We willen na onze vakantie gaan kijken hoe het loopt, dus geen condooms meer.
Alleen nu had ik tijdens de bv periode elke x een cyclus van 40 dagen of meer. Nu ben ik gestopt met BV maar kan er nog geen pijl aan op trekken. Na Daan :**: ben ik 1 maand aan de pil geweest (toen moest ik de pil weggooien van de gyn )daarna was mijn cyclus tussen de 33 en 35 dagen.
Is het verstandig om een maandje aan de pil te gaan en dan weer stoppen of gewoon afwachten :think:
Ivan is geboren met een ks en sinds ik gestopt ben heb ik zoveel pijn tijdens de s*x niet eens het zelf maar maar meer het fijne moment voor mij :oops: :mrgreen: dat het eigenlijk niet leuk meer is. Is dat normaal of moet ik de ha bellen
Wat vind je zelf prettig?? Kan dat misschien de belangrijkste vraag zijn? Een maand pil kan ‘het zetje’ zijn waardoor je lijf weer in regelmaat komt. Al voelt die maand dan als ‘verspild’ voor je. En het tegenovergestelde kan natuurlijk ook gebeuren. Dat je lijf door de pil nog meer van zijn wappie raakt.
Heb je al eens in de homeopathie gezocht? Teunisbloem bv om wat meer regelmaat te krijgen.
De pijn voor wat betreft je KS…euhm geen flauw idee, het enige wat ik zeker weet; pijn is niet tof en is een signaal van je lichaam. Dus als je het gevoel hebt dat je daar wat mee wilt doen en niet meer wilt afwachten kun je altijd een afspraak maken bij de gyn. :thumbup: Al zou het zijn voor je eigen geruststelling want die is ook heel belangrijk. Als je eenmaal bezig bent om zwanger te worden en zelfs als je eenmaal zwanger bent is het al spannend genoeg nietwaar?
En natuurlijk heel veel succes en een fijne vakantie! :mrgreen:
dankje Rhiannon voor je antwoord,
ja ik twijfel heel erg ene kant denk ik doe de pil maar niet want ik ben bang dat het dan helemaal een zooitje wordt andere kant , na de bevalling van Daan :**: was hij ook weer in regelmaat. Ik denk dat ik deze maand nog even afwacht is die weer zo lang dan start ik een maand met de pil. Verspilling van een maand zie ik het niet hoor , er zit gelukkig geen haast bij.
En die pijn het voelt gewoon absoluut niet fijn en wordt ook erger. Kan ik zo bellen met mijn gynaecoloog? hij heeft altijd gezegd mocht er wat zijn neem maar contact op :think:
ik zou je gyn bellen hoor, je hoort geen pijn te hebben op dat fijne moment
Ik zou de gyn bellen als ik jou was, het hoort geen pijn te doen :hug:
Ik zou de gyn ook bellen.
Dat fijne moment klinkt niet echt fijn met pijn.
gewoon afdeling bellen niet via huisarts doen? :think: :think: voel me dan zo’n zeur muts en dan zegt zon assistent toch van bel eerst de ha maar
Bellen!! :-*
Maar das wel erg kort door de bocht gezegd.
Wat je ook zou kunnen doen is een afspraak maken, in principe mag je een jaar na je laatste afspraak nog “gewoon” zonder verwijzing erheen.
Succes!!
@pooh wrote:
Bellen!! :-*
Maar das wel erg kort door de bocht gezegd.
Wat je ook zou kunnen doen is een afspraak maken, in principe mag je een jaar na je laatste afspraak nog “gewoon” zonder verwijzing erheen.
Succes!!
dankje dan bel ik maandag gelijk
En Karin de gyn heeft zelf gezegt dat je mag bellen. Daarbij is dat degene die ‘verantwoordelijk’ is voor alles wat mogelijk ook maar met je KS te maken heeft.
En vwb die pil, voor heel veel vrouwen werkt het idd als een soort trigger hoop dat je het niet nodig gaat hebben en je cyclus al geschrokken is van het vooruitzicht 8) of beter nog…wegblijft :lol: :thumbup:
vandaag had ik natuurlijk ook een kans om te bellen :wall: twas nog geen vrijdag gister. Maar zeeer zenuwachtig gebeld eerst antwoord apparaat toen geen gehoor en nu weer antwoordapparaat :roll:
nou ik heb een afsrpaak 1 septemer om 9.00 :oops: pff was echt bang dat ze me een zeur zouden vinden. En ze wilde me eerst bij een andere gyn doen maar dat wou ik niet :oops:
Nou idd jij bent wel een zeur als je ze daar aan het werk houdt
Echt niet hoor!! En groot gelijk dat je je ‘eigen’ wilt, ik heb dat ook zo vaak. Die hoef je vaak minder uit te leggen en praat fijner.
