Vraagje baby born pop met fiets

Vrijdag is de baby bron pop met fiets in de dagaanbieding bij de bekende speelgoedzaak. De set kost normaal samen 105euro, vrijdag kost ie 50euro. Dus pop, kleertjes, fiets, potje, bordje, flesje de hele mikmak.

Nu zijn wij al uitgeshopt voor sinterklaas en kerst, maar wat denken jullie, kopen en bewaren voor haar verjaardag (eind Juli) of laten liggen? Nu is ze gek met poppen, ze heeft er 3, maar alle 3 merkloos en ze kunnen eigenlijk niks. Vind ze over 8 maanden poppen nog leuk? Is de pop dan nog goed verkoopbaar als ze tegen die tijd iets anders wilt?

Ik ben erg aan het twijfelen wat ik moet doen. Help?

ik denk da tze dat volgend jaar ook nog wel leuk vindt hoor, een vriendinnetje van lucas wilde vorig jaar nog(vijfde verjaardag) graag een pop… dus als je het kunt zou ik hem inderdaad vast kopen… Je kunt hem ook toch nu al geven, en een ander kadootje bewaren tot haar verjaardag

Ja zou hem ook kopen. Als ze poppen nu leuk vind, vind ze die over een maand of wat ook nog wel leuk. De baby born pop bestaat nu al een jaar of 15? En wordt nog steeds voor goed geld verkocht (zelfs tweedehands). Denk dat je het daar niet voor hoeft te laten.

ik zou hem zeker gaan kopen!!

esmay is ook nog steeds gek van haar babyborn pop!! en esmay is 4,5jr



en het is idd geen geld voor zoveel babyborn spulletjes…

Bedankt voor jullie reacties :smiley:



De kadootjes die ze nu krijgt zijn ook echt op nu gericht, dus die ga ik niet bewaren voor haar verjaardag…zowiezo ook omdat we het zelf veel te leuk vinden om dat nu te geven. Ik heb net wat op mp rondgesnuffeld en die poppen zijn idd best duur. Ik zal het met mn partner nog overleggen, maar ik denk dat we m wel gaan halen en wegleggen voor een andere gelegenheid. Het lijkt idd goedkoop aangezien ik zie dat de fiets alleen al 30 euro kost en de pop tegen de 50 :think:

Ik wist niet dat die poppen zo ‘in’ waren :oops:

Persoonlijk zou ik het niet kopen, omdat ik het gewoon belachelijk veel geld vind voor een pop op een fietsje. Dat het normaal NOG duurder is, is helemaal schocking! :shock:



Maar denk dat ze een pop altijd wel leuk blijft vinden, en in de zomer kan ie natuurlijk wel leuk in de tuin op zijn fiets (zitten? Wat doet die fiets eigenlijk?) :think:

@#puk# wrote:

Persoonlijk zou ik het niet kopen, omdat ik het gewoon belachelijk veel geld vind voor een pop op een fietsje. Dat het normaal NOG duurder is, is helemaal schocking! :shock:



Maar denk dat ze een pop altijd wel leuk blijft vinden, en in de zomer kan ie natuurlijk wel leuk in de tuin op zijn fiets (zitten? Wat doet die fiets eigenlijk?) :think:




*************Het is ook veel geld hoor, maar dat vind ik van al het speelgoed dat een beetje deugdelijk is. O ja, in de folder zelf staat dat het los dus 105euro kost



EDIT: link verwijderd. Commerciële links zijn niet toegestaan

ik he geen reacties gelezen verder maar zie net bij Itoys :wink:



Vrijdag 14nov. babyborn set aanbieding van 104.97 voor 49.99

Weet iemand toevallig of deze set er ook is met de getinte baby?

@Sneeze wrote:

Weet iemand toevallig of deze set er ook is met de getinte baby?


Geen idee, hij staat in de folder ook niet aangegeven in de bv blauwe versie, alleen de rose…dus ik verwacht helaas geen getinte baby, maar ik weet het niet zeker.

Ik denk er zelfs over om hem samen met opa en oma aan mijn dochter cadeau te doen (wordt volgende maand 6). Ik zie hier kinderen van 8 nog met poppenwagens buiten rondsjouwen (en ik denk dat ze stiekem nog wel langer binnen met poppen spelen). Ik heb ook zeker tot mijn 10de een babypop gehad, dus voor de vierde verjaardag van Anne is het zeker leuk!

:doh: :doh: :wall:



Nu ben ik net in de stad geweest en dus vergeten te gaan vragen bij Intertoys…

maar zie het idd ook niet op de site of in de folder die bij thuiskomst binnen lag :?

@Fleur wrote:

Ik denk er zelfs over om hem samen met opa en oma aan mijn dochter cadeau te doen (wordt volgende maand 6). Ik zie hier kinderen van 8 nog met poppenwagens buiten rondsjouwen (en ik denk dat ze stiekem nog wel langer binnen met poppen spelen). Ik heb ook zeker tot mijn 10de een babypop gehad, dus voor de vierde verjaardag van Anne is het zeker leuk!




Ik moet nog goed met mn partner erover hebben, hij vind het veel geld ook voor een pop, ik heb wel uitgelegd dat het degelijke poppen zijn. Misschien vrijdag eens zien in de winkel, als we het vast hebben zullen we vast weten of we het wel of niet doen.



Hier in de straat nu ik me bedenk ook een meisje van 5 en een van 7 die nog vrolijk rondlopen met de buggy :mrgreen:

Ik denk dat het wel een redelijke aanbieding is, een losse Baby Born Pop zonder extra’s kost al 55 euro.

Het zijn inderdaad oerdegelijke poppen die tegen een stootje kunnen, en ze verkopen tweedehands ook nog goed. En ook ik zie regelmatig nog meiden van een jaar of 8/9 met een babypop sjouwen… :mrgreen:

Ik denk dat ze poppen alleen maar leuker gaat vinden… de echte poppenmama’s blijven dat nog wel tot een jaartje of 8 volgens mij…

Nathalie was al continu met haar poppen in de weer maar nu begint ze er echt mee te “moederen” zeg maar.

Na overleg hier thuis hebben wij besloten dat ze voor Sinterklaas deze aanbieding met het fietsje krijgt.



Zouden er eigenlijk wel genoeg poppen in de winkel zijn morgen :think:

Ik heb hem online besteld. Dus ik denk dat hij na het weekend geleverd wordt. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Amber krijgt hem voor haar verjaardag op 3 december.

Jaja, ik heb er 1 :dance:



Online kan ik nu niet meer vinden om m te bestellen :think:



Maar ik kwam vanmorgen in de winkel, had mn radar aanstaan :lol: en zag 3 dozen. Ik probeerde er 1 te pakken, maar hij stond lastig tussen spelletjes en voordat die spellen om zouden vallen had ik 1 te pakken die erachter stond. Ik heb hem net vast komt een andere moeder de winkel binnen met dezelfde radar aan…hahhaa…pakt die doos die ik eerst vasthad…we kijken elkaar aan en moeten lachen. Nog 1 doos over. Ik ga betalen, komt een vader de winkel binnen en ja hoor, doos nummer 3 was ook weg…Ik hoop voor andere mensen die m willen dat ze nog in het magazijn of zo hadden staan…en met al het lef dat de winkels hebben stonden de fietsjes zonder verder iets extra’s voor 30euro in de winkel.



Maar goed, hij staat nu op zolder te wachten tot eind juli :oops:

Nou hier om kwart over 9 al uitverkocht en online niet te vinden meer :evil:

@Marieke_5000 wrote:

Nou hier om kwart over 9 al uitverkocht en online niet te vinden meer :evil:




Oooo, dat vind ik zooo balen voor jullie…Ik zag ook al dat ie online niet meer te vinden is…wist niet dat ze in de winkels zoo snel zouden gaan. Ik ben erg blij dat mn partner me uit mn bed geport heeft vanmorgen :oops: . Maar ik was ook om 9:15 ongeveer in de winkel en zeg binnen 5 minuten waren die 3 dozen weg, dus ik had niet later moeten gaan.

Misschien een andere intertoys in de buurt?