Voor NOD al zwangerschapsverschijnselen merkbaar?

Ik mag met de start van mijn volgende :evil: :evil: :evil: beginnen aan mijn IVF met één van de beste fertiliteitsartsen in Zuid Afrika :smiley:

Heb ondertussen ook een blog gemaakt, wip eens binnen en kom even hoi zeggen :wink:

http://landman-cools.blogspot.com

Knuffels

nee voor ivf is het zaad waarschijnlijk te slecht…

ze gaan het sperma bewerken en proberen het dan meteen in een eitje te spuiten…nu benieuwd dinsdag hebben we gesprek…

hoe is het met jullie meiden?

Beele jij bent toch begonnen met de behandelingen?

Nee sophie, ik ook nog niet!

volgende week vrijdag eerst nog mijn nod afwachten!

Dit was onze laatste spontane poging!

Hierna op dag 6 eerste echo voor follikelmeeting!

Ik verwacht in 3de week van September eerste IUI!

Ik hoop dat ook jij snel mag beginnen!

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes Beele.

Van Sharlotte geen bericht meer, was wel benieuwd :slight_smile:

oja, nog een vraagje.

Stijgt je temp ALTIJD bij een zwangerschap?

Of kan het zijn dat hij nog een tijd laag blijft?

Sinds we zijn begonnen voor ons eerste kindje, zijn er al weer 4 maanden verstreken. Een keer was ik 3 dagen over tijd, maar werd helaas tóch ongesteld.

En elke maand is er wéér de discussie tussen mijn vriend en mij, dat er op het moment supréme toch écht wel geklust moet worden anders wordt 't nooit wat…

Laatste keer goed over gesproken, en hij zou zich er meer voor gaan inzetten en ik zou gaan proberen wat minder bezig te zijn met het maken van ons kruimeltje.

Die avond goeie goedmaak sex gehad hihihi, en later bleek dat dat ook nog 's op de dag van mijn eisprong is geweest!!

Aanstaande vrijdag zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden, dus… spannend !!!

Spannend, Yinyang, herken het wel, dat is hier ook nog wel eens het geval.

Nu temperatuur ik en weet ik wanneer ik mijn ei heb, dat scheelt nogal!

Voor mij is het wachten weer begonnen…

Hoe voel je je?