haii, ik heb even een vraagje.
ik weet niet goed hoelang mijn cyclus is omdat ik die nog niet goed heb kunnen bijhouden.
maar ik kreeg niet afgelope vrijdag, maar de vrijdag daarvoor steken onderin mijn buik. die hielden aan tot woensdag…en heb sinds woensdag een soort zeurderige pijn. vandaag lijkt het wel alsof het weer iets meer pijn doet. vandaag zijn mijn tepels ook gevoeliger en doen best pijn. verder ben ik sinds zaterdag af en toe een beetje misselijk… vooral na het eten. ik heb ook het idee dat ik af en toe sneller moet plassen terwijl ik dan niks of weinig gedronken heb.
ik had wel gerekent…dat als mijn cyclus gewoon 28 dagen zou zijn…(ik dacht dat ik normaal een cyclus van ong. 28 dagen had) dat ik idd die vrijdag mijn eisprong zou hebben en ook idd die woensdag erna de innesteling…
maar… zou mijn cyclus 33 dagen zijn zoals vorige maand. dan zou woensdag mijn eisprong zijn en idd vandaag de innesteling… maar al die pijntjes ik snap er niks meer van:P
zou ik nu zwanger kunnen zijn? ja… ik weet dat het natuurlijk kan maar na dat jullie dit lezen…wat denken jullie?
Het enige wat je kunt doen is je ongi afwachten of dan een test doen.
Bij de een gaat het zo en bij de ander gaat het zo.
ja ik weet dat het bij iedereen anders is maar misschien dat iemand dit herkent en zwanger bleek te zijn.
Het KAN allebei!
Spannend hoor!
Ik hoop voor je dat het toch een zwangerschap wordt/is!
ja ik hoop het ook! ik zit nu wat op internet rond te kijken over een innesteling en bevruchtig etc. en ik lees dat er sommige vrouwen best ziek kunnen worden op het moment van bevruchting… (buikpijn,diaree,misselijk)
en ik zit dus te denken… vrijdag had mijn eisprong kunne zijn… en die zaterdag nacht werd ik wakker met hele erge buikkrampen, moest snelll naar de wc (sorry) en werd SUPER misselijk dat ik er bijna van flauw viel!
wat water gedronken, ben weer gaan slapen en sochtends was het ook weer over.
en ik had niks geks gegeten ofzo.
ik heb ook best een goed gevoel dit keer, ik weet niet, durf er niet te veel op te hopen anders is dalyk de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo is.
maarja we zullen zien:D ik ga denk ik vrijdag testen.
Spannend!
Hopelijk is het een zwangerschap.
Nog een paar daagjes geduld
Ja zeker spannend.
Hoop dat je vrijdag een positieve test in handen hebt. Succes!
Zou kunnen, hoop het in ieder geval wel voor je. Ik ben er ook ‘ziek’ van geweest op dat moment besefte ik het niet dat het daardoor kwam, maar later wel!
Dus zal voor je duimen!
nouu ik denk steeds meer dat ik het ben…
mijn buik is echt opgezet en mn tepels worden nu ook donkerder (en nog steeds pijnlijk)
alleen nou had ik net echt verschrikkelijke rugpijn… kon niet meer fijn zitten/lopen. en mijn buik had een hele erge zeurpijn.
nu lig ik in bed en is het wel wat minder.
ben best ongerust nu eigenlijk.
Ik hoop ook voor je dat je zwanger bent. Misschien toch even een testje kopen en doen?
ik heb trouwens ook (eigenlijk te vroeg) getest met huismerk van etos…
nou zag ik (denk ik) niks… was nogal donker binne… maar un dag later zag ik un dun pennestreepje… wel maar voor 2/3e… en dat 2/3e streepje was ook gewoon blauw.
is dat een indroogstreep, of zijn die strepe gewoon wit?
ik heb trouwens teste van sensitest besteld… wss morgen in huis dus vrijdag doe ik denk ik weer een testje:D
@Bombermuts wrote:
ik heb trouwens teste van sensitest besteld… wss morgen in huis dus vrijdag doe ik denk ik weer een testje:D
Die zijn goed en goedkoop. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt…
EN???vertel… ben heel benieuwd…
x flower
nou vanmorge toen ik wakker werd ben ik meteen naar m’n postvak gerent om te kijken of ze er al waren zo vroeg waren ze er nog niet offcourse
als ik straks thuiskom zullen ze er wel zijn.
oooh ik ben zo zenuwachtig !!!
hoii nou hier draaien de duimen voor je!
groetjes ramona
Nou ben erg benieuwd!
Hier eigenlijk een soortgelijke vraag. Vanaf het moment dat ik dacht dat mijn eisprong zou zijn, vorige week di of woe, heb ik onderin mijn buik een soort van menstruatie achtige pijn, net of ik elk moment ongi kan worden. Maar ja ik wordt het niet. Soms zijn er ook een beetje krampen bij. Maar heb een doorlopende continue zeurderig gevoel,
komt iemand dit bekend voor? Ben nog nooit zwanger geweest dus ik weet het allemaal niet zo goed…
ja dit komt mij heel beken voor ik heb dat ook eigenlijk…
mijn eerste zwangerschap weet ik niet heel erg veel meer vanaf.
ik weet daar nog maar 1 soort pijn van eigenlijk maar die heb ik vorige week 1x un paar seconde gehad die pijn.
ik heb net een test gedaan maar was negatief
pff ik denk dat ik het toch niet ben hoor
en ik wist het echt zooooo zeker.!!! :o
Nja we wachten nog maar un weekje af dan…
sooow… net in de winkel met boodschappe doen werd ik helemaal licht in m’n hoofd…
ik barstte net in traaaaaaaaanen uit en moest 1x hoesten en begon meteen te kokhalzen en weet ik het:S
zit te trillen als een gek… wat is hieeeeeeeeer aan de hand zeg… :o
sorry maar moest het echt ff kwijt… :oops:
Jeetje, wat spannend en onzeker voor je… :hug:
Hopelijk houd je licaam je niet gruwelijk voor de gek
Even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen.