@jet1981 wrote:
Wat eet je het liefste?
Ik ben dol op pasta’s :drool:.
@oessie wrote:
geloof jij in god
ga jij naar de kerk
schiet het al op in huis met verbouwen verandren ? voor de kleine geboren wordt?
@bianca81 wrote:
schiet het al op in huis met verbouwen verandren ? voor de kleine geboren wordt?
hoe is het met je?
heeft mijn suikerspin last van de warmte?
hoe zit je haar vandaag?
@oessie wrote:
hoe is het met je?
@hedwich wrote:
heeft mijn suikerspin last van de warmte?
@oessie wrote:
hoe zit je haar vandaag?
wanneer ga je eens bevallen :mrgreen:
Ik hoopte vandaag! Heb ik van 14.10 tot 16.10 uur om de ongeveer 25 minuten lichte weeën gehad, nu niets meer… :twisted:
oh dat is balen dat het niet doorzet!!
hoe is het met Arwen?
Met Arwen is het goed. Ze is vandaag iig gewoon naar de oppas thuis. Normaal komt die hier, maar ze heeft haar andere kleinkids allemaal thuis i.v.m. de zomervakantie. Eentje is nog klein (1,5) en die komt ook gewoon vandaag voor de dag, maar de andere twee zijn Arwen’s vriendje en vriendinnetje! :inlove: Dat zijn nl. de kids van mijn beste vriendin (de dochter van mijn oppas!). Ze wonen helaas niet in de buurt; mijn vriendin woont sinds een paar jaar in Almere. Maar de kinderen zijn dol op elkaar! De jongen is net 3 en het meisje net 5. Ze vinden het heerlijk om elkaar te zien, dus dat wordt dolle boel vandaag! Zondag zijn ze ook al ff hier geweest met mijn vriendin. Zij is nu terug naar huis (moet werken) en de kids logeren dus een weekje bij oma. Arwen zal wel helemaal stuk zijn als ze thuis komt, haha.
heb jij een tattoo