Vraag maar aan Trying!

@jet1981 wrote:

Wat eet je het liefste?

Ik ben dol op pasta’s :drool:.

@oessie wrote:

wat vind je vies?

De geur van paprika, want daar ben ik allergisch voor.

@Loessie wrote:

pendel je nog veel?

Nee, nooit eigenlijk. De laatste keer was boven mijn eigen buik. :wink:

@oessie wrote:

geloof jij in god

Ik geloof wel in een hoger iets, ja, en zeg ook wel eens een gebed, waarbij ik me tot God richt.

ga jij naar de kerk

@oessie wrote:

ga jij naar de kerk

Zelden of nooit.

schiet het al op in huis met verbouwen verandren ? voor de kleine geboren wordt?

@bianca81 wrote:

schiet het al op in huis met verbouwen verandren ? voor de kleine geboren wordt?

Ja, langzaam maar zeker vordert het! In principe is alles zover klaar voor de baby. De afwerking door de aannemer moet nog gebeuren (die belt vandaag voor een afspraak) en er moeten nog wat dingetjes gebeuren, zoals de badkameraccessoires ophangen en zo. Maar goed, als de wc-rolhouder niet ophangt voor de geboorte, daar ligt ik niet wakker van, hoor :mrgreen:. Omdat ik zelf moet rusten heb ik nu voor een paar weken hulp van de poetshulp van mijn zus. Die komt op vrijdag. Zo fijn! A.s. vrijdag gaat ze de babykamer een goede beurt geven en dan is die ook in orde. Eigenlijk kan die wel her en der een likje verf gebruiken, maar goed, dat zal niet meer lukken van tevoren. En de baby zal er niet wakker van liggen dat in de naad van het hout een barst loopt (komt door de verbouwing). Dus al met al komt het wel goed. En tja, dat ik waanzinnig last van nesteldrang heb en het liefst nog mijn keuken helemaal uitmest van tevoren, dat moet ik maar onderdrukken, want dat gaat gewoon niet. En dan moet ik maar tevreden zijn met “schoon genoeg” i.p.v. “blinkend als een sterretje”, haha. De spullen voor de baby zijn in orde en schoon en fris, en daar gaat het om! :inlove: En wat we (mijn man) voor de rest nog af krijgen (krijgt) is mooi meegenomen. :wink:

hoe is het met je?

heeft mijn suikerspin last van de warmte?

hoe zit je haar vandaag?

@oessie wrote:

hoe is het met je?

Hey meis, wt van vakantie! :-*

Hoe het is? Ik ben moe, heb veel last van zeurende menstruatiepijn en de baby mag wel komen van me! :wink:

@hedwich wrote:

heeft mijn suikerspin last van de warmte?

Het valt nu gelukkig nog mee… gisteren en vandaag was het goed uit te houden. Ik houd wel (nog meer) vocht vast.

@oessie wrote:

hoe zit je haar vandaag?

Slordig. :smiley: Ik heb het in een staartje zitten, maar de laatste keer heeft de kapster aan de voorkant mijn haren een beetje in laagjes geknipt. Dat is echter nét te kort om in het staartje te passen, dus die hangen los… Ik heb er schuifspeldjes in gedaan, maar zo aan het einde van de dag hangen die op half 11… :roll: :lol:

wanneer ga je eens bevallen :mrgreen:

Ik hoopte vandaag! Heb ik van 14.10 tot 16.10 uur om de ongeveer 25 minuten lichte weeën gehad, nu niets meer… :twisted: :frowning:

oh dat is balen dat het niet doorzet!!

hoe is het met Arwen?

Met Arwen is het goed. Ze is vandaag iig gewoon naar de oppas thuis. Normaal komt die hier, maar ze heeft haar andere kleinkids allemaal thuis i.v.m. de zomervakantie. Eentje is nog klein (1,5) en die komt ook gewoon vandaag voor de dag, maar de andere twee zijn Arwen’s vriendje en vriendinnetje! :inlove: Dat zijn nl. de kids van mijn beste vriendin (de dochter van mijn oppas!). Ze wonen helaas niet in de buurt; mijn vriendin woont sinds een paar jaar in Almere. Maar de kinderen zijn dol op elkaar! De jongen is net 3 en het meisje net 5. Ze vinden het heerlijk om elkaar te zien, dus dat wordt dolle boel vandaag! :wink: Zondag zijn ze ook al ff hier geweest met mijn vriendin. Zij is nu terug naar huis (moet werken) en de kids logeren dus een weekje bij oma. Arwen zal wel helemaal stuk zijn als ze thuis komt, haha.

heb jij een tattoo

@oessie wrote:

heb jij een tattoo

Nope.