@Bella wrote:
@D. wrote:@Zeemeermin wrote:Tja, ik vind het ook wel druk thuis. Ik werk maar 16 uur, maar ik ben wel vaak alleen, omdat ik een zeevarende man heb. Ik moet er niet aan denken om fulltime te werken zoals de mensen in het filmpje. Ik zou daar zelf last van krijgen… ik wil het namelijk niet alleen heel goed doen op mijn werk, maar ook thuis!
Dat is natuurlijk heel subjectief allemaal. Want ik werk 28 tot 36 uur en heb nooit een man aan mijn zijde, maar ik vind het helemaal niet druk.![]()
En zo te zien heb je er maar eentje - het meeste gedoe vind ik tegenwoordig om met twee kinderen alleen thuis te zijn rond etenstijd - beide moe en elkaar in de wegzittend. Ben blij dan als het spul boven ligt te slapen.
En het ene kind is natuurlijk het andere niet. We hebben onze handen vol gehad aan lasse de eerste jaren, die begint nu wat relaxter te worden.
Dat laatste is wel het allerbelangrijkste. Het ene kind is het andere niet! Wij hebben onze handen vol aan Lars, hij heeft veel gezondheidsproblemen. Dat in je eentje maakt je leven heel anders en veel drukker. Ik klepper me een breuk naar ziekenhuizen…