Voor NOD al zwangerschapsverschijnselen merkbaar?

Zo is dat Sophie, we geven niet op!

En blijven gewoon stug vol houden hihihihi

Fijne dag voor iedereen,

Beele, :stuck_out_tongue:

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?

In het speciaal met jou Tammy :?

Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?

Het is ook een heftige gebeurtenis geweest meid!

Hier zit de klus periode er weer op!(stom woord eigenlijk)

Maar ja zo noemen ze dat !

Ergens, tegen beter weten in, hoop ik op een wonder!

Maar ja wie niet?

Heb nog veel opgezocht over FSH waardes, en ik denk dat bij mij toch de volgende wat gunstiger uit kan pakken, standaard wordt er bloed geprikt op 3e dag, ongeacht je lengte van cycles, ik heb een korte 25 dagen en deze cycles ook nog eens een heel vroeg ei, dus dat kan de hoogte van die waarde verklaren, zeker weten doe ik het niet, maar zal het zo voorleggen aan de GYN.

Ik vindt het logisch! want FSH neemt toe in je cycles, om je ei te laten rijpen, dus ik hoop maar dat mijn, leken logica klopt :?

Zo ook voor jou Sophie, heb wel eens gelezen dat bij zwak zaad, het beste direct geklust kan worden direct na eisprong!

Dat het dus niet hoeft te wachten!

Maar dit had je natuurlijk ook zelf al bedacht :think:

Any-way, hoop doet leven, en ons best doen, meer kunnen we niet toch?

Veel liefs Beele.

Hoi… Ik heb net de gynaecoloog moeten bellen om mijn afspraak te annuleren, want mijn gynaecoloog is in verlof…dus die weet nog niet dat het fout is gegaan maar hij had me een afspraak voor een nieuwe echo bij zijn collega gegeven op woensdag…die heb ik dus net afgebeld :frowning:

Ik denk dat het altijd pijn zal blijven doen hoor, want zelfs als ik snel weer zwanger word ( via IVF dan ) zal ik me toch altijd blijven afvragen : wat als…

Het enige wat ik nu wil doen is me zo goed mogelijk voorbereiden op een IVF in okt/nov en bidden voor een positief resultaat he …

Hoe gaat het hier verder ?

Hoi Tammy, dat is pijnlijk meid, zo afmoeten bellen van je echo :cry:

Vergeten, zul je het ook niet, denk ik!

Maar ik hoop dat je genoeg kracht zult hebben om je inderdaad op je IVF behandelingen te richten, sterkte meid!

Hier 'n beetje vreemd, had afgelopen donderdag mijn eisprong, vanaf zaterdag al een zeurend gevoel in baarmoeder streek!

Ik heb heel wat rond gesnuffeld op GOOGLE, de een zegt ,veel te vroeg om iets te voelen!

De ander had dit ook en was zwanger!

wat kunnen die wachtweken toch lang duren :?

Veel liefs voor iedereen, Beele.

Hoi allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen…

Ik ben Sharlotte en ben sinds mei gestopt met de pil… Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje… Nu is dat niet van zelf sprekend bij ons omdat mijn vriend een nierziekte heeft… We hebben laten controleren door zijn arts of het niet erfelijk is. En dat is gelukkig niet het geval. De arts zei dat we het maar gewoon moesten gaan proberen.

Dus dat hebben we gedaan…

Nu had ik mijn vruchtbaarste dag 6 juli… en vanaf die tijd voel ik me steeds raar. Moe… en als ik slaap snacht dan is het heel onrustig… en vroeg wakker. Ik plas echt heel veel. Ook s’nachts… (helaas). Rommelend gevoel in me buik. Een paar dagen na me vruchtbaarste dag fietste ik naar huis en ik had het idee dat er iets knelde daar beneden… heel apart gevoel. Verder heb ik nog meer vage klachten die erbij kunnen horen maar ook weer niet… zoals; duizelig, misselijk, iets wat pijnlijke borsten, meer afschijding dan normaal. Mijn NOD was gisteren en er is niks gekomen… Maar toch wil ik niet te veel hopen omdat dan de teleurstelling weer zo groot is… Maar aan de andere kant heb ik nog nooit zo een sterk gevoel gehad dat dit het weleens kon zijn.

Een test durf ik nog niet te doen omdat die vaak negatief zijn als je die te snel doet. Ik wou dat er iemand was die nnu al kon zeggen JA of NEE… Die onzekerheid is zo erg naar.

Wat denken jullie van al mijn ‘kwaaltjes’… zou het misschien wel zo zijn???

groetjes Sharlotte

Hoi Sharlotte, ik vindt het best goed klinken!

En als gisteren je NOD was dan kun je echt al testen hoor!

Dan ben je van je onzekerheid af!

Ik duim voor je!

Ik had een test al thuis liggen… maar wilde nog even wachten omdat het idd te snel is misschien en dan toch negatief.

Maar door het berichtje heb ik toch maar de test gedaan en hij was idd negatief… Maar nu hecht ik daar niet heel veel waarde aan. Het kan nog in mijn idee. Ik ben pas 1 dag overtijd…

Maar ik heb nu wel zoiets van als ik niet zwanger ben kom dan maar op met die rodeduivel. Dan heb je weer zekerheid…

Ik was net nog vergeten te zeggen dat de rommelbuiken wel minder werden de laatste dagen. eerst was ik heel zeker dat ik zwanger was en nu dat allemaal minder word begin ik toch te twijfelen…

Ik zal geduld moeten hebben… maar dat is niet mijn sterkste kant.

groetjes

Hoi allemaal !

Sharlotte, al nieuws ?

Enneuh…geduld is mijn sterkste kant ook nooit geweest, helaas :wink:

Ik voelde het wél toen ik zwanger was, ik was wel vaker overtijd maar ik wist dat ik moest testen (wat ik anders niet deed).

Veel geluk !

Voor de rest ben ik nu braaf aan het wachten tot ik op 18 augustus naar de FS mag voor de check-up na de operatie en voor de planning van onze eerste IVF :smiley:

En elke dag bidden hé… als het goed is stuurt God ons baby’tje terug naar mij binnenkort :wink:

Veel Liefs en … we zullen doorgaan :smiley:

Hé Meiden,

nou ben weer ongi geworden…ik was gisteren zo emo!!! Gewoon om alles…ik heb heel zielig gedaan en allemaal zielige liedjes gedraaid en heel erg veel medelijden met mezelf gehad…Na ongeveer 2 uur janken en snotteren ben ik de bloopers van gooische vrouwen en friends gaan kijken en toen werd ik weer vrolijk en was het weer over!!!

Volgende week moet mijn mannetje weer zijn goedje brengen en over 2 weken de uitslag!!! Ga hem toch wel knijpen een beetje!! Ben zo bang voor de uitslag!!!

Tammi gaat het weer beter met jou? 18 augustus is ook al bijna spannend hoor!!

Beele hoe is het met jou?

Hoi Meiden even een update van mij!

Maandag in Weert geweest’

Een heel positief gesprek gehad!

de dokter stelde allerlei vragen over mijn cycles!

Vroeg of er nog byzonderheden waren zoals operaties!

Die had ik dus wel een paar gehad :oops:

2 maal cyste moeten laten verwijderen aan mijn eiersleiders!

En heb ook nog een conisatie gehad aan mijn baarmoedermond!

dit laatste, zou ook een reden kunnen zijn waarom ik niet zwanger wordt!

Heb ik overgens nooit geweten :eh:

Verder vond hij opnieuw bloedonderzoek naar mijn FSH niet nodig!

Zijn voorstel is als volgt!

1 hij vraagt info op over mijn operaties,

2 voor mij een baarmoederfoto, om te kijken of de eileiders nog toegankelijk zijn,

3mijn man mag zijn zwemmers in komen leveren.

De baarmoederfoto heb ik inmiddels gehad, lekker snel een dag later!

Was geen pretje, maar de uitslag helemaal goed :smiley:

2 mooie doorgankelijke eileiders!

mijn man heeft vanmorgen zijn zwemmers gebracht :oops:

En 13-8 hebben we een evaluatie gesprek!

of IUI nog zin heeft!

Maar ik denk dat hij er wel voor wil gaan :smiley:

Maar ik hou jullie nog op de hoogte!

Sophie, spannend hoor meid, maar stel dat het een beetje tegen valt.

Dan zou IUI ook een goede behandelijg voor jullie kunnen zijn!

Wordt ook vaak toegepast bij stellen waar het sperma niet zo best is!

succes meid!

tammy en de rest hoe gaat het met jullie?

Groetjes Beele.

best positief bericht dus beele!!

super!!!

ik heb ook twee keer cystes gehad…maar bij mij was ook alles goed onderzocht!!

Nu afwachten he jij moet twee dagen later als ik!!!

weer wachten pfffffffff

hopelijk gaat het voor jou ook goed uitpakken…

ja iui het idee is best wennen!! :frowning:

Sophie, het liefst willen we allemaal ons beebje romantisch samen verwekken!

Ik zou het zeker een kans geven!

Maar kan het medisch moeilijk zijn?

Zou ik toch hulp zoeken, dan jaren in frustratie leven!

Maar meid misschien valt het mee voor jullie!

Hou het gewoon in je achterhoofd :think:

Groetjes Beele.

ja 11 augustus weten we het!!!

dus nog ff afwachten…daarnaast klussen we gewoon lekker door :lol:

he beele,

hoe is het bij jullie

en tammi bij jullie???

bij ons geen goed nieuws vandaag!!!

Helaas gaan we nu echt voor de malle molen :cry:

Och Sophie, dat is even een klap die je moet verwerken!

Maar meid als het niet anders kan, dan toch zo!

Wat zijn de plannen?

Mijn IUI behandelingen gaan door JOEPIIIIIIIII :smiley:

In september de eerste!

Vindt het heel spannend!

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes Beele.

9 sept hebben we gesprek voor icsi

hopelijk komen we daar voor in aan merking

wanneer precies mag jij iui

Zo Sophie dat is gelijk een grote stap!

Kon IVF niet of is dat ongeveer gelijk?

Ik heb nog een spontane cycles en daarna dus de eerst IUI!

Dit omdat het lab. gesloten is ivm vakantie!

Maar goed dus nog een laatste spontane poging en dan maar hopen dat die IUI nog iets voor ons kan betekenen.

ook voor jullie natuurlijk, alhoewel jou kansen toch behoorlijk groter zijn.

Dit ivm oude eitjes!

Er moet nog net een goeie bij zitten :frowning:

Maar ik blijf positief!

Goed van je Beele, zo’n positieve insteek. Kan niets anders doen dan meewerken aan een mooi resultaat straks!

Sophie, ik vind het zo jammer voor jullie! Ik hoop dat het gaat lukken tijdens de eerste ronde in de mmm.

Gisterochtend is mijn ongi begonnen, dus ik ben door naar ronde 4. :?

Ben ik weer … Na me echt suf te googlen over vanalles en nog wat is het tijd om terug wat helder te gaan denken :wink:

Maandag mag ik naar de dokter om verder plan te bespreken ( IVF ) en tadaaaaa… vandaag werd ik voor t eerst weer ongesteld sinds mijn operatie, dus ik kan er terug aan beginnen binnenkort.

Mijn vorige cyclus was 29/05 ( voor mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ) dus het is wel even terug wennen.

Verder gaat het wel oké met ons, we moeten erdoor he.

Het enige wat me recht houd is hoop voor de IVF…

Ik zie dat jullie ook allemaal grote plannen hebben nu, en Beele… als t goed is kan ik ten vroegste in september beginnen dus dat zal dan bijna gelijk met jou zijn.

:slight_smile: Liefs

Het is hier stilletjes!

Maar dat is ook logisch :?

Iedereen zit z’n beetje te wachten voor het grote moment van beginnen!

Ja, tammy, wij starten samen in September met onze behandelingen!

Ben je weer een beetje opgeknapt?

Sophie, voor jou is het nog wachten op 9 september, mag je daarna snel beginnen?

Sorry, voor wie ik vergeten ben :oops:

Kom hier niet zo vaak, en dan verdiep je je niet in ieders verhaal sorry, misschien verandert dat wel in september !

Hier is het rustig, niet veel te melden, deze week nog een keertje mijn eitje vangen :smiley: , maar mijn hoop ligt bij de IUI behandelingen!

Wordt vervolgt.l