Vraagje Vingino

@faizaa wrote:

Ja daarom juist Vic… hoeven we niks te missen van jullie mooie kids met mooie Jottum jurkjes… en Mc Gregor polo’s… zelfgemaakte kleertjes van Mamaartje… zucht prachtige Vienna… enz enz enz…

?




Dat is lief :-* :-*

ik beloof dat ik mijn kleertjes zal blijven showen hoor, en mijn kindjes vast ook wel!!

@mamaartje wrote:

@faizaa wrote:
Ja daarom juist Vic… hoeven we niks te missen van jullie mooie kids met mooie Jottum jurkjes… en Mc Gregor polo’s… zelfgemaakte kleertjes van Mamaartje… zucht prachtige Vienna… enz enz enz…

?




Dat is lief :-* :-*

ik beloof dat ik mijn kleertjes zal blijven showen hoor, en mijn kindjes vast ook wel!!






kwijl hoor, bij jouw creativiteit… :inlove: zo mooi altijd om te zien… als ik las dat je ergens mee bezig was, keek ik gewoon uit naar t resultaat…

Fai wij spreken gauw eens af :-* en je weet mij te vinden :wink:

@faizaa wrote:

@mamaartje wrote:
@faizaa wrote:
Ja daarom juist Vic… hoeven we niks te missen van jullie mooie kids met mooie Jottum jurkjes… en Mc Gregor polo’s… zelfgemaakte kleertjes van Mamaartje… zucht prachtige Vienna… enz enz enz…

?




Dat is lief :-* :-*

ik beloof dat ik mijn kleertjes zal blijven showen hoor, en mijn kindjes vast ook wel!!






kwijl hoor, bij jouw creativiteit… :inlove: zo mooi altijd om te zien… als ik las dat je ergens mee bezig was, keek ik gewoon uit naar t resultaat…




:oops: :oops: zo goed ben ik nog helemaal niet hoor :oops: maar ik zal mijn creaties zeker blijven in het zelfmaak-topic!

@Noasmama wrote:

Ik vind het ook echt jammer dat jullie weg zijn, hoor. :cry:

Ik vond het juist zo’n fijn onzin-topic om lekker met een kopje thee even bij te relaxen, en inderdaad erg handig om tips bij op te doen.



Zullen we een polletje maken: Wie wil de shoppers terug? :mrgreen:




dat vinden we zelf nou ook :lol:

lekker lallen, er is al zoveel ellende in de wereld :cry:

Maar ik ben benieuwd wat er uit zo’n poll zou komen :lol:

Crien, gelukkig wel… weg hier is niet weg van mijn wereldje he… :naughty: Lijkt me leuk ja… heel leuk… :inlove:



Mamaartje… ehm… niet zo bescheiden… je maakt gewoon echt hele leuke dingen… :inlove: :thumbup: helemaaaal zelluf… das knap… :thumbup:



Vic… maak een poll… :mrgreen:

Je zult verbaasd staan denk ik bij de uitslag van de poll :lol:

fai :-*



Vic een poll wil ook zeggen hoeveel mee lezers we hadden :shifty:

ik ga toch niet zelf een poll starten :lol:



Naam: Wie mist ons :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Jarreau wrote:

fai :-*



Vic een poll wil ook zeggen hoeveel mee lezers we hadden :shifty:




oh heeeel veel denk ik :mrgreen:

@victoria wrote:

ik ga toch niet zelf een poll starten :lol:



Naam: Wie mist ons :mrgreen: :lol: :mrgreen:




Zie: wie helpt ons nu door de crediet-crisis??

haha :lol: :lol:

Gestemd :wink:

Even om terug te komen op de maten :lol:



Hier zit ze net in maat 92 (sommige dingen zelfs nog maat 86), maar van Vingino heeft ze echt maat 3 nodig in zowel de lengte als de breedte.



Ik zou dus eerder zeggen als je dochter nu maat 98/104 heeft een Vingino maat 4 (=104) te nemen.



Verder weinig vestand van de echte dure merkdingen…

Dit zijn de enige broekjes waar ik iets meer aan kan en wil uitgeven :oops: