jaa ik hoop ook dat m’n lichaam me niet voor de gek houd !!
ik zal eens een foto van mijn buik laten zien… ik heb echt het idee datie zo onder mijn navel ongeveer echt een bolletje heeft.
bij de laatste foto probeer ik ook zo veel mogelijk mijn buik in te houden… normaal wordtie dan behoorlijk plat, maar nu kost het me echt heel veel moeite… en krijg daarna ook wat steekjes in mijn lies.
dat ga ik dus ook niet meer doen haha
dat kan wezen aankomende ongi
want dat wordt je ook wat boll buikie
spannend ga maar eerst een test doen
Oh spannend…ik zou toch nog wel een test doen binnen een paar dagen en niet over een week. Wanneer dank je dat je anders ongi moet worden?
Nou dat weet ik niet precies, ik heb mijn cyclus niet goed kunnen bijhouden… ik had het eens nagevrage aan un vriendin en ik was inderdaad rond dezelfde tijd als haar ongi (toen ik nog bij haar woonde) en zij was aan de pil… dus als ik dat tel… zou ik het vandaag moete worden… maar nog niks te bekenne, gelukkig! nja we wachten af…
Neeeeeeeee ik was vanmorge best misselijk kort nadat ik wakker werd… dus ik toch een testje gedaan vanmiddag… heeeeeel licht streepje… maar ben nu net, echt un paar minute geleden toch gaan bloede.
al had ik niet verwacht dat ik het vandaag zou worden. want dat ik bij mn vriendin woonde is al wel un tijdje geleden en vorige maand was het 33 dagen. maja het zal dan toch wel zo zijn.
het leek wel wat anders als normaal maja dat kan nog komen.
ik wacht maar ff af hoe het verder verloopt.
maar ik reken verder maar nergens meer op…
Sorry meis… :hug:
nou het bloeden is alweer gestopt :shock:
ik wacht nog ff af of het toch nog gaat doorzetten .!!!
ooohhh ik heb weer een beetje hoop!
(het was trouwens bruin/slijm achtig? met een heeeeeeeel klein beetje rood. :oops: sorry dat ik het zo zeg maar zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? ik zou dan vandaag precies 4 weken zijn)
kan best hoor, er zijn veel vrouwen die toch een soort ‘oud bloed’ verliezen. Heb je inmiddels alweer getest?
ja vandaag getest…en ik DACHT heel erg licht iets te zien… maar na de afleestijd zag ik al weer niks…dus da zal wel niks zijn geweest…
verder is het nu wel roder geworden… maar nog steeds niet zoveel als bij mijn andere menstruaties… het is nog steeds alleen bij het afvegen, normaal ben ik het echt heel erg.
maarja ik heb wel best veel buikpijn en rugpijn… al heb ik naast ‘‘menstruatie pijn’’ nu ook af en toe andere steekjes.
gisteravond toen ik in bed lag had ik voor het eerst steekjes op dezelfde plek als bij mn eerste zwangerschap… en had vanavond weer echt van die naaldensteekjes van mijn navel naar beneden…in dat gebied zeg maar. best vaag.
nja ik ga maar nergens vanuit… ik wacht wel ff af of het vanacht/morgen erger word…
het is trouwens niet alleen puur bloed. sorry voor hoe ik het ga zeggen… maar het is ook met soort slijm enzo… ik weet niet wat dat verder betekend?
hmm klotee! (sorry) net weer naar de wc geweest… maar nu is het wel met minder slijm enzo. volgens mij is het nu echt doorgebroken
wat jammer zeg …
helaas moet ik melden dat ik sinds dat ik bevallen ben van tygo ik tussen mijn eisprong en menstruatie alle klachten van een zwangerschap krijg
het is dat ik een spiraaltje heb en ik dus een zekere niehiele kans heb om zwanger te raken
want anders was ik iedere maand naar de winkel gerent om een test te halen
had dit eerst nooit…
ik zei altijd van als ik pijn in mijn borsten krijg dan ben ik zwanger… want ik had nooit pijntjes
nu word ik misselijk soms tot brakens aan toe, krijg opgeblazen buik, pijnlijke borsten, hoofdpijn
ik zeg soms wel eens als ik niet beter wist zou ik zwanger kunnen zijn
zal nog wat worden als we straks voor een 2de gaan :roll:
ja hé dan ga je elke keer hopen zou het.?!
maar das wel echt heel erg vervelend zeg :S