Hopelijk kunnen ze je 1 sept helpen! :thumbup:
Goed dat je gebeld heb Karin, fijn dat je 1 september al terecht kan :-*
wel apart hoor ben nu druk bezig met ovulatie testen maar dag 21 nog steeds geen ei, heb al wel 4 dagen last van rekbare afscheiding eergister extreem maar nog steeds geen ei gespot. Gister was er geen rekbaar afscheiding meer :think: :think: :think:
kan ik mijn ei gemist hebben :think: :think: ik heb digitale van clear blue doe ik altijd met ochtend urine
Euhm Karin heb je de gebruiksaanwijzing bij de hand? Ovu-testen = tweede of latere urine beter dan de eerste urine. Dus het kan zo zijn dat je je ei hebt gemist of je LH piek is niet ‘hoog genoeg’ om de digi een smilie te laten weergeven.
Heel soms is ‘niet digitaal’ testen praktischer als je LH wel stijgt, maar niet de proporties bereikt die evt de CB als grenswaarde voor positief hanteert. Je zou het eens kunnen proberen met een ander merk en niet digitaal?
Als je je lichaam vertrouwd zou ik het slijm hanteren en deze dag als pre-eisprongdag beoordelen. :thumbup:
Heb nog evt wel een site voor je waar je ook extra gevoelige ovulatietesten zou kunnen bestellen. En het lijkt me dat die dingen dus niet voor niets in de maak zijn omdat die LH niveau’s dus per vrouw kunnen verschillen.
@Rhiannon wrote:
Euhm Karin heb je de gebruiksaanwijzing bij de hand? Ovu-testen = tweede of latere urine beter dan de eerste urine. Dus het kan zo zijn dat je je ei hebt gemist of je LH piek is niet ‘hoog genoeg’ om de digi een smilie te laten weergeven.
Heel soms is ‘niet digitaal’ testen praktischer als je LH wel stijgt, maar niet de proporties bereikt die evt de CB als grenswaarde voor positief hanteert. Je zou het eens kunnen proberen met een ander merk en niet digitaal?
Als je je lichaam vertrouwd zou ik het slijm hanteren en deze dag als pre-eisprongdag beoordelen. :thumbup:
Heb nog evt wel een site voor je waar je ook extra gevoelige ovulatietesten zou kunnen bestellen. En het lijkt me dat die dingen dus niet voor niets in de maak zijn omdat die LH niveau’s dus per vrouw kunnen verschillen.
Er staat bij clear blue dat je met ochtend urine mag testen. Ik heb de eerste 7 dagen met persona staafjes gedaan (die konden in de clear blue tester), dat schijnt te kunnen, maar ik hoor nu ook dat het niet meer zo is :think: :think: welk tijdstip zou ik moeten testen en hoe lang mag je niet drinken enzo. :think:
hoe is het met jou
spannend ik duim voor jullie
Ok dan mag ik aannemen dat de gebruiksaanwijzing correct is. Weet zelf nl niet beter dan dat ochtendurine niet mocht. Tijden veranderen :mrgreen: (of ik ben oud 8) )
Je bent nu bijna een maand gestopt met de BV? Het zou zelfs nog kunnen dat je ditmaal nog geen eitje hebt gehad al zou ik dat betwijfelen nav slijm. :think:
Drinken zou ik vooral wel doen, das gewoon gezond en zou geen enorme invloed op de test moeten hebben.
Ik zal je anders even die site PB-en mss kun je er wat mee. Ik bestel daar meestal ook ovu en zw testen en ben er best tevreden mee. Al gebruik ik de ovu testen wel anders natuurlijk en eig ‘illegaal’ :silenced:
Zij hebben iig ook alle gebruiksaanwijzingen staan zodat je die al kunt lezen.
Volgens hun ovu-testen is het hier iig goed geen bloed geeft moed en verder moeten we maar weer afwachten.
kun je dan "gewoon"ongie worden zonder ei :think: :think: :think:
bedankt voor je pb