Vraagje Vingino

Deze vraag had ik willen stellen in het shoptopic maar die kan ik nergens meer vinden dus vandaar hier…



Kan iemand mij vertellen hoe de Vingino jeans vallen?

Ashley heeft normaal 98/104 klopt dit ook bij Vingino?



Alvast bedankt

Marit krijg ik er met geen mogelijkheid in… :oops:

Maatje 1 dan wel is waar, maar haar dikke kont en bolle buik, is merk vingino echt niet wat voor der…Ze vallen erg smal in de taille…

Inderdaad, Vingino is echt voor hele smalle meisjes! Mijn dochter is een lichtgewichtje zonder billen maar ze past er maar net in! Qua maat komt het wel goed overeen (valt niet bijzonder groot of klein, althans, bij Indy)

maar=maat

dan zou ik maat 3 doen…

vingino valt iid smal,er zit wel knoopsgatelastiek in.

Melissa is erg dun en daar zit die precies goed!!



Heb er zelf ook 1 aan, die zit ook als gegoten, alleen ben ik niet zo dun, misschien dat het bij volwassen broeken anders is

Het ligt ook aan het model dat je hebt.

Sommige modellen vallen wat breder, en andere weer smal.



Ik heb een slanke dochter en een iets steviger, maar kunnen bijde wel een model aan.

Ik heb voor mariano een tuinbroek van Vingino hij heeft normaal mt 104 van zijn broek en dit is mt 3 hij kan nog net heb hem liever al iets groter.

meer naar maat 98 een maat 3

meer naar 104 zou ik maat 4 nemen



:-*

@miranda33 wrote:

Deze vraag had ik willen stellen in het shoptopic maar die kan ik nergens meer vinden dus vandaar hier…



Kan iemand mij vertellen hoe de Vingino jeans vallen?

Ashley heeft normaal 98/104 klopt dit ook bij Vingino?



Alvast bedankt




Wij zijn idd weg :angel:



Ligt een beetje aan het model

Maar je dochter zit een beetje tussen maat 3 en 4 in.

3 = 92/98

4 = 104/110

maar we komen nog wel af en toe kijken hoor :wink:



marlot heeft normaal maat 92, van vingino nu maat 3. Kleiner zou ik echt niet doen :think:

Vienna draagt 3

ze draagt nu maat 104

@victoria wrote:





Wij zijn idd weg :angel:




Jammer dat jullie weg zijn :-*
Vond het altijd leuk om mee te lezen, maar dat is waarschijnlijk nou net waarom jullie weg zijn gegaan :wink: :mrgreen:

@ladybutterfly wrote:

@victoria wrote:




Wij zijn idd weg :angel:




Jammer dat jullie weg zijn :-*
Vond het altijd leuk om mee te lezen, maar dat is waarschijnlijk nou net waarom jullie weg zijn gegaan :wink: :mrgreen:


Helemaal mee eens,kon altijd goede ideeen opdoen en dit soort vraagjes opzoeken :)

Denk dat ik voor haar dan een maat 3 doe afgaande van jullie reacties!
Bedankt!!!

Wij vinden het ook jammer :-*

Hadden graag naar een afgeschermd hoek gewilt, maar dat was niet mogelijk!

Ik vind het eigenlijk wel apart dat vingino zo smal valt tov andere merken…

(in mijn geval niet erg trouwens,want vingino is een van de weinige merken die mijn dochter NIET van haar smalle lijfje zakt.)



Mag ik even een off topic vraag stellen dan?

:oops:

Weet iemand nog andere merken die geschikt zijn voor smalle peuters?

Ze heeft qua breedte 92,maar die vallen vaak kort uit,en 98 zakt haar dan weer van de kont…(en riemen worden direct vakkundig verwijderd :? )

retour valt ook erg smal :slight_smile: Wel erg mooi!!!

Eager Beaver en VinRose ook :thumbup:

Maartje en Vic: we hebben niet eens symbolisch afscheid genomen :lol:

Ja voor smalle meisjes, Yeline heeft ook een paar vingino broekjes ze heeft verschillende maten die ze nog past ze heeft nu maat 1 en maat 2 :wink: