Voorspellingentopic, deel 3

mij benieuwt, julie voorspellen allebij een meisje :inlove:

een jongen is ook super als het maar gezond is.

bedankt

Ja het is er echt maar 1tje dat hebben ze een week geleden nog gecheckt!

Misschien kom je er niet helemaal uit omdat ik voor deze zwangerschap een mk heb gehad!

:hug: dat vind ik sneu voor je :hug:

nee joh, ik zat gewoon grapjes te maken :shifty: jongen/meisje…het is en blijft 50% kans he :angel:

het grapje zat hem erin dat trying al jongen zei en toen kon ik natuurlijk geen jongen meer zeggen :wink: maar ik denk het wel hoor …schrijf maar in het lijstje: jongen 8)

en als het dan een meisje is dat zeg ik “zie! dat zei ik eerst” :lol: :lol: :lol:

Hoi meiden,

Ik kom hier ook weer even kijken.

Het is alweer even geleden dat ik hier geweest ben.

Nu ik bijna 30 weken zwanger ben ben ik wel benieuwd wie er van jullie durft te voorspellen wanneer ik ga bevallen.

Mijn uitgerekende datum is 14 juli.

Liefs Lotte

dan zeg ik 9 juli: mijn verjaardag :mrgreen:

lotte: ik gok op 17 juli, op de verjaardag van mijn vriend en dochter!!

Zo en het is geworden…

een Meisje

Groetjes

Davina

Ben hier even niet geweest. Trying voorspelde voor mij mei 2008 een jongen. Nadra, Juni 2008 en ook een jongen. Ben benieuwd want ik ben inderdaad nog niet zwanger. Dus dan zou het deze maand of wellicht volgende maand moeten gaan gebeuren. Ik hoop het zo :pray: dat jullie het bij het rechte eind hebben. Hebben jullie al veel goede voorspellingen gehad?

Hoi,

Er was eerst april voor mij voorspeld, maar das niet uitgekomen. De nieuwe voorspelling van Guusje is oktober…ben benieuwd.

Hoop hier natuurlijk mei van te kunnen maken :wink: nog 13 lange dagen wachten.

gr. Nienke

vientje proficiat met je meid!!! Dan hadden trying en ik het deze keer wel goed gegokt!!!

nienke2: als april niets geworden is gok ik op juli 2008 maar ik denk ook nog steeds dat het dan een meisje zal worden!!!

aangezien ik dus zwanger ben wil ik wel een voorspelling , krijgt Daan :**: een broertje of een zusje

proficiat karin, en wat een geluk dat ik hier verkeerd zat anders had je nog een paar maandjes te gaan! Maar nu zegt mijn gevoel dat het een jongen wordt, hoop dat ik hier wel goed in zit!

heb ook heel sterk hetgevoel dat het een jongetje word karin!

IK ben benieuwd , ik hoor het vrij snel wat het wordt , mijn gevoel twijfeld nog ene kant denk ik een jongen andere kant een meisje

meer kan het ook niet worden toch? :wink:

Zelf zou ik het niet willen weten voor de geboorte.

Zul je zien als ik daadwerkelijk zwanger ben, dat ik het dan toch weten wil!

ja dan spreken we elkaar nog wel eens weer :mrgreen:

hahaha is goed!!!

Voor BrittW was oktober voorspeld, maar las net dat ze bij de januari 2009 mama’s meeschrijft. jippie!

Nienke

Ja toppie he?

Dus nu de vraag: “Wat word het, jongetje of meisje”?

Wie waagt een gok…

wie voorspelt voor mij: morgen NOD.

zwanger of niet?

Het antwoord volgt VRIJDAG waarschijnlijk :lol:

mijn eigen voorspelling is

NOT!