een piercing dan?
heb jij wel eens in een ambulance gelegen
Nee, godzijdank niet!
ben jij gauw in paniek
Nee, integendeel. Ik blijf altijd heel rustig als er iets is. Daarna breekt het pas uit bij me… :roll:
slik jij medicijnen
Ja, ik heb een chronische schildklieraandoening.
vind jij kermis leuk
Mwaoh, niet bijzonder, nee. Ik vind het wel altijd leuk om er ff overheen te lopen, maar daar is ook alles mee gezegd.
vind jij suikerspin lekker
Erg zoet, dus nee, hoeft voor mij niet zo, haha.
heb jij wel eens wat gewonnen
Ja, ik deed vroeger best vaak mee aan prijsvragen en heb ook regelmatig dingen gewonnen! Bijvoorbeeld: een carnavalsoverlevingspakket met diverse gerechten, een kerstboom (echte), een boek, een Remia-pakket met sauzen, een houten kinderfietsje voor Arwen, een parfum…
Ik hoop echter op de jackpot van de Staatsloterij, maar helaas… :roll: :lol:
wat zou jij doen met een miljoen
Tjies, mag ik daar even over nadenken? :roll: :lol:
DENK… Nou, ik zou een bedrag weg zetten voor de kids… Verder lekker op vakantie gaan… Die ruimere auto kopen die we graag zouden willen (Qashqai 2)… Een poetshulp aannemen… En verder… lekker op de bank zetten en goed ervan leven! Ik zou iig niet verhuizen, denk ik… We hebben pas verbouwd en we wonen hier graag. Al zou ik ooit nog eens graag een vrijstaand huis willen met een megagrote tuin… Ach, een mens moet ook wat te dromen over houden, hè…
En een miljoen is veel geld, maar ook weer niet zóveel dat je je hele levensstijl drastisch kan veranderen, lijkt me… We hebben nog heel wat jaartjes leven voor de boeg (ga ik vanuit!)…
leven je ouders nog
Mijn moeder wel.
Mijn vader is helaas 9 jaar geleden overleden.
:hug:
heb je ook broers en zussen
Yip, 2 oudere zussen (11 en 14 jaar ouder).