Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb de buggy die femmie heeft gepost besteld. Hopelijk houdt hij Jinthe tegen die tijd nog qua gewicht. En als ik het niets vind, dan verkoop ik hem weer. Maar als ik het niet geprobeerd heb, dan weet ik ook niet hoe het bevalt. En een eenvoudige enkele buggy had ongeveer hetzelfde gekost, dus wat dat betreft is het een aanschaf die toch moest.
Misschien dat er ook nog wel een fietskar komt, maar dat ga ik over een tijdje bekijken. Lijkt me ideaal, behalve dus in de winkel (is in de Randstad niet echt handig ;)) of als ik met het OV reis, maar wel een duurdere aanschaf, dus nog even over nadenken en tzt kijken of het echt nodig is of dat de praktijk uitwijst dat ik toch voornamelijk zal lopen of met de auto of het OV zal gaan ofzo.
Hier ook een phil en teds E3, tweedehands aangeschaft toen onze oudste 16 maanden was en ik zwanger van de tweede. Leeftijdsverschil tussen 1 en 2 is 20 maanden. De wagen vind ik ideaal, helemaal wetende dat er waarschijnlijk nog meer kindjes zouden komen. Tussen de 2e en de 3e zit 2,5 jaar en ook nu bleek de wagen een uitkomst (na een hele periode als enkele wagen zijn werk te hebben gedaan) Onze middelste wil nog steeds niet altijd lopen en kan met zijn 14 kilo nog prima in de phil en teds zitten. Hij wordt volgende maand al 4! We hebben de wagen nu dus ruim 4 jaar en hij is elke cent dubbel en dwars waard geweest!
Als ik jou was zou ik nu nog niet beslissen, tenzij je zeker weet dat jullie gezin nog niet compleet zal zijn na nr. 2, dan kun je wel gaan rondkijken, een phil en teds kan dan zeker geen miskoop zijn :thumbup:
foto van vorige week op ameland:
(die emmer staat zo schuin omdat het zeer hard waait :mrgreen: )
@WoLa wrote:
Hier ook een phil en teds E3, tweedehands aangeschaft toen onze oudste 16 maanden was en ik zwanger van de tweede. Leeftijdsverschil tussen 1 en 2 is 20 maanden. De wagen vind ik ideaal, helemaal wetende dat er waarschijnlijk nog meer kindjes zouden komen. Tussen de 2e en de 3e zit 2,5 jaar en ook nu bleek de wagen een uitkomst (na een hele periode als enkele wagen zijn werk te hebben gedaan) Onze middelste wil nog steeds niet altijd lopen en kan met zijn 14 kilo nog prima in de phil en teds zitten. Hij wordt volgende maand al 4! We hebben de wagen nu dus ruim 4 jaar en hij is elke cent dubbel en dwars waard geweest!
Als ik jou was zou ik nu nog niet beslissen, tenzij je zeker weet dat jullie gezin nog niet compleet zal zijn na nr. 2, dan kun je wel gaan rondkijken, een phil en teds kan dan zeker geen miskoop zijn :thumbup:
Wij zijn dus ook fan van de phil&teds :thumbup:
Ideale wagen he?!
We hebben hier een paar maanden geleden een phil & teds gekocht vanwege onze spruit op komst en Jesse die toch nog niet liep ( en nu begint hij net te lopen ) maar hier vinden we hem als enkele wagen al geweldig, en denk dat hij in de duo ook zeker zal bevallen!
Jesse loopt zeker nog niet goed genoeg over 4-6 weken om los te lopen en het is toch prettig als ik ze allebei mee kan nemen, zeker aangezien we Elise toch ook naar school zullen moeten brengen en met een amper loper erbij lijkt het me dan niets… nu kan ik hem mooi nog vastbinden
Het heeft heel wat voeten in aarde gehad, maar de buggy staat eindelijk bij ons thuis!
Jinthe vindt hem prachtig en wil er liefst de hele dag in zitten. :mrgreen: “Babypop” ligt nu in het achterste zitje, om te voorkomen dat het een klimrek wordt.
Hij is lekker smal, moet alleen door de lengte natuurlijk wat ruimte hebben om een bocht te kunnen maken.
Hoop echt dat we er veel plezier van gaan hebben en dat hij Jinthe nog eventjes houdt.