Vraagje aan testverslaafden over pregnyl ;)

There’s no time like the present dan toch? Misschien kun je wel een doorverwijzing krijgen voor het een of het ander. Alleen dietiste is het ws niet maar lichte sportdingen die je evt thuis kunt doen, vaak gaat bewegen sneller dan puur letten op je eten je brengt je stofwisseling op een hoger niveau heeft ook een langduriger effect geloof ik. Ik zou haast zeggen dat ze de WII maar eens moeten gaan vergoeden samen met dat board. Das zooooo leuk! En zo val je haast ongemerkt af. :thumbup:

Weet je ook waar je ong zou moeten zitten met je BMI? De Wii bv berekent die zelfs voor je. 8) wist je al wat je voor je verjaardag wilde? Je mag hem ook een week komen lenen hier overigens om te kijken of je het uberhaupt leuk vind. :thumbup:

Ik dacht juist dat zwanger zijn en dan bevallen wel een goede vermageringskuur was.

Ik ben bij Tycho 10 kilo aangekomen en 18 kilo afgevallen…



Dus ik dacht dat we dit gewoon door gaan doen tot ik op streefgewicht zit.

Ben dan wel minimaal 5 kids verder maar hub wil er maar 2… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Maar de gyn had het laatst ook al over dat ze me dan door wou sturen naar previtas om wat af te vallen. Die zit in Hengleo bij het zkh in

Oooh die 8 kilo was dan echt puur van de zwangerschap of zitten die er nog aan? Want Tycho woog (oh ik tikte weegde) ook al bijna 4 kilo, dan nog een pleur vruchtwater, placenta en je eigen vochthuishouding door de war. Dan was je dus eigenlijk niets aangekomen. :wink:

Ik woog eerst na Bregtje* minder dan voor de zwangerschap, toen weer aan de hormonen (die zorgen meestal voor ong 2 kilo meer hier) en aangekomen. En nu zit ik na Casper weer op mijn ‘oude gewicht’ schommelend tussen de 65 en 68 kilo. Afhankelijk waar ik zit in mijn cyclus. Toen ik zwanger was van Casper woog ik tussen de 73 en 74 kilo.

Veel tips qua afvallen heb ik helaas niet voor je omdat ik dus zooo’n regelmatig gewicht heb en alleen wat ben aangekomen toen ik rond de 30 uitkwam met leeftijd. Daarvoor had ik eigenlijk bijna standaard ondergewicht (ook niet grappig trouwens want aankomen is ook moeilijk dus de 30 kwam hier als geroepen :shifty: )

Wil je wel bijstaan uiteraard desnoods wat menutips zoeken etc, eetmomenten, afleidmomenten you name it!

Je zou dus idd haast kunnen zeggen dat ik bijna niks was aangekomen. Ik hield ontzettend veel vocht vast, das was echt niet grappig meer. Dus na de bevalling was ik vrij snel 18 kilo kwijt en die ben ik nog steeds kwijt. weeg nu nog het zelfde als toen.



En ach menu tips…ik weet wel wat ik wel of niet moet eten.

Wel lief van je dat je meedenkt. :-*

:shock: wauw! Dat is wel knap gegaan zeg dan met je zwangerschap en daarna afvallen! Maareuh had de kraamhulp daar misschien ook een beetje de hand in? Ik weet van mezelf bv dat ik altijd vergat te eten. Dat is nog erger voor je lijf dan meer eten. :shifty: Je stofwisseling denkt bij te weinig eten aan hongerwinter en gaat opslaan wat er binnenkomt. Zo functioneert het bij mijn man geloof ik ook. Die zit met zijn BMI in de schaal…euhm heeeel hoog oid. En waarom? Niet omdat hij veel eet oid maar op verkeerde momenten. Lunch? Slaat hij te vaak over. En dit haalt hij in de avond in met snaaien. :angel: Beweging? Krijgt hij niet want hij heeft een kantoorbaan incl autoreis ipv fiets oid. Toen hij in de tijd van Caspers geboorte 6 maanden thuis was viel hij ineens af! Gek genoeg door regelmatiger eten en meer bewegen door met ons te gaan wandelen. *stem voor meer papaverlof :mrgreen: *

Eigenlijk kan hij best snel wat afvallen door wat dingetjes aan te passen maar het komt er gewoon niet van. En de motivatie is er ook niet want eigenlijk storen we ons geen van allen aan zijn overgewicht. Maar ja voor mannen is het ook stukken makkelijker in de medische mallemolen want zolang de zaadjes maar goedgekeurd worden en zijn hoeven zij niet af te vallen. Oneerlijk verdeeld eigenlijk. :o

Nee hoor, ik was la een tijdje van regelamatig eten en vooral in de zwangerschap.



Maar nu gaat het er maar niet van af, maar moet dan ook eerlijk bekennen dat ik er ook niks aan doe…

Nah wat vaag dan. :think: Het zou toch niet zo horen te zijn dat je ‘moet’ sporten om wat gewicht kwijt te raken. Je hormonenboel zal ws wel op orde zijn toch? Dat testen ze toch ook voor je IUI gaat doen? Is je schildklier soms van zijn wappie?

Vriendin van me heeft ook wat overgewicht en die raakt het alleen kwijt in stressperiodes. Nou dat wens je ook niemand toe natuurlijk.

En ik ben zo’n wandelend geval wat never nooit over gewicht nadenkt omdat er bij mij niets om over na te denken is. Ondanks dat ik zeer slecht ben met eten etc. Ben niet zo van de groendingen, aardappels etc en ontbijt EN lunch sla ik te vaak over om dat later weer in te halen met snaaien. :snooty:

Dus mijn eetpatroon raad ik je ook niet echt aan. :angel: