Vraagje Vingino

@Cyra wrote:

Maartje en Vic: we hebben niet eens symbolisch afscheid genomen :lol:




Ik had niet verwacht dat we gemist zouden worden :think: :lol:

Maar je kunt altijd nog een topic starten :mrgreen:

haha… een afscheidstopic? :lol: Beetje Sound-of-Music achtig he :lol:

Zet de cd aan :mrgreen: :dance: :mrgreen:



Do – daar start en stop je mee

Ree – een hertje in het veld

Mi – zijn noedels in 't Chinees

Va – je vader is een held

Sol – Raar woord, daar sol ik mee.

La – dat zing je soms maar zo

Tea – het Engels woord voor ‘thee’

En meteen terug naar Do – oh – oh – oh

oeps verkeerde cd :lol: :wink:

:lol: :lol: :lol:

hihi: kopie:



GOOOOOOODBEYEYEYEYEYEYEYEYE GOOOOOOODBEYEYEYEYEYEYEYEYE

GOOOOOOODBEYEYEYEYEYEYEYEYE

So long, farewell, Auf wiedersehen, good night,

I hate to go and leave this pretty sight.

So long, farewell, Auf wiedersehen, adieu,

Adieu, adieu, to yieu and yieu and yieu.

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@victoria wrote:

@Cyra wrote:
Maartje en Vic: we hebben niet eens symbolisch afscheid genomen :lol:




Ik had niet verwacht dat we gemist zouden worden :think: :lol:

Maar je kunt altijd nog een topic starten :mrgreen:




Nou jullie worden dus wel gemist :lol: dussuh begin maar gewoon weer een shoptopic :wink:

Hmmm… trutten… ik vond juist zo leuk om naar jullie kids en kleding te kijken… :snooty: :hand:

Jammer dat t niet mogelijk was, afgeschermd hoekje…

Zal t topic echt missen… :inlove:



Toch vind ik jullie ALLEMAAL trutten… zo… :liar: :liar: :liar: :liar:





:inlove:

Echt dames, we hadden héél graag op KOK gebleven :-

We vonden/vinden het niet erg dat KOK meeleest :thumbup: schijnbaar hebben jullie iets aan onze tips :mrgreen:

Maar iedereen kon ons via google zo vinden, helaas wilde meerdere hierdoor niet teveel prive meer neerzetten … dus vandaar :-




Maar mochten jullie vragen hebben :angel:

en we willen best af en toe komen showen … showtopic :mrgreen: 8)

Ja ok… bij een paar foto’s dagelijks in het SF wil ik jullie best vergeven… :inlove:

@faizaa wrote:

Ja ok… bij een paar foto’s dagelijks in het SF wil ik jullie best vergeven… :inlove:




Dagelijks :lol: :lol:

dan hadden we net zo goed kunnen blijven :wink: :lol:

Fai… je gaat mijn kiddies sowieso nog regelmatig zien :-* :wink: Enne: je kan altijd tips vragen…

Maar inderdaad hoor: we hadden ook liever op ons plekje gebleven. Hadden alleen liever een afgeschermde plek gekregen TEGEN google zoekers… Maar helaas werd ons dat niet gegunt… :-*

@miranda33 wrote:

@ladybutterfly wrote:
@victoria wrote:




Wij zijn idd weg :angel:




Jammer dat jullie weg zijn :-*
Vond het altijd leuk om mee te lezen, maar dat is waarschijnlijk nou net waarom jullie weg zijn gegaan :wink: :mrgreen:


Helemaal mee eens,kon altijd goede ideeen opdoen en dit soort vraagjes opzoeken :)


Ik vind het ook echt jammer dat jullie weg zijn, hoor. :cry:
Ik vond het juist zo'n fijn onzin-topic om lekker met een kopje thee even bij te relaxen, en inderdaad erg handig om tips bij op te doen.

Zullen we een polletje maken: Wie wil de shoppers terug? :mrgreen:

Ja daarom juist Vic… hoeven we niks te missen van jullie mooie kids met mooie Jottum jurkjes… en Mc Gregor polo’s… zelfgemaakte kleertjes van Mamaartje… zucht prachtige Vienna… enz enz enz…



Nadine… ik weet t… maar is toch anders… jullie topic hoorde gewoon op kok… :frowning:

Mocht het niet bij een andere categorie dan?

haha… maar waarom openen jullie dan niet een topic waar wij gewoon soms wat advies en raad geven… Enne: ik ga ook echt nog wel showen hoor :wink: Ben toch te trots op mijne meiskes :lol:

Oh, en om nog even op de vraag van Miranda terug te komen:

Ik zou in jouw geval eerder maat 4 doen dan maat 3 denk ik…

Mijn dochter is echt een sprinkhaan, weegt met ruim 2 jaar nog maar net 10 kilo, maar ze heeft van de meeste Vingino modellen toch al maat 2 (92) aan. Wel met omgeslagen pijpjes, maar maat 1 (86) vind ik vaak al zo strak om haar buikje zitten. Even ter vergelijking: ze heeft van andere merken broekjes nog maat 80/86. :wink:

@Cyra wrote:

haha… maar waarom openen jullie dan niet een topic waar wij gewoon soms wat advies en raad geven… Enne: ik ga ook echt nog wel showen hoor :wink: Ben toch te trots op mijne meiskes :lol:




Nou eh :think: jullie shoppen een stuk meer :mrgreen: dan kunnen we inderdaad kijken met een koppie thee op de bank.



(ik zit op een vermindering, dus van mij gaat het niet lopen :roll: :angel: )

ik zou misschien toch ook maat 4 doen… Marlot is niet groot, wel mollig. Ze kan andere broeken en rokjes met gemak nog steeds maat 86 aan ,maar ik kreeg vandaag een retourbroekje maat 3 binnen, die kan nog maar net :shock: