Vraag aan de katteneigenaren hier: Kattenbakkorrels

Ik stofzuig 3x per dag


:shock: :shock:

zooo das dus de reden dat ik gek werd van al het kattendrind, vond het werkelijk overal terug (ik stofzuig meestal maar 1 x).
Onze katten deden het ok overal maar vond de klontvormers ook het prettigst. dan schep je het er makkelijk uit.
suces!

Hahaha, iks tofzuig niet 3x per dag vanwege de kat hoor, meer vanwege de 3 kids, mijn Pso en een klein beetje vanwege de kat. :mrgreen: geloof ook wel dat het een verslaving is van me. :oops:

Hier biocat en wil echt niets anders meer.

Topspul :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik gebruik het eigenmerk van de hornbach, 10 liter voor 5 euro!



Werkt super :thumbup:

@tante polla wrote:

Hier biocat en wil echt niets anders meer.

Topspul :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:




Same here :thumbup: :thumbup:

@Vicky wrote:

Schep & Schoon Fijn van de AH eigen merk




Gebruiken wij ook :thumbup: .

Ik gebruik voor onze katten al jaren samengeperste houtkorrels van Kitty Friend of van Woodycat en ik vind het ideaal, beide merken bevallen prima.

Wij gebruiken alleen maar het kattenbakzand van de coop (stuifvrij). Nemen we 1 keer iets anders dan plassen ze naast de bak. Ik vind het ook wel fijn kattenbakzand. Geen pootjes door het huis en het neemt de geur ook goed op. Ik ruik mijn kattenbak nooit.

hier ook Biokat… werkt perfect en is niet zo duur.

@Jennifer77 wrote:





en jouw poezebeest pikt dit? Zonder van zich af te plassen op andere plekken behalve zijn toiletje?


mijne ook hoor… Boeit hun echt niet…



Alleen de houtkorrels pikken ze niet.



Waar koop je dat biokat?

Wij gebruiken de houtkorrels. Het stinkt niet en die ene korrel die naast de bak ligt stopt tygo wel weer terug :oops: :mrgreen:



Erg handig. Klontert samen en dan kan je de klonten eruit gooien (ververs het hele boeltje wel 2 keer per week hoor, gewoon vanwege hygiene en geur :sick: )

wij hebben deze altijd erg zuinig in gebruik en doe je lang mee met een Zak van 20 kg



Voorheen Biocats maar nu hoeven we de bak alleen nog maar uit te scheppen :thumbup:

De bak verschonen wordt elke 2 weken gedaan via Kattengemak :dance:

Milieuvriendelijk en het scheelt weer afval in de bak :wink:




http://www.kattengemak.nl/

wij hebben de houtkorrels

vind ze erg fijn, omdat er met die rode korrels allemaal voetstapjes op mijn tegels kwamen

nu niet

@Greetje14 wrote:

Voorheen Biocats maar nu hoeven we de bak alleen nog maar uit te scheppen :thumbup:

De bak verschonen wordt elke 2 weken gedaan via Kattengemak :dance:

Milieuvriendelijk en het scheelt weer afval in de bak :wink:




http://www.kattengemak.nl/


Die ga ik ook proberen. Heb ze net besteld :dance:

wat kost dat, dat kattengemak? kan het nergens vinden op de site?

@Ziet wrote:

wat kost dat, dat kattengemak? kan het nergens vinden op de site?


Ik ook niet, maar heb een vrijblijvend gratis proefpakket aangevraagd. Zal wel info bijzitten over de kosten denk ik.

Volgens mij 7,15* in de 2 weken!



Hoef je geen grit te kopen en de bak niet schoon te maken en minder afval in de container/kliko :wink:



Je zet 1x in de 2 weken de bak buiten zonder bovenkant afgedekt met een vuilniszak (vast zetten met knijpers)

Je krijgt 2 bakken, als de ene buiten staat kan je de andere weer neerzetten.

Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven :thumbup:


  • = voor 1 kat.

hm, ja ik woon in een flat dus dat zal dan moeilijker zijn.



en hoe is de ervaring met vieze luchtjes?

2 weken klinkt zo lang?