vraagje bij gyn. geweest onderin pag 2

Vermoed van wel…er zijn vast wat PCO-dames die daar meer over weten. Het is niet zo dat zij bv geen cyclus hebben alleen een ellendig lange bv. :think:

Heb zelf een klokslag cyclus en geloof ik nooit een ei gemist oid maar volgens mij kan iedere vrouw een keer een ei ‘overslaan’. Menstruatie heeft met meer hormonen dan alleen een ei te maken. Als je progesteron daalt bv krijg je een bloeding ongeacht of je wel of geen ei hebt gehad. Maar pin me er niet op vast, ben er vaak ingedoken in de info maar das al weer een lange tijd geleden.

Ik gebruik gewoon die goedkope testen van ovu testen, dan ga ik vanaf 9 uur niet meer naar de wc en test ik rond 12.

Hoi Karin,

Je kunt idd gewoon ongi worden zonder dat je een eisprong heb gehad.

hmmm dat stemt me dan wel onzekerheid :frowning: helemaal met de pijn die ik aldoor heb, nog een weekje geduld en dan mag ik naar de gyn.

Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten Karin :hug: :hug:

hm kan dus ook zijn omdat ik bv heb geven mijn cyclus helemaal opgang moet komen ondanks dat ik al ongesteld ben geworden

Yep, 1 x na je BV te hebben gestopt kan ‘toeval’ zijn, 2 x geeft al wat meer aan (mits ong evenveel dagen ertussen) 3 x heet het pas weer een cyclus. :thumbup: En het meeste ellendige is wel dat je wanneer er nog geen regelmaat inzit je last van de PMS kunt hebben. :silenced:

Had je het idee dat er nu weer wat aan zit te komen dan?

heb krampen onderin mijn buik en achter in mijn rug. En steken in mijn buik :think:

denk ook dat de vruchtbare afscheiding van de s*x is geweest :think: temminste ga nu ontzettend twijfelen

ach nog maar 6 dagen :mrgreen:

Karin weet je nog dat we allebei een keer rekbaar slijm hebben gehad?? :wink:

Vanochtend bij de gyn. geweest. Alles uitgelegd, echo gekregen (gelukkig kon dat uitwendig) alles zag er normaal uit geen rare dingen gezien. Hij vind het vreemd dat ik nu pas de pijn heb sinds het stoppen met de bv en niet eerder. Waarschijnlijk komt het door mijn eierstokken ik moet nu eerst 3 maanden aan de pil Rollende ogen (eigenlijk langer maar omdat we heel graag een brusje wilden en hij denkt dat het niet zo’n vaart gaat lopen moest eigenlijk tot mei aan de pil) Dan stoppen en mijn cyclus bij gaan houden want hij vindt dat ik wel een heule lange cyclus heb. Mocht het in mei/juni niet gelukt zijn mag ik weer bellen en dan gaan we het hele traject in van clomid en cyclus analyse. Ik had wel alle kenmerken van pco Huilen

goh en daar sport je nu 3x in de week voor , eet gezond , rook niet en drink niet , ben behoorlijk afgevallen . Na Daan* helemaal niet was toen ook behoorlijk wat zwaarder. pffff

:hug:

Ach meis wat balen :hug:

Argh niet iets wat je wil horen bij zo’n afspraak. :frowning: Hopelijk gaat de pil het zetje geven wat je cyclus nodig heeft en hoef je daarna niet meer de hele molen in! :-*

:wall: ik had voor jullie gehoopt op ander nieuws :cry:

:pray: hopenlijk geeft de pil net dat zetje die je nodig bent.

Dit keer na 34 dagen keurig ongie geworden en dus gestart met de pil. Nu hij opeens weer als vanouds is zit ik te twijfelen om niet 2 rondes aan de pil te gaan of zelfs maar 1 :think: :think: