Vraagje baby born pop met fiets

Geprobeerd, overal al weg. Goh baal er meer van als ik dacht :?



Nou dan krijgt ze gewoon een andere babyborn voor Sinterklaas.

Ze heeft wel poppen hoor, die met zachte lijfjes en waar batterijen inmoeten. Maar voor die poppen is het zo moeilijk om kleertjes te kopen, of te groot, of te klein. En poppe kan niet mee in bad :think:

En babyborn is degelijk, is toch ook zonder batterijen en ingewikkelde functies te krijgen?

En ja ik weet het, er zijn goedkopere poppen maar zijn die ook zo degelijk als babyborn??




tis toch niet al te erg te zien dat mama haar zinnen op babyborn gezet heeft he :lol: :lol: :lol:

Anne heeft na gister geteld te hebben 1 grote pop die in bad kan zonder functies en 2 grote met zacht lijf en 2 kleine met zacht lijf. Ze bemoederd ze allemaal, maar het is zo jammer dat ze allemaal niks extra’s kunnen. De babyborn die bij het fietsje zat had geen batterijen nodig, kan wel echte tranen huilen en plassen en is flexibel (dus de benen kunnen omhoog en armen). Het leek mij dus ook een ideale pop. Anne trekt haar poppen nu oude kleertjes van haarzelf aan, maar die zijn veel te groot, de babyborn zullen ze beter passen en de kleinste maat van C. & A. schijnt ook te passen.



Baal met je mee…maar er zijn er ook los te koop, helaas dan zonder fietsje, maar die kan je er later ook los bijkopen als ze wat goedkoper zijn geworden. Ik neem aan dat die fietsjes geen 30euro blijven :?

Ik heb al zitten kijken, volgens mij is de babyborn magisch potje dezelfde als die bij het fietsje zit.

Die hebben ze dus nu vandaag ook in de aanbieding gegooid. Alleen de roze is al uitverkocht en ik vraag me af of Nathalie blauw net zo leuk vind :think: En is de jongenspop van babyborn ook echt een jongetje zeg maar? :lol:

Het scheelt wel 15 euro namelijk.

@Marieke_5000 wrote:

Ik heb al zitten kijken, volgens mij is de babyborn magisch potje dezelfde als die bij het fietsje zit.

Die hebben ze dus nu vandaag ook in de aanbieding gegooid. Alleen de roze is al uitverkocht en ik vraag me af of Nathalie blauw net zo leuk vind :think: En is de jongenspop van babyborn ook echt een jongetje zeg maar? :lol:

Het scheelt wel 15 euro namelijk.




Geen idee of het een echt jongetje is, ik denk van wel… Bij Anne op de psz hebben ze nml ook jongenspoppen.

Hmm :think: Naatje is gek van roze op het moment dus ik denk dat we dan toch maar die roze gaan halen.

En inderdaad dat fietsje kan later nog wel, is dan wel leuk voor haar verjaardag straks.



Teleurstelling is al iets verwerkt nu :lol:

ik heb hem besteld bij Intertoys vanmorgen om 6.15 uur. Ik moest werken en dus zo belachelijk vroeg opstaan. Maar dat ie zo snel uitverkocht zou zijn had ik niet verwacht…