Hey meiden,
Ik ben weer terug! En die vragenlijsten zijn hilarisch! Dus laat maar komen! Entertain me, want ik heb zwangerschapsverlof én ik moet verplicht rusten a.g.v. hoge bloeddruk…
hey lieverd, daar ben je dan eindelijk!!!
vertel eerst maar eens hoe het gaat?
Hoi schat! :-* Dank je voor je warme welkom!
Hoe het gaat? Tja, mijn bloeddruk blijft hoog. Ik moet nog steeds rusten van de gyn. Het risico van zwangerschapsvergiftiging is nog steeds heel reëel aanwezig. Maar de baby doet het goed, en dat is het belangrijkste!
en hoe is het met Arwen?
Goed! Heerlijke peuter is het. :inlove: Al wil ze - sinds ik verplicht thuis ben - niet meer op het potje/de w.c. plassen. :? Waarschijnlijk gewoon een reactie. Maar voor de rest gaat het prima met 'r! En met Melissa en Fenna?
Met melissa weer veel onderzoeken!
Lees jij veel boeken
Ai, dat is minder leuk… Weten ze al meer?
Ja, ik lees veel boeken, zeker nu!
nee we wachten op een oproep dat ze opgenomen kan worden
wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Jeetje, moet ze opgenomen worden voor die nadere onderzoeken? :shock: Wat gaan ze doen dan?
Het laatste gehuild… dat zal dinsdagmorgen geweest zijn, na een aanvaring met hubbie.
ja ze gaat steeds slechter praten en mogelijk komt dat door de epilepsie… ze krijgt logopedie en we wachten nog op een oproep voor de epilepsiekliniek…
heb je vaak ruzie met hub
Poeh meis, dat is heftig. :hug:
Nee, eigenlijk zelden, maar nu toevallig wel, omdat het ons allebei wat teveel wordt (de verbouwing is nog niet afgerond en de tijd begint enorm te dringen).
hoe ziet de babykamer eruit?
Niet!
Arwen slaapt daar dus nog! Ik zal in het kort de verbouwing beschrijven: de hele tweede verdieping (het is geen zolder, maar een echte verdieping) is verbouwd… dakterras erbij getrokken, kamerindeling veranderd, badkamer erbij gemaakt… En daar slapen hubbie en ik sinds een ruime week. Arwen gaat naar onze oude slaapkamer toe, op de eerste verdieping. Hubbie heeft daar afgelopen weekend laminaat gelegd. Nu moet daar nog geverft worden; dat gaat nu zaterdag gebeuren. Daarna kan Arwen “over” naar haar nieuwe kamer en dán kan de babykamer aangepakt worden! Nog een likje verf op de muur en verder is het een kwestie van opruimen, schoonmaken en het ledikantje opzetten. Maar al met al wordt het krap…
ja heavy is dat… wij zijn toen ook nog verhuist twee weken voor Fenna kwam, wat een stress…
weet je het geslacht?
Jeetje, een complete verhuizing twee weken vantevoren! :shock:
Ja :mrgreen:
en wat is het geslacht :shifty:
:mrgreen: Raad eens?
een jongen?
:silenced: Ik zeg niets…
:snooty: