Vraag aan de katteneigenaren hier: Kattenbakkorrels

Hoi hoi



Ik heb al jaren katten, maar ben nog steeds op zoek naar kattenbakkorrels die makkelijk in gebruik zijn. De vraag is dus: welke gebruiken jullie?



Groetjes Claudia



Kitty Friend en dan deze kleur zak :mrgreen:

Deze is lekker fijn, dus gaat door de schepje heen en er blijft alleen een kleiklompje (plas) over.
Verder nemen de katten deze niet onder hun voetjes mee de hele huiskamer door.
De grove wel :wall:

ik zweer bij idd kittyfriend en biokat (2 soorten, met of zonder parfumachtig luchtje)

C1000 eigen merk. Hele grote zak voor nog geen drie euro…

Werkt m.i. prima!

Die fijne klompvormige van de Appie :thumbup:

Schep & Schoon Fijn van de AH eigen merk

Wij hebben ook nog niet de ideale gevonden, hij neemt alles onder zijn voetjes mee door het hele huis. Hebben al fijne kattegrind gebruikt en grove maar het maakt hem allemaal niks uit.

die van ons doen alles in de tuin maar in tijden dat ze nog binnen zaten: je hebt van de pareltjes, lijkt op plastic bolletjes. Boerenbond heeft ze. Dit zuigt de kattenpis op zodat het níet ruikt. Je hoeft dus alleen de hoopjes eruit te scheppen. Het is relatief duur spul maar omdat het alle lucht absorbeert kan het veel langer mee. Je hoeft dus ook niet elke dag of elke andere dag die hele bak leeg te kiepen. Afhankelijk van het aantal katten een keer per week of zelfs minder.

Hier na veel geprobeerd te hebben houtkorrels…,groffe korrels,je ruikt de bak bijna niet meer en ze nemen niets mee onder de pootjes…

voordeel ook is dat ik de bak zo leeg kan kiepen een keer of 2,niet omspoelen want er blijft niets achter…de 3e keer was ik hem wel maar echt nodig is t niet…ideaal…

biocats…

We gebruiken de ene keer dit, de andere keer dat… 't is maar net waar we de boodschappen doen… :think:

Biocats, werkelijk topspul :thumbup:





kuzzz

hier ook biocats

Geperste houtkorrels. Stuift niet, stinkt niet. Paar korrels naast de bak maar niet door het hele huis.

Ben het merk even kwijt want we hebben het al een poos niet meer in huis (kat doet alles buiten sinds we hier wonen).

Ik heb wel eens van die gelkorrels(praxis) gehad… Dat kun je een maand laten liggen ongeveer, als je meer katten hebt misschien wat minder lang. Je schept de keutels eruit en je moet af en toe even roeren… Geen stank en ook niet veel korrels naast de bak of aan de pootjes…

[[/i]

@pino wrote:

We gebruiken de ene keer dit, de andere keer dat… 't is maar net waar we de boodschappen doen… :think:




en jouw poezebeest pikt dit? Zonder van zich af te plassen op andere plekken behalve zijn toiletje?

@Kiddo wrote:

die van ons doen alles in de tuin maar in tijden dat ze nog binnen zaten: je hebt van de pareltjes, lijkt op plastic bolletjes. Boerenbond heeft ze. Dit zuigt de kattenpis op zodat het níet ruikt. Je hoeft dus alleen de hoopjes eruit te scheppen. Het is relatief duur spul maar omdat het alle lucht absorbeert kan het veel langer mee. Je hoeft dus ook niet elke dag of elke andere dag die hele bak leeg te kiepen. Afhankelijk van het aantal katten een keer per week of zelfs minder.






Hier ook zo en werkt perfekt

Biokat en fijne kattengrit van de AH

Kitty Friend budget (grijze zak), maar moet er wel bijzeggen dat de bak in de buitenren staat, dus de korrels zijn al van de pootjes afgevallen tegen de tijd dat de kat weer in de bijkeuken is gekomen :mrgreen: .

Geperste houtkorrels van de Boerenbond. Ik stofzuig 3x per dag dus die enekel korrel die voor de kattenbak ligt gaat gelijk mee. :thumbup: