Vraagje over speelgoed van vroeger(jeugdsentiment hihihi)

Ik heb via mp het duftyhuis gekocht :dance: deze week is hij binnengekomen zo leuk :mrgreen:

En ik had bij iemand baby bornkleertjes gekocht via mp,opeens had ze nog een advertentie erbij gezet,een fairytailhuis met 3 fairytailvogels erbij :dance: dus die heb ik ook gekocht :mrgreen:

Deze heb ik gekocht :mrgreen:

En dit huis.

Wat een leuk topic! Dat herken ik allemaal wel.



Dat Dufty huis heb ik ook, volgens mij heb ik zelfs nog een tweede huis… eens op zolder kijken.



Verder had ik ook Popples. Van dat plaatje in dit topic heb ik de oranje en de witte.



Dan nog My little pony’s, barbies, smurfen, een boomhuis. Wat een jeugdsentiment!!!



Heb echt de neiging om nu op zolder te gaan zoeken :slight_smile: Die vogeltjes herken ik nog wel, maar had er geen. Ik was meer van de pony’s.

Wat ik heel leuk vond om te lezen was van de molenbloem. Dat heb ik zooooooveel gedaan. Ik heb er zelfs nog een 8mm filmpje van, in 1982 was dat!


Kun je nagaan, ik ben uit 82... en tien jaar later speelden wij dit dus nog steeds!

En de balletjes uit de vulpenvullingen, en knijpbeestjes spaarde ik ook...
Grappig dat 'vroegah' het verloop dus toch een stuk minder groot was dan nu! (Of misschien dat alleen een paar dingen zijn blijven 'hangen' en de rest niet...).

Ik had trouwens ook zo'n pop waar mini-lp-tjes inkonden in allemaal neonkleuren, en dan kon ze dus verschillende liedjes 'zingen'... ook leuk!

En het hoort er niet helemaal bij, maar keek iemand van jullie ook wel eens zondagmorgen 'de drie dikke dames' bij de vpro?
"T is elluf uur, kom dichterbij, dan krijg je nog als troost een extra zoen van mij!" (ging ik altijd zo ver mogelijk bij de tv vandaan :lol: )

Oh ja die vogels… ik had zo’n roze :mrgreen: