britt_w: volgens mij een meisje!
maris: volgens mij moet je ook nog even wachten!!
Is er iemand die kan voorspellen (pendelen?) over óf en wanneer ik weer zwanger zou mogen raken?
Marion, voorspellen kan ik niet maar ik gok op september 2008 terug zwanger!
wellicht wat extra info:
Ik heb 1,5 jaar geleden een lysexcisie gehad en ik moet in juni en november nog en goed uitstrijkje hebben voordat ik weer zwanger mag worden. Dat betekend dat we in november 2 jaar niet zwanger mochten worden en er dan weer tegenaan gaan. (als het dus nog steeds goed is, maar laten we daarvan uit gaan). Van Sascha en Senna was ik vrij vlot zwanger, maar mijn gevoel zegt dat dat nu wel eens wat langer zou kunnen gaan duren. Nou vroeg ik me dus af of er pendels (of voorspellingen zijn) die hetzelfde (of liever het tegenovergestelde natuurlijk!) zeggen…
dan pas ik mijn voorspelling aan naar september 2010
nog iemand die voor mij wil voorspellen/pendelen/gokken
wij gaan nu eindelijk de medische molen in dus ben wel benieuwd
25 juli weten we wat voor behandeling we krijgen dus lijkt me stug dat we daarvoor al zwanger raken (alhoewel dat natuurlijk altijd mogelijk is :eh: )
Wat leuk dat dit topic nog steeds draait.
Ik heb een aantal voorspellingen gedaan in het allereerste topic. Waarvan een aantal goed :mrgreen:
Maar halverwege mijn zwangerschap kreeg ik niks meer ‘door’ (er schoot niks meer in mijn hoofd) en ben ik hier niet meer actief geweest.
Nu is mijn jongste spruit alweer 10 maanden en wil ik het wel weer proberen.
Ik voorspel vooral de maand waarin iemand een positieve test krijgt
@Babbel wrote:
Ik heb een aantal voorspellingen gedaan in het allereerste topic. Waarvan een aantal goed :mrgreen:
Maar halverwege mijn zwangerschap kreeg ik niks meer ‘door’ (er schoot niks meer in mijn hoofd) en ben ik hier niet meer actief geweest.
Ik voorspel vooral de maand waarin iemand een positieve test krijgt![]()
Nou! Zie mijn eerdere post en kom maar op!
@~Marion~ wrote:
@Babbel wrote:Wat leuk dat dit topic nog steeds draait.
Nou! Zie mijn eerdere post en kom maar op!
en de mijne

~marion~ : Februari 2009 positieve test.
Angel & Luna : December 2008 positieve test.
Nou, dat zou echt super zijn, als dat uitkomt…
:shock: dan hoop ik wel van een meerling :silenced: :shifty:
maris: zie je banner overtijd? weet je al iets?
karin: jongen
angel: zwanger in mei
marion: wil je er meer dan 3? want ik kom er zo snel niet uit…ik denk bevallen in oktober en dan bevallen in juni? 19 juni 2010 bevallen 8)
maar dat oktober kan ik ff niet plaatsen…dus wie weet zit ik voor de zoveelste keer fout
wel gaaf dat jullie er weer voor willen en hopenlijk ook mogen gaan :thumbup:
Nee, ik denk niet dat er meer dan 3 in de planning liggen… OKtober 2009 bevallen zou wel geweldig zijn zeg…
@Babbel wrote:
Zou je voor mij ook kunnen voorspellen? Nadra voorspelde een aantal maanden terug voor mij Spetember 2008. Ben benieuwd wat jij ziet/voelt.

hoi hoi
Nou word ik toch wel nieuwsgierig…
Zou je een gokje willen doen voor mij?
THX
@Guusje wrote:
:think: 2009 :shock:
Guusje schreef:
2009
De maand is nog niet voorbij?
grappig, dat wel
dan zou ik in deze 4 dagen mijn eisprong moeten hebben aangezien ik net mijn menstruatie heb gehad
hmmm… hopelijk dan ff een slippertje en had ze april willen typen