Tom heeft zichzelf op een dieet van rozijnen en sultana’s gezet :roll:
vloeibaar voedsel heeft ie afgeschaft…behalve mamamelk hihi
het mag niet plakken of plakkerig lijken
eten in zijn eigenlijke vorm, geprakt of anders raakt ie niet aan…
brood is :sick: maar de vruchtenhageltjes zijn :drool: :roll:
iemand een tip wat ik nog meer aan kan bieden??
ik ga maar mini-krentebollen halen denk ik :? 8)
2 rijstewafeltjes bovenopelkaar met smeerkaas ertussen…
Ik neem altijd 1 met smeerkaas erop maar ja dat is idd plakkerig en als je het ertussne verstopt ziet ie het msischien niet?
hier een notoire broodweigeraarster…
Tenminste de afgelopen 3 maanden…Dus dat werd elke keer weer vervangen door, rijstwafels, krentenbollen, ontbijtkoek en crackers…
Nu eet ze sinds een week weer brood (gewoon met beleg enzo) maar nu weigert ze weer warm eten… :mrgreen: :wall:
:lol: rijstewafels knijpt hij met 1 hand fijn :shock: ik zal straks een filmpje daarvan plaatsen :shifty:
die smeerkaas heeft onze smeerkees dus zoooo gevonden :mrgreen:
en dan maar gillen en zwaaien met zn armen dat het plakt :roll: :lol:
ontbijt koek…goed plan…maar die zijkanten plakken toch ook :think:
Hier andersom (net zoals bij mamy… ze lijken echt op mekaar he haha). Brood gaat super, avondeten gaat euh… niet :roll:
Maar Kaylee krijgt ook wel eens krentenbollen of crackers… maar ja wat kun je nou op crackers doen wat niet plakt en hij er ook niet af kan eten :think:
Enne de zijkanten van ontbijtkoek snij je er dan natuurlijk gewoon af
snij je de zijkanten eraf schijnen tochniet goed te zijn…
@Vicky wrote:
Hier andersom (net zoals bij mamy… ze lijken echt op mekaar he haha).
Ja hoor! echt wel!
weet je wat ik heb gekocht???
knijpfruit :shock: en knijpgroente van Zonnat#ra :dance:
ik geef hem die tube, en hij knijpt hem zo in 30 seconden leeg :shock: :inlove: en wilde hem een half uur niet meer loslaten :mrgreen:
dus ik ben omgelopen en heb er meer van gekocht
ow ja en natuuuuuuuuurlijk minikrentebollen 8)
en yochurtrijstewafels
en nog meer rozijntjes :roll: :mrgreen:
ow ja en over die zijkanten…dan kan je ook geen chips en koek meer eten…laat staan pepernoten nee hoor…daar sta ik niet meer bij stil :shifty: alles met mate en veel variatie … niks aan de hand
de yochurt rijstewafels moest ie niet…daar zat iets raars op :roll: voel maar mama :eh:
80 gr knijpfruit :dance: plus die 90 gr van vanmorgen is toch mooi voor 1 dag :inlove:
na weken van :naughty: :sick:
ik had ook gewelde gedroogde pruim…in ministukjes gesneden …dat zijn geen rozijnen mam :naughty: dus daar trapte ie niet in :mrgreen:
morgen de rest proberen 8)
whahahha het is er ook 1…
Mijn schoonmoede rvertelde dat mijn vriend toen die klein was ook zo kieskeurig was die teerde op bruine bonen met appeltjes en papa verder at hij NIKS!
gOED PLAN, DIE KNIJPGROENTE EN FRUIT. gA IK OOK IN HUIS HALEN.(SHIT CAPS Lock)
Joost wil niks korreligs in zijn mond , dus geen rijst, couscous, risotto enz. Dus wij mengen alles met melk :roll:
dena: ik heb zonnatura gebeld omdat ik eenmaal thuis zag dat er "vanaf 4 jaar"opstond :roll: terwijl er aan ingredienten niks inzit wat tom niet hebben mag :eh:
maar dat was “marketing-technisch” : doelgroep is schoolgaande kinderen :eh:
het mocht al vanaf 6-8 maanden gegeven worden :dance:
oh gelukkig. :thumbup: Vreemd dat ze dat er dan op zetten. Onze kleintjes zijn denk ik toch ook een behoorlijke doelgroep… :think:
Fase…!!!
Hebben we hier ook gehad. Gewoon doorgaan met aanbieden en weghalen als hij het niet wil.
Knijpfruit is leuk, vindt mijn dochter ook :thumbup: maar je kunt net zo goed een potje fruit geven. Je betaalt vooral voor die kikker geloof ik 8)
ja maar als het uit een potje komt hoeft ie het al niet meer :roll:
die tube is zooooooo veel mooier en lekkerder :mrgreen:
en aangezien we al van een fase uitgingen vond mijn man het goed het ff zo te doen…die dure fratsen
ik ben de krentebollen kwijt :roll: :wall: op de kassa laten liggen waarschijnlijk!?!?
vandaag at ie zowaar een paar hapjes yochurtrijstewafel…toen ik even niet keek '( was wat uit de keuken pakken) hoorde ik heb m knagen :lol:
denk dat ik maar uit de kamer ga…wie weet wat ie dan eet 8)
@jacqueline20 wrote:
whahahha het is er ook 1…
Mijn schoonmoede rvertelde dat mijn vriend toen die klein was ook zo kieskeurig was die teerde op bruine bonen met appeltjes en papa verder at hij NIKS!
:mrgreen:
ik schijn tijdenlang op bananen en boterhammen met pindakaas geleefd te hebben 8)
Aniek leeft op een dieet van… droge cracottes en thee…
Oh en beschuit met schuddebuikjes willen ook wel… al gebeurt het vaak dat ze de schuddebuikjes eraf eet en de beschuit laat liggen.
Ze is er al 2 jaar op geworden :mrgreen:
Wel krijgt ze omdat ze zo slecht eet davitamon druppels door de thee.
Volgens het cb is ze gezond… en als het een fase is, dan duurt hij wel erg lang :eh:
Het zijn wel fases welke 2 producten ze wenst te eten…
Toen ze klein was (9 maand ofzo, ja ze is altijd al zo kieskeurig) at ze alleen bleuband brood met pindakaas en courgette met gehakt. Toen ineens was het droge melba toast en macaroni met ham en kaas en nu dus alleen cracottes, beschuit en thee…
Soms wil ze ook wel yoghurt…
Maar niets aanbieden van d’r gading en van alles voorschotelen resulteert in een kind wat dan alleen drinkt… dan eet ze dus gewoon maar niks :shifty:
We bieden nu altijd aan wat wij zelf ook eten, eet ze niet dan krijgt ze op dat moment ook niks… dus s’avonds heeft ze 9 van de 10 x dus niks binnen op drinken na.
Overdag doe ik niet zo moeilijk, dan mag ze gewoon vragen om cracottes en beschuit.
oh en pannenkoeken vind ze heerlijk… dus ik gooi daar flink brinta door (door het beslag) en ze krijgt er appelstroop op… elke zondag raak :thumbup:
ik heb pannekoek geprobeerd…zaterdag…Tom… :eh:
krentebollen eet hij nu in plukjes…zelf geplukt of door ons klaargelegde plukjes…maar voeren is er niet meer bij :snooty:
cell…ik heb vaak aan je gedacht tijdens dit topic…ik denk dat tom ook die kant op gaat :shifty:
naja we zullen wel zien… no pressure :shifty: