor sommige dingen wel maar andere dingen vergeet ik zo gemakkelijk!