Vraag aan de katteneigenaren hier: Kattenbakkorrels

Catsan… niet zo heel goedkoop, maar wel superfijn spul!

:think: vind het ook wel flink aan de prijs. Eens berekenen wat wij nu kwijt zijn, maar denk lang niet zoveel…

De geur valt mee!

En als je in een flat woont dan moet je hem helaas naar beneden tillen…

Maar tís maar 1x in de 2 weken he? :wink:






Wel even met je postcode checken of ze bij je komen :thumbup:

Ik heb altijd kleikorrels van de BoerenBond, maar kan me eerlijk gezegd wel wat beters voorstellen, Kiddo: weet je nog hoe de zak eruit zag van die jij bedoeld?? Ga ik eens kijken of dat wat is!



Liefs,

Hoop

als de geur mee valt, dan ruik je het dus nog wel?

@Ziet wrote:

als de geur mee valt, dan ruik je het dus nog wel?


Haha kattenpoep stinkt hoe dan ook, denk dat het irreeel is om te denken dat je dat 2 weken reukvrij kan houden :wink:

ik vind kattenpies erger ruiken :wink: hoe is het daarmee?

ik gebruik Catsan of zoiets…

echt goed spul!

En met geurtjes valt het ook erg mee!

wij gebruiken deze



Klontvormend met babypoeder

350 % ABSORPTIEVERMOGEN. *GEEN REUKHINDER. 99 % STOFVRIJ. * 100 % BENTONIET.



en is te verkrijgen bij petsplce





wij vinden die echt helemaal OK !!!

we hebben echt alle merken uitgeprobeerd, maar deze is iets duurde dan anderen maar het comfort een de duur dat je met deze zand doet is echt helemaal TOPPIE!!

Geperste houtkorrels hier. Ze gaan nu zelfs samen op 1 bak sinds we die gebruiken.

Wij gebruiken de dozen van C1000 eigen merk. Helemaal super. Vormt ook een klont en de rest van het zand blijft zo lang goed ! :thumbup:

Bij de andere kat hadden we Catsan, fijn spul.

Nu hebben we 2 nieuwe donderstralen en gebruiken we simpelweg de zakken van de aldi. 5 kilo voor 1 euri nog wat. En ik moet zeggen dat het prima werkt. En tegen die geurtjes gooien wij van dat speciale deospul voor kattenbakken door de vulling.

Desalniettemin verschoon ik de bak per 2 dagen…

@Christine wrote:

C1000 eigen merk. Hele grote zak voor nog geen drie euro…

Werkt m.i. prima!




Dito! Al heb ik tegenwoordig ook wel eens de kleine zakjes van Euroshopper (AH). Kost ook bijna niets en is bijna hetzelfde spul als die van de C1000!

Ga ik ook eens proberen!



Wij hebben meestal: ‘No problem’, ‘Biocats’ of eigen merk zak van de ‘Discus’ dierenspeciaalzaak. Werkt allemaal hetzelfde! :thumbup:



Het fijne grit van AH worden we hier helemaal gek, dat gaat door de hele woonkamer gewoon! :x

Ik gebruikte ook biocat, die geparfumeerde. Daarna die van de Lidl geprobeerd, ook klontvormig, en die vind ik ook fijn! (nu zijn de katten altijd buiten